kcal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kcal

hey bodybuilders is het erg om meer dan je energie behoefte per dag te eten ?

ik heb 3858 kcal nodig , eet 4300 is dat slecht??

Originally posted by jantjebruinsma View Post
    hey bodybuilders is het erg om meer dan je energie behoefte per dag te eten ?

ik heb 3858 kcal nodig , eet 4300 is dat slecht??
    wtf
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      wtf

mag ik ook meelachen:Pm

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
        wtf

mag ik ook meelachen:P laat horen

Comment

Vind je kcal behoefte echt absurt hoog, dat zou je moeten eten in de bulk. Heb je het wel goed uitgerekend, download eens de voedingssheet op de site, en vul de gegevens boven in de balkjes. Daar komt exact uit wat je moet eten in bulk en cut. Ook onderhoud komt eruit rollen. Succes kerel.

Comment

Nee, je groeit alleen harder. Of het vet/spier is ligt eraan hoe gevorderd je bent en vooral aan de productkeuze. Ben je een beginner dan zet je gemakkelijker spier aan, als gevorderde verbruik je over het algemeen weer meer waardoor een klein verschil in inname niet heel grote consequenties heeft (omdat je totaal meer kcal's neemt).
            In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

ik zie het al heb een fout gemaakt
              moest vetvrije massa keer zoveel doen ,maar heb mijn gewicht keer zoveel gedaan

Comment

hey bodywereld

ik heb gisteren een berekening gemaak speciaal voor jullie:P
                (off course its a joke)

stats:65kg vet vrije massa
                1,84
                22 jaar
                vetpercentage 13%

mijn energie behoefte is 3500 ,ik zit kwa mijn voedingsschema op 4000 is dit te veel voor het bulken?

en voor diegene die hebben gebulkt , hadden jullie veel vet na een paar maanden bulken> zo ja hoe weggetraind?

Comment

Originally posted by jantjebruinsma View Post
                  hey bodywereld

ik heb gisteren een berekening gemaak speciaal voor jullie:P
                  (off course its a joke)

stats:65kg vet vrije massa
                  1,84
                  22 jaar
                  vetpercentage 13%

mijn energie behoefte is 3500 ,ik zit kwa mijn voedingsschema op 4000 is dit te veel voor het bulken?

en voor diegene die hebben gebulkt , hadden jullie veel vet na een paar maanden bulken> zo ja hoe weggetraind?
                  Ik at 4000kcal per dag om te überhaupt nog aan te komen op een gegeven moment. Qua vetaankomen, ik ben er niet aan ontkomen, maar de spierwinst was er iig meer. Ik sportte op een gegeven moment 7 dagen per week, waarvan 3x per week zwaar aan de gewichten, dus ik had dit gewoon nodig. Ikzelf had iets het gevoel van "bloated" door de vele koolhydraten, maar andere vonden dat niet lijken iig, maarja je kijkt altijd zelf iets strenger dan andere naar jezelf.

Als je vrij veel cardio doet zit je al gauw aan de 4000kcal om bij te komen .
                  "Straight outta gym"

Comment

Als ik even snel uitreken betekent het dat je een activiteitenfactor hebt van 2 (zware dagelijkse sport en werk). Nu kan het zijn dat je inderdaad zwaar traint en werk of dat je een hoge stofwissing hebt, maar goed dit merk je wel wanneer je op 4000 kcal gaat zitten. Waneer je teveel vet aan komt zou ik het wel iets minderen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X