Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vind je kcal behoefte echt absurt hoog, dat zou je moeten eten in de bulk. Heb je het wel goed uitgerekend, download eens de voedingssheet op de site, en vul de gegevens boven in de balkjes. Daar komt exact uit wat je moet eten in bulk en cut. Ook onderhoud komt eruit rollen. Succes kerel.
Nee, je groeit alleen harder. Of het vet/spier is ligt eraan hoe gevorderd je bent en vooral aan de productkeuze. Ben je een beginner dan zet je gemakkelijker spier aan, als gevorderde verbruik je over het algemeen weer meer waardoor een klein verschil in inname niet heel grote consequenties heeft (omdat je totaal meer kcal's neemt).
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
ik heb gisteren een berekening gemaak speciaal voor jullie:P
(off course its a joke)
stats:65kg vet vrije massa
1,84
22 jaar
vetpercentage 13%
mijn energie behoefte is 3500 ,ik zit kwa mijn voedingsschema op 4000 is dit te veel voor het bulken?
en voor diegene die hebben gebulkt , hadden jullie veel vet na een paar maanden bulken> zo ja hoe weggetraind?
Ik at 4000kcal per dag om te überhaupt nog aan te komen op een gegeven moment. Qua vetaankomen, ik ben er niet aan ontkomen, maar de spierwinst was er iig meer. Ik sportte op een gegeven moment 7 dagen per week, waarvan 3x per week zwaar aan de gewichten, dus ik had dit gewoon nodig. Ikzelf had iets het gevoel van "bloated" door de vele koolhydraten, maar andere vonden dat niet lijken iig, maarja je kijkt altijd zelf iets strenger dan andere naar jezelf.
Als je vrij veel cardio doet zit je al gauw aan de 4000kcal om bij te komen .
Als ik even snel uitreken betekent het dat je een activiteitenfactor hebt van 2 (zware dagelijkse sport en werk). Nu kan het zijn dat je inderdaad zwaar traint en werk of dat je een hoge stofwissing hebt, maar goed dit merk je wel wanneer je op 4000 kcal gaat zitten. Waneer je teveel vet aan komt zou ik het wel iets minderen.
The IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
Sex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Comment