Sixpack!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

speculoos, dat is echt bende. haha weet zo de voedingswaarde er niet van. maar gezien het beetje op speculaas moet lijken kan he tniet heel goed wezen.

zal wat meer gaan eten, als je meer eet verbrand je ook meer.

savonds kan je best wat meer eten denk ik zo.

en gewoon lekker alles trainen, ook je benen.

Comment

Weet iemand hoeveel bf je max. mag hebben om de contouren van een sixpack te kunnen zien?

Comment

rond 12%
        Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Originally posted by stealthy View Post
          rond 12%
          Ik heb weegschalen gezien waarop je BF ook op afleesbaar is, zijn deze nauwkeurig of niet? En indien wel, hoe exact zijn ze precies?
          (ik hoop dat ik duidelijk ben met wat voor weegschaal ik bedoel)

Comment

Originally posted by Nick1 View Post
            Ik heb weegschalen gezien waarop je BF ook op afleesbaar is, zijn deze nauwkeurig of niet? En indien wel, hoe exact zijn ze precies?
            (ik hoop dat ik duidelijk ben met wat voor weegschaal ik bedoel)
            Heb er hier eentje van tefal en ben er tevreden van, als je 75 euro over hebt, is het leuke gadget. (tis geen must have, maar is wel makkelijk, eens je weet hoe je de resultaten moet interpreteren)

Resultaten van het toestel kunnen wel beetje verschillen van dag tot dag, afhankelijk van hoeveel vocht je in je lichaam hebt. Maar heb wel het idee dat als je zelfde schema elke week traint, je relatief constante resultaten en tendensen zal zien.

Ff ter info nog, heb me bij een dietiste ook laten meten op toestel van 2500 euro, en had daar net zelfde resultaat als op mijn tefal van 75 euro. De werking van die toestellen is dus wel goed, alleen zijn de resultaten met dat soort meting nooit 100%

Comment

Onzin met cutten altijd, als je iets boven behoefte eet komen die blokken ook vanzelf. op de buik focussen is sowieso onzin als de rest nog niet goed is.

Goede buikoefeningen zijn legraise. Die roller ff naam kwijt. Op de knieen zitten en rollen. en planks

Comment

abb rolouts melvin

Comment

Originally posted by Pennywise View Post
                  Heb er hier eentje van tefal en ben er tevreden van, als je 75 euro over hebt, is het leuke gadget. (tis geen must have, maar is wel makkelijk, eens je weet hoe je de resultaten moet interpreteren)

Resultaten van het toestel kunnen wel beetje verschillen van dag tot dag, afhankelijk van hoeveel vocht je in je lichaam hebt. Maar heb wel het idee dat als je zelfde schema elke week traint, je relatief constante resultaten en tendensen zal zien.

Ff ter info nog, heb me bij een dietiste ook laten meten op toestel van 2500 euro, en had daar net zelfde resultaat als op mijn tefal van 75 euro. De werking van die toestellen is dus wel goed, alleen zijn de resultaten met dat soort meting nooit 100%
                  Kan je net zo goed meetlintje kopen en daarop zie je ook gewoon je vooruitgang of een spiegel

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X