Hoeveelheid trainen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoeveelheid trainen

Ik las op meerdere "gezondheidssites" dat je je spieren minimaal 24 uur moet laten rusten, maar hoor ook van anderen dat er bodybuilders zijn die dan weer 4-5 u per dag trainen. Ik ben dan ook geen bodybuilder, eerder een beginneling.
    Ik zou vooral mijn buikspieren willen trainen, kan ik dit elke dag doen of best 4x de week en 3x/week cardio (1.5uur)?

Greetz

Er zijn inderdaad luitjes die 4-5 uur per dag trainen, dat zijn vaak gewichtheffers die nooit in de buurt van failure komen, en dus hun CNS nagenoeg niet belasten.

Ga jij echter voor bodybuilding dan kun je beter een splitschema gebruiken, hard trainen tot failure en die spieren minstens 5 dagen niet direct meer aanpakken (indirect pak je ze toch wel, maar dat is niet erg)

Als je alleen je abs wilt trainen (wat ik afraad, wat heb je aan een sixpack als de rest niet ontwikkeld is??) kan je dat het beste 2 keer per week doen, met wat cardio erbij zodat je droger word en je je abs dus ook goed kunt zien.
    Maar nogmaals, train alles, dan groei je beter en ziet er beter uit.

Ow, en niet te vergeten, om je abs goed te zien moet je een laag vetpercentage hebben, en die krijg je alleen door een fatsoenlijk voedingsschema. Kijk daarvoor maar eens in de sticky's in de voedingssectie.

Succes.
    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X