Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik train altijd alleen, bevalt prima tot nu toe.
    keep the focus going!

Comment

Beide heeft zijn voordelen, ik vind dat als je echt een schema afwerkt met vaste reps etc je beter alleen kunt trainen ik iig want krijg snel last van mijn ego als iemand anders meer doet..

Echter als je over een bepaalde limiet heen wilt heb je competitie nodig, zonder heb je geen richtpunt en datzelfde ego wat mij dwarszit helpt mij ook om constant de strijd aan te gaan met mijn trainingsmaatjes!

Ik kies toch voor samen.
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

ik train meestal met een maatje.
        het mooie ervan is dat hij ongeveer de zelfde gewichten pakt als ik.
        als hij niet gaat, ga ik gewoon in me eentje. toch is met ze 2e wel makkelijker met bankdrukken en squat. en elkaar stimuleren natuurlijk.

Comment

ik train altijd met me broertje, vind ik fijner, we doen zelfde schema en bijna overal zelfde gewichten. Het is gezelliger en ik train er harder door

Comment

ALLEEN! Ik train regelmatig nog wel eens met me maatje.. maar vind het eigenlijk alleen maar lastig.. als ik naar de gym ga is er altijd wel iemand om ff te spotten..
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Ik train meestal alleen
              Als ik met iemand train moet hij zwaarder dan mij kunnen nemen, vind dat echt motiverend
              BP: 1x 120
              DL: 2x 100
              SQ: 8x 90

Comment

Alleen.

Al kan een goede trainingspartner wel heel veel toegevoegde waarde hebben, ik hou er gewoon niet van.

Comment

Originally posted by Patricia86 View Post
                  Alleen.

Al kan een goede trainingspartner wel heel veel toegevoegde waarde hebben, ik hou er gewoon niet van.

X2

Eerst samen getraind, maar train liever alleen hoef dan geen rekening te houden wanneer ik wil gaan.

Comment

Ik train altijd met 6 van mijn negers uit de ghetto die net vrij zijn gelaten.
                    Nee, ik train altijd alleen.

Comment

Train meestal alleen, denk dat je ook als je alleen bent jezelf to the limit moet kunnen pushen. Ik ben altijd heel geconcentreerd bezig en als ik dan constant met iemand moet lullen dan zakt mijn focus weg. Soms train ik wel eens met iemand samen voor de gezelligheid maar vind het toch het heerlijkste om met mezelf, mijn i-pod en het ijzer alleen te zijn. Heerlijk alleen op de wereld en compleet afgesloten van alles wat om me heen gebeurt. Nouja, bijna alles.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Nex- View Post
                        wil je niet discrimineren plz
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

waar slaat dit op?
                          PS: waarschijnlijk is dit ook meteen de reden dat je alleen traint ^.^
                          Deadlift: 6x100kg Bench: 5x65kg Squat: 6x90kg Military: 5x47.5kg

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
                            wil je niet discrimineren plz
                            Aub.. pik. Laat het rusten. Is geen discriminatie.. is een stuk van mijn slechte humor.
                            @ Costina

Het slaat nergens op, maar je hebt er wel een antwoord op? Klopt.

Comment

Aub.. pik. Laat het rusten. Is geen discriminatie.. is een stuk van mijn slechte humor.
                              @ Costina

Het slaat nergens op, maar je hebt er wel een antwoord op? Klopt.
                              dat noem je geen humor.
                              Never send a boy to do a mans job!

Comment

Alleen als ik thuis sport, met z'n twee als ik naar Sportschool sta. Heeft te maken met gezelligheid en iemand die spotter is. Elkaar aanmoedigen om de laatste rep te doen, helpt altijd goed.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X