sportopleiding

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• sportopleiding

ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding nu ( over 2weken examen )
    wil deze nog afmaken en wou een sportopleiding gaan doen.

waar ik nu voor leer wil ik niet mee verder hierna en wil dus wat me echt interreseerd, me werk van maken

wil dus de opleiding fitnessinstructeur doen en later denk ik nog personal trainer en/of voedingsdeskundige

wie heeft hier ervaring mee en zijn er ook opleidingen puur op de fitness gericht en niet met al dat atletiek, zwemmen, dansen etc erbij

heb verder de diploma's vmbo en mbo

zal er maandag er eens met de leraar erover hebben, wat zoal me mogelijkheden zijn
    160kg squat
    225kg deadlift
    130kg benchpress

Originally posted by bodybuildr1990 View Post
    ik ben nu bijna klaar met mijn opleiding nu ( over 2weken examen )
    wil deze nog afmaken en wou een sportopleiding gaan doen.

waar ik nu voor leer wil ik niet mee verder hierna en wil dus wat me echt interreseerd, me werk van maken

wil dus de opleiding fitnessinstructeur doen en later denk ik nog personal trainer en/of voedingsdeskundige

wie heeft hier ervaring mee en zijn er ook opleidingen puur op de fitness gericht en niet met al dat atletiek, zwemmen, dansen etc erbij

heb verder de diploma's vmbo en mbo

zal er maandag er eens met de leraar erover hebben, wat zoal me mogelijkheden zijn
    er is geen opleiding specifiek voor wat jij beschrijft,
    ik ga volgend jaar beginnen met het ALO ook een sportopleiding op HBO niveau, je zult ook andere sporten moeten doen die je niet intreseren zoals dansen inderdaad, daar zit ik ook een beetje tegenop
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      er is geen opleiding specifiek voor wat jij beschrijft,
      ik ga volgend jaar beginnen met het ALO ook een sportopleiding op HBO niveau, je zult ook andere sporten moeten doen die je niet intreseren zoals dansen inderdaad, daar zit ik ook een beetje tegenop
      ah dat dacht ik al. moet dat er dan maar voor lief bijnemen.
      160kg squat
      225kg deadlift
      130kg benchpress

Comment

alle opleidingen voor fitness instructeur zit ook modules bij om groepslessen te moeten geven. Zit ook deels in je praktijkervaring aangezien je per module een bepaald aantal uren stage moet gaan lopen ergens.

Als vervolg opleiding kun je bij de FEBBI kijken. Krijg je bodybuild specifieke lessen en trainings technieken geleerd. Maar weet niet of ze nog bestaan.

Comment

Voor personal trainer heb je niet echt papieren of iets nodig. In nederland is dit nog in opkomst. De afgelopen 18 maanden ofzo is er pas een site gekomen waar jij je als PT kan registreren en klanten te werven. En AALO heeft er een cursusje voor.

Verder is voedingsdeskundige en fysio ook handig om er bij te gaan doen. Al doe je maar basis niveau dat is al genoeg. Hoe meer papieren aan de muur hoe meer vertrouwen de klant in je heeft.

Ik heb zelf via Fitvak! mijn fitness instructeur papiertjes gehaald. Aangevuld met daarna FEBBI, PT van AALO, Voedingsdeskundige A en wil Fysio A nog gaan doen als ook Kettlebell Master.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Voor personal trainer heb je niet echt papieren of iets nodig. In nederland is dit nog in opkomst. De afgelopen 18 maanden ofzo is er pas een site gekomen waar jij je als PT kan registreren en klanten te werven. En AALO heeft er een cursusje voor.

Verder is voedingsdeskundige en fysio ook handig om er bij te gaan doen. Al doe je maar basis niveau dat is al genoeg. Hoe meer papieren aan de muur hoe meer vertrouwen de klant in je heeft.

Ik heb zelf via Fitvak! mijn fitness instructeur papiertjes gehaald. Aangevuld met daarna FEBBI, PT van AALO, Voedingsdeskundige A en wil Fysio A nog gaan doen als ook Kettlebell Master.

ware ndat geen cursussen wat jij had gedaan??
            160kg squat
            225kg deadlift
            130kg benchpress

Comment

cursussen zijn ook geldige papiertjes en verspilt minder tijd dan opleidingen waar je randzaken hebt waar je niks mee kan.

Comment

cursussen zijn ook geldige papiertjes en verspilt minder tijd dan opleidingen waar je randzaken hebt waar je niks mee kan.
                bedoel ook niet dat het minder is, zou zelfs nog beter voor mij zijn dan een volledige opleiding met idd dingen waar je niks aan hebt
                160kg squat
                225kg deadlift
                130kg benchpress

Comment

vind opleidingen niks. vroeger vond ik school ook nergens op slaan. Je krijgt vakken die je in groep 7 van de basisschool al gehad hebt. Als je op het voortgezet onderwijs nog de Nederlandse taal niet fatsoenlijk beheerst spoor je niet. Werkgerichte cursus kost je 1/4e van de onderwijs opleiding. Je kan sneller aan de bak en tegen de tijd dat je vrienden eens gaan werken heb jij al 3 jaar werkervaring en een hoger salaris.

Comment

Geen opleiding voor fitness instructeur xD gericht op het fitness instructeur zijn ( ja er zit altijd 1 lesje bij waarbij je groepsles moet geven maar dat is alleen maar een goeie ervaring toch )??
                    Dan vraag ik me af wat voor opleiding ik nu doe.

2 Jarige opleiding fitness instructeur A & B

BBL Opleiding.

Op woensdag naar school,

De rest van de week loop je stage/werk je in een fitness school (personal trainingsstudio wat ik dus doe).

Allround fitnessinstructeur | ROC Midden Nederland | Jongeren

Comment

vind opleidingen niks. vroeger vond ik school ook nergens op slaan. Je krijgt vakken die je in groep 7 van de basisschool al gehad hebt. Als je op het voortgezet onderwijs nog de Nederlandse taal niet fatsoenlijk beheerst spoor je niet. Werkgerichte cursus kost je 1/4e van de onderwijs opleiding. Je kan sneller aan de bak en tegen de tijd dat je vrienden eens gaan werken heb jij al 3 jaar werkervaring en een hoger salaris.
                      klopt. heb deze opleiding ook nl gehad wat ik op de vmbo ook al had. lkkr easy dus.
                      idem school, vind ik ook niks, cursussen zijn daarom dan wel interresant.

Originally posted by jordy4248 View Post
                      Geen opleiding voor fitness instructeur xD gericht op het fitness instructeur zijn ( ja er zit altijd 1 lesje bij waarbij je groepsles moet geven maar dat is alleen maar een goeie ervaring toch )??
                      Dan vraag ik me af wat voor opleiding ik nu doe.

2 Jarige opleiding fitness instructeur A & B

BBL Opleiding.

Op woensdag naar school,

De rest van de week loop je stage/werk je in een fitness school (personal trainingsstudio wat ik dus doe).

Allround fitnessinstructeur | ROC Midden Nederland | Jongeren
                      thnx zal eens kijken
                      160kg squat
                      225kg deadlift
                      130kg benchpress

Comment

ik weet dat ik in een gesprek niet ineens over mezelf mag beginnen maar het moet wel want als ik op nieuwe discussie klik dan komt er dit te staan :
                        hul420, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:
                        1. Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
                        2. Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd
                        wat moet ik doen???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X