Spierpijn borst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Als ik pijn bij mijn aanhechtingen heb in m'n borst, komt het meestal door flys en cables. Met die oefeningen strek ik altijd iets verder door. Niks om je zorgen over te maken. Als de pijn echt niet te harden is, zou ik een paar dagen wachten en als het niet minder word misschien een bezoekje brengen aan de dokter voor de zekerheid.

Als je je borst aanspant met je armen naar elkaar toe, voel je het dan wel in je hele borst of ook niet?

Comment

Als je spierpijn wilt hebben in onderkant borst.....
      Weet niet de naam maar ik doe de bank iets schuin,20% ofzo op rug liggen en dan de front raise doen,is het niet maar weet niet de naam.Liefst met losse schijf .Dumbbel kan ook wel maar dan werken de schouders net iets mee mee.

Comment

ik heb altijd last van mijn borst rond de oksels als ik fly's heb gedaan
        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by joel075 View Post
          Als ik pijn bij mijn aanhechtingen heb in m'n borst, komt het meestal door flys en cables. Met die oefeningen strek ik altijd iets verder door. Niks om je zorgen over te maken. Als de pijn echt niet te harden is, zou ik een paar dagen wachten en als het niet minder word misschien een bezoekje brengen aan de dokter voor de zekerheid.

Als je je borst aanspant met je armen naar elkaar toe, voel je het dan wel in je hele borst of ook niet?
          Ik maak me er ook geen zorgen over, ik wist dat ik gruwelijke spierpijn zou hebben maar daar kan ik me eigenlijk niet zo druk over maken
          Als ik de armen naar elkaar toe breng, zeg maar de borstspieren squeezen dan voel ik overal spierpijn behalve in de onderkant. Nouja denk dat je gewoon niet zo snel spierpijn in de onderkant krijgt, ze groeien wel gewoon mee alleen lastig te zien door het vet wat erop zit

Originally posted by BlondSound View Post
          Als je spierpijn wilt hebben in onderkant borst.....
          Weet niet de naam maar ik doe de bank iets schuin,20% ofzo op rug liggen en dan de front raise doen,is het niet maar weet niet de naam.Liefst met losse schijf .Dumbbel kan ook wel maar dan werken de schouders net iets mee mee.
          Je bedoelt decline presses Ben met een schema bezig dat elke 3-4 weken van oefeningen wisselt dus over 3-4 weken zal ik decline press even toevoegen en dan zullen we kijken of dat nou echt effect heeft.

Originally posted by kabaffel View Post
          ik heb altijd last van mijn borst rond de oksels als ik fly's heb gedaan
          Ja logisch toch, je belast met flyes je aanhechtingen echt maximaal
          Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
            Spierpijn is juist een goede teken!
            Goed.
            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Nee die bedoel ik niet,bank wel iets schuin maar dan omhoog en dan lama zeggen de front raises doen...Beginnend met halter net boven de benen en dan omhoog.Niet helemaal omhoog .

Comment

van bovenkant heb ik heel veel last gehad, 4-5 weken had ik steeds serieus pijn aan men bovenkant borst na de incline dumbbell press.. maar sinds vandaag (heb gisteren de oef gedaan) voel ik het eig nietmeer

Comment

4-5 weken is wel heel lang
                  Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by Wilcodemug View Post
                    4-5 weken is wel heel lang
                    lekker voor je lichaam dan

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X