En toch denk ik dat begeleiders als Chad Nichols wél de juiste contacten hebben om aan groeispulletjes te komen.
Coleman dvd
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
misschien ff off topic maar zou die man niet eenzaam zijn zonder een vrouw/relatie bb alleen kan je niet gelukkig maken lijkt me"Only the weak attempts to accomplish what he knows he can already achieve."
"Failure will not overcome me so long as my will to succeed is stronger."
"Success must be felt within before it can be seen on the outside."
"You have to do what others won't to achieve what others dont."
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (SammyV @ Jun. 05 2004,13:27)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Squat @ Jun. 05 2004,13:08)]Zeer zeker,denk maar niet dat er een speciale instelling bestaat waar de profs hun "gear" gaan kopen.
En denk ook maar niet dat je op zijn dvd "alles" ziet.
Maar dan ga je niet alles verklappen , dat zou heel dom zijn ten opzichte van de andere pro's.
er zijn een paar hele grote linkmiegels die enorm kaas gegeten hebben van scheikunde.... als je die optelt bij een paar zakelijke linkmiegels (die pharmaceuten zijn natuurlijk nerds, dat snap je)... dan krijg je wat je wil, wanneer je het wilt en hoe je het wilt....
Probleem: het is illegaal. Niemand wil risico's lopen om aan de schandpaal genageld te worden...dus mondje dicht...
Enne... het wordt op dat niveau misschien wel gedoogd omdat er zoveel poen in omgaat... zeg nou zelf:
Als justitie zou willen hebben ze Coleman (of wie dan ook) binnen no time tijdens het off season erbij genaaid (enkel volgen en afwachten, maar ja, then again Coleman is zelf een wout, gege).
Groeten,
JWGroeten,
JWL
The Critical Natural
Comment
-
hoi wilfred
DVD van ronnie coleman is te downloaden op het internet duurt wel paar dagen maar dat moet je ervoor over hebben ,ik heb volgende films gedownload
Kevin Levrone: M3 (maryland muscle machine)
Coleman: The unbelievable ;The cost of redemption
Film van gunther schlierkamp
Shawn Ray : inside and out ; Final countdown
Markus ruhl: XXXL
Lee Priest: Another Blonde Myth;training camp and career highlights
Jay Cutler:New improved and beyond; a cut above
Lee Haney Training video
Dorian Yates:Blood and guts
Greets
Comment
-
Via kazaa heb ik The unbelievable, Pumping iron en Total rebuilt kunnen downloaden. Blood en guts heb ik ook thuis.
Die anderen zou ik ook graag willen hebben, maar via kazaa kan ik ze niet vinden. Kan iemand een link plaatsen waar je deze kan downloaden?Shitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Ik heb ze allemaal gedownload via overnet, je moet wel opletten want je upstream gaat pijlsnel de hoogte in maar via via ben ik dan een de overnet versie 0.52 geraakt en de bijhorende crack zodanig dat je je upstream kunt beperken tot 1kb/sec. en dan gewoon alle films selecteren en downloaden maar.
Veel kijkplezier, één van mijn favorieten is onder meer die van kevin levrone " Maryland Muscle Machine " prachtige bodybuilder en echte hardcore training
Greets
Comment
-
Zal eens meehelpen een oude topic bumpen
Ik heb hem ook gekocht omdat ik er in het begin niet aan kon komen en ik wilde het gewoon zien.
Het is zeker de moeite waard om te kijken, zo zie je hoe een echte beer als Ronster de Monster zijn dag doorbrengt
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
15 uur geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
3 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment