tips/oefeningen voor verbreden biceps

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tips/oefeningen voor verbreden biceps

ik ben al een tijdje bezig om 2x per week me armen(biceps en triceps) te trainen. dit doe ik nu een week of 6. na deze 6 weken heb ik wel al een redelijk verschil gezien in me triceps en biceps. me triceps is wat groter en wat brder geworde. bij me biceps is dat anders. ik heb misschien meer een bolletje gekregen maar echt breed is hij niet geworden.
    en dit was toch me doel. Om me triceps en biceps te verbreden. ik heb ook oefeningen gekregen waarbij je alle delen van je biceps aanpakt.
    maar toch zie je het maar niet breder worde wat wel redelijk geld voor me triceps.
    iemand tips of ideeën??

Originally posted by M_artinus View Post
    ik ben al een tijdje bezig om 2x per week me armen(biceps en triceps) te trainen. dit doe ik nu een week of 6. na deze 6 weken heb ik wel al een redelijk verschil gezien in me triceps en biceps. me triceps is wat groter en wat brder geworde. bij me biceps is dat anders. ik heb misschien meer een bolletje gekregen maar echt breed is hij niet geworden.
    en dit was toch me doel. Om me triceps en biceps te verbreden. ik heb ook oefeningen gekregen waarbij je alle delen van je biceps aanpakt.
    maar toch zie je het maar niet breder worde wat wel redelijk geld voor me triceps.
    iemand tips of ideeën??
    Minder setjes en herhalingen met zwaardere gewichten
    En uiteraard je voeding.
    In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Pull ups.
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

oke, misschien is dat wel een mogelijkheid ookal heb ik dat al eerder geprobeerd. ik train altijd gewoon zonder na te denke bij herhalingen en ga door totdat me spiergroep die ik train helemaal op is. maar misschien is dat de verkeerde manier ook amdat ik nie echt een aanleg heb voor een gespierd lichaam

Comment

kom op... je traint 6 weken.... wat verwacht je.
          Train eerst nog even een half jaar door ofzo... praten we daarna weer verder
          Fear is the mind killer

Comment

meer als alleen je armen trainen
            ziet er anders niet uit over 2 jaar,
            als je je lichaam ook traint en ja je benen en rug horen daar ook bij groei je sneller in het algemeen.
            There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X