winstrole trenbolone e

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• winstrole trenbolone e

beste ik ben reeds 4 a5 jaartjes aan het sporten en heb ongeveer 3 kuurtje in het verleden gehad.
    vb deca - testo ( werkte goed )
    deca - susta ( werkte goed )
    tabs stano - methadrostelanone (werkte maar met mindere mate wegens tabs waarschijnlijk )

nu beschik ik over winstrol 1ml depot stano samen met trenbolone enanthaat 200mg/ml gedurende 8 weekjes wens ik deze te gebruiken ....daarbij vitargo 1 scoop na training en ei. ch 2 scoops.

voor de rest train ik hard en goed en traag op de spieren...
    wat denken jullie van dit kuurtje?

thanks

waarom in hemelsnaam heb je metandrostenolone en stanozolol gestackt.....
    winny en d-boll 2 hele andere dingen.

daarnaast denk ik zoiezo dat je nog niet aan kuuren moet denken aangezien je BS post over 1 maaltijd terwijl alles in de puntjes uitgerekend moet zijn.
    Make it happen, shock everyone!

Comment

TS, als je wat meer info wilt over je kuur-idee kun je me PM'en.
      Heb namelijk een soortgelijke kuur in gedachte over 6 weken en heb al de nodige research verricht.

Denk dat dat beter is dan naar gasten hun advies luisteren die nog geen pilletje hebben aangeraakt, laat staan dat ze personen kunnen vertellen wat nu wel of niet te nemen in een kuur.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        waarom in hemelsnaam heb je metandrostenolone en stanozolol gestackt.....
        winny en d-boll 2 hele andere dingen.

daarnaast denk ik zoiezo dat je nog niet aan kuuren moet denken aangezien je BS post over 1 maaltijd terwijl alles in de puntjes uitgerekend moet zijn.

Dat was vroeger.....ik ga niet alles in detail uitzitten schetsen.....(respect v die wat n vraag stellen) ik vraag enkel n algemene rectie op winstrol en trenbo.
        en ik denk dat het aan diegene zelf is om te beslissen of hij gaat kurren of niet. mss kan jij nog wel leren op andere gebieden van mensen toch? maargoed wat denk je er nu van? gr

Comment

Topic gesloten de regels zijn er niet voor niks, als ik weer een soortgelijk topic zie voordat je 20 posts hebt kunt je niet meer inloggen..
          In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
          Squat 230 kilo
          Bankdrukken 137.5 kilo
          Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...