ik kom geen gewicht aan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• ik kom geen gewicht aan

Ik train nu al een jaar erg intensief. Qua uiterlijk zie je duidelijk verschil. Ik had al nauwelijks vet dus dat hoef ik niet weg te trainen. Maar ik ben sinds ik train nauwelijks aangekomen. Is hier een verklaring voor? Want spieren wegen best veel toch?
    NO Pain, NO Gain
    stats 1:73m BP:70kg DL:80kg SQ:100kg

Heb je een voedinsschema?
    Building to a better me

Comment

nou niet iets vasts. Ik eet meestal als ontbijt een half pak cornflakes en soms dan nog 250 gram kwark. Een half brood op school en eiwitreep. Dan uit school weer 250 gram kwark. Avondeten veel vlees. Maar geen vast voedingsschema.
      NO Pain, NO Gain

Comment

Originally posted by Davon View Post
        nou niet iets vasts. Ik eet meestal als ontbijt een half pak cornflakes en soms dan nog 250 gram kwark. Een half brood op school en eiwitreep. Dan uit school weer 250 gram kwark. Avondeten veel vlees. Maar geen vast voedingsschema.

dit is de reden dat je niet aankomt!

Comment

Cornflakes zit best veel rommel in las ik laatst. Even overstappen op brinta voor in ieder geval je ochtendhapje (evt aanvullen met whey).
          I don't need a gym.. Just a bench and some iron and i'll do fine at home

Comment

Ik sterf ook vaak van de honger. Dus dat wordt geen cornflakes meer en een voedingsschema maken dan. Ik ben pas 16 dus is het verstandig om al wheys te gebruiken?
            NO Pain, NO Gain

Comment

bereken je energiebehoetes en behoefte aan eiwitten, vetten en koolydraten
              maak bij die waardes een eetschema waaraan je je houd elke dag zodat je genoeg eet en de juiste dingen eet.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Staat hier op de site hoe dat moet?
                NO Pain, NO Gain

Comment

Originally posted by Davon View Post
                  Staat hier op de site hoe dat moet?
                  Sticky onderwerpen - Bodynet.nl - Bodybuilding & Fitness discussieforums
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Jep.. lees even de sticky's (bovenste posts in een subforum) in dit geval van voedingschema's en dan kom je al een heel eind.

Oh ships.. 16 jaar, daar had ik over heen gelezen. Volgens mij zijn proteine shakes het enige dat je op die leeftijd zonder risico kan nemen (maar vraag het even aan de experts, not me ;-) ), maar dingen als creatine en vetverbranders zijn echt een no-go op jou leeftijd.

Gewoon een verstandig eetschema maken, dan heb je niets aan supps nodig.

Comment

Originally posted by badjak View Post
                      Jep.. lees even de sticky's (bovenste posts in een subforum) in dit geval van voedingschema's en dan kom je al een heel eind.

Oh ships.. 16 jaar, daar had ik over heen gelezen. Volgens mij zijn proteine shakes het enige dat je op die leeftijd zonder risico kan nemen (maar vraag het even aan de experts, not me ;-) ), maar dingen als creatine en vetverbranders zijn echt een no-go op jou leeftijd.

Gewoon een verstandig eetschema maken, dan heb je niets aan supps nodig.
                      vanaf welke leeftijd kun je creatine gaan gebruiken dan?

Comment

Zal voor iedereen verschillend zijn, maar zolang je lichaam zich nog sterk aan het ontwikkelen is (sorry maar als je 16 bent, zit je gewoon nog midden in je pubertijd) lijkt het mij niet verstandig om wat voor middelen dan ook te nemen die bepaalde processen in je lichaam boosten.

Comment

Creatine zal echt geen kwaad kunnen lijkt me . Of het nodig is is een 2e, naar mijn mening iig niet (gebruik het zelf nu wel, als extraatje voor wat extra motivatie ook). @TS, gewoon meer gaan eten, een voedingsschema kan je op weg helpen . Zorg dat je boven je onderhoud zit, dan komt het goed !

Comment

Er zijn op het moment niet voldoende onderzoeksresultaten die aan kunnen tonen dat wat voor supplementen dan ook schadelijk kunnen zijn als je die gebruikt op jongere leeftijd. Wat wel een gegeven is, is dat het lichaam van een adolescent op dat moment bezig is om een solide basis te bouwen. Zolang je lichaam midden in dat natuurlijke proces zit is het gewoon niet verstandig dat proces te verstoren.

Hier nog een stukje dat mijn betoog onderbouwt. En anders even goed zoeken

Comment

oke bedankt voor de tips. Heb het net uitgerekend. Ik zou dus 7627.32 calorieën per dag moeten binnenkrijgen. Dit lijkt me erg veel.
                              Volgens het schema moest je al je activiteiten doen. En ik ga 5 a 6 x per week trainen en ik fiets ook 5 dagen in de week ruim een uur. Ik zou hier nu dus een schema van kunnen maken?
                              NO Pain, NO Gain

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X