Ik train nu al een jaar erg intensief. Qua uiterlijk zie je duidelijk verschil. Ik had al nauwelijks vet dus dat hoef ik niet weg te trainen. Maar ik ben sinds ik train nauwelijks aangekomen. Is hier een verklaring voor? Want spieren wegen best veel toch?
ik kom geen gewicht aan
Collapse
X
-
nou niet iets vasts. Ik eet meestal als ontbijt een half pak cornflakes en soms dan nog 250 gram kwark. Een half brood op school en eiwitreep. Dan uit school weer 250 gram kwark. Avondeten veel vlees. Maar geen vast voedingsschema.NO Pain, NO Gain
stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg
Comment
-
Originally posted by Davon View Postnou niet iets vasts. Ik eet meestal als ontbijt een half pak cornflakes en soms dan nog 250 gram kwark. Een half brood op school en eiwitreep. Dan uit school weer 250 gram kwark. Avondeten veel vlees. Maar geen vast voedingsschema.
dit is de reden dat je niet aankomt!
Comment
-
bereken je energiebehoetes en behoefte aan eiwitten, vetten en koolydraten
maak bij die waardes een eetschema waaraan je je houd elke dag zodat je genoeg eet en de juiste dingen eet.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Jep.. lees even de sticky's (bovenste posts in een subforum) in dit geval van voedingschema's en dan kom je al een heel eind.
Oh ships.. 16 jaar, daar had ik over heen gelezen. Volgens mij zijn proteine shakes het enige dat je op die leeftijd zonder risico kan nemen (maar vraag het even aan de experts, not me ;-) ), maar dingen als creatine en vetverbranders zijn echt een no-go op jou leeftijd.
Gewoon een verstandig eetschema maken, dan heb je niets aan supps nodig.I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home
Comment
-
Originally posted by badjak View PostJep.. lees even de sticky's (bovenste posts in een subforum) in dit geval van voedingschema's en dan kom je al een heel eind.
Oh ships.. 16 jaar, daar had ik over heen gelezen. Volgens mij zijn proteine shakes het enige dat je op die leeftijd zonder risico kan nemen (maar vraag het even aan de experts, not me ;-) ), maar dingen als creatine en vetverbranders zijn echt een no-go op jou leeftijd.
Gewoon een verstandig eetschema maken, dan heb je niets aan supps nodig.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Zal voor iedereen verschillend zijn, maar zolang je lichaam zich nog sterk aan het ontwikkelen is (sorry maar als je 16 bent, zit je gewoon nog midden in je pubertijd) lijkt het mij niet verstandig om wat voor middelen dan ook te nemen die bepaalde processen in je lichaam boosten.I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home
Comment
-
Creatine zal echt geen kwaad kunnen lijkt me . Of het nodig is is een 2e, naar mijn mening iig niet (gebruik het zelf nu wel, als extraatje voor wat extra motivatie ook). @TS, gewoon meer gaan eten, een voedingsschema kan je op weg helpen . Zorg dat je boven je onderhoud zit, dan komt het goed !
Comment
-
Er zijn op het moment niet voldoende onderzoeksresultaten die aan kunnen tonen dat wat voor supplementen dan ook schadelijk kunnen zijn als je die gebruikt op jongere leeftijd. Wat wel een gegeven is, is dat het lichaam van een adolescent op dat moment bezig is om een solide basis te bouwen. Zolang je lichaam midden in dat natuurlijke proces zit is het gewoon niet verstandig dat proces te verstoren.
Hier nog een stukje dat mijn betoog onderbouwt. En anders even goed zoekenI don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home
Comment
-
oke bedankt voor de tips. Heb het net uitgerekend. Ik zou dus 7627.32 calorieën per dag moeten binnenkrijgen. Dit lijkt me erg veel.
Volgens het schema moest je al je activiteiten doen. En ik ga 5 a 6 x per week trainen en ik fiets ook 5 dagen in de week ruim een uur. Ik zou hier nu dus een schema van kunnen maken?NO Pain, NO Gain
stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
11 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...17 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-