Afgelopen weken ben ik wat aangekomen 5 kilo en die wil ik er graag weer af! Ik heb alleen heel erg veel moeite om 3x per dag te eten. Mensen zeggen me dan van heb je dan geen honger, maar ik heb overdags nooit honger alleen savonds. Ik stauw met moeite sochtends 1 boterhammetje naarbinnen. Ik doe er nu verplicht een appel bij en soms een extra cracker. Ik eet gezond en hou hier ook rekening mee. Heeft iemand misschien hetzelfde (gehad) want ik probeer wel, maar ik vind het moeilijk te eten als ik geen hongergevoel of trek heb.
Pasgeleden heb ik mijn voedingsschema neergezet waarop de reactie was dat ik wrs heel de dag honger heb. Dit is enkel savonds zo. Ik heb eigenlijk vrijwel nooit trek in zoetigheid en eet 1 x in de 2 weken een frietje met..
Zou het misschien een idee zijn om eiwitshakes erbij te nemen, dit is makkelijk en voedzaam?
Of heeft iemand andere tips?
Alvast bedankt!
(ps ik fitness 3 a 4x per week, cardio uur, kracht half uur. Verdeel de lichaamsdelen die ik train.)
Pasgeleden heb ik mijn voedingsschema neergezet waarop de reactie was dat ik wrs heel de dag honger heb. Dit is enkel savonds zo. Ik heb eigenlijk vrijwel nooit trek in zoetigheid en eet 1 x in de 2 weken een frietje met..
Zou het misschien een idee zijn om eiwitshakes erbij te nemen, dit is makkelijk en voedzaam?
Of heeft iemand andere tips?
Alvast bedankt!
(ps ik fitness 3 a 4x per week, cardio uur, kracht half uur. Verdeel de lichaamsdelen die ik train.)
Comment