Train je liever in je eentje of liever met z'n 2e

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Go make a big deal of it. Dan is het geen humor en is het discriminatie... als het woord neger langs komt is het discriminiatie. Lekker makkelijk alles op discriminatie schuiven.

Get fucked.

Comment

Originally posted by Nex- View Post
      Go make a big deal of it. Dan is het geen humor en is het discriminatie... als het woord neger langs komt is het discriminiatie. Lekker makkelijk alles op discriminatie schuiven.

Get fucked.
      Waarom stress je? ik vraag alleen als je het niet meer gebruikt a.u.b. chill out
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik stress niet. Dat doe jij. Ik zet er een smiley bij.. dat zegt genoeg. Word er gewoon een beetje ziek van dat elke grap waar neger of allochtoon in voorkomt als rasistische opmerking wordt gestempelt. Punt.

Comment

Deze keer niks racistisch aan, als er had gestaan 6 blanke bouwvakkers uit de werkkeet had je niemand gehoord.

En nu weer ontopic.
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Nex- View Post
            Ik stress niet. Dat doe jij. Ik zet er een smiley bij.. dat zegt genoeg. Word er gewoon een beetje ziek van dat elke grap waar neger of allochtoon in voorkomt als rasistische opmerking wordt gestempelt. Punt.
            Ik ben toevallig een neger maar voel me niet aangesproken door je grap, vond hem overigens wel grappig

Zand erover, boks ouwe, koud biertje erbij uhh.. ik bedoel koude shake

Comment

Originally posted by Jackson45 View Post
              Humor
              The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Jackson45 View Post
                Ik ben toevallig een neger maar voel me niet aangesproken door je grap, vond hem overigens wel grappig

Proost!

Comment

Ik train ook alleen mn maat had schouder en nek klachten ( denk ook verkeerd trainen ) en is er mee gestopt nu ik alleen train kan ik zelf mn tijd bepalen en mn schema indelen en als je met zn 2en traint ben je ook meer tijd kwijt en nu hou ik nog wat tijd over in de avond

Comment

Ik train altijd met een groep chinezen, is super handig omdat we een uur van te voren een bak noodles met stokjes eten.

Nee, ik train altijd alleen, heb een tijdje met iemand anders getraind, maar vind ik niks. Het is beter om alleen bezig te zijn, compleet gefocused op de training. Zoals kevster het zei: alleen jij en het ijzer zijn belangrijk! En dat het beter is omdat je elkaar kunt aanmoedigen: dat heb ik nog nooit van mijn leven nodig gehad. Ik ga altijd uit mijzelf al voluit.

Comment

Racist!
                      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                      Squat 230 kilo
                      Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Originally posted by Iguana View Post
                        Deze keer niks racistisch aan, als er had gestaan 6 blanke bouwvakkers uit de werkkeet had je niemand gehoord.

En nu weer ontopic.
                        het spijt me neger.
                        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Racist! Haha nu offtopic ik zelf, krijg straks vast een kaart van Kevster..
                          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
                          Squat 230 kilo
                          Bankdrukken 137.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Ik train het liefst alleen.
                            In het begin trainde ik wel samen.
                            Met de kennis en motivatie waarover ik nu beschik, heb ik niemand meer nodig voor het trainen.

De voordelen zijn dat je kan gaan wanneer het jou uitkomt.
                            Je kan blijven zolang je wilt.
                            Er is altijd wel iemand om tegen te praten.
                            Trainen volgens jou schema's.

Comment

Met tweeen is wat motiverender. Maar ik train meestal alleen omdat mijn maatje meestal geen tijd heeft.
                              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ik train ook liever in men eentje....
                                Het is beter voor men concentratie en hoef niet te wachten, dus gewoon lekker doorknallen.
                                Vind ik echt een voordeel.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X