BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Hi!

Ik ben redacteur bij het BNN programma 'Je zal het maar hebben' en hiervoor op zoek naar jongens (tussen de 18-30) die verslaafd zijn aan Body Building en last hebben van het Adonis Complex. Ik hoop iemand te vinden die het aandurft om Valerio een kijkje in zijn leven te geven.

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

Groeten,
    Mariska Dekker
    Redacteur ‘Je Zal Het Maar Hebben’

[email protected]
    T - +31 356773796

Wat schuift het?
    :: 1.82M :: 84 KG ::
    BP 1x140 :: Squat 5x160 :: Deadlift 3x180

Comment

Lol wat denk je wel niet van ons :P. Ik denk dat karwan geschikte kanditaat is

Comment

Beste plek om te zoeken is bij BB contests denk ik
        189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
        Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Adonix complex?

Jaloerse mensen willen op die manier een negatieve aanduiding geven aan het feit dat je gedisciplineerd bezig bent.

Uiteindelijk zullen mensen met een zogenaamd 'Adonis complex' gelukkiger worden van hun lichaam dan normale mensen van een nieuwe auto zullen worden.

Bam.

Comment

Jullie doen ook wegmisbruikers zie ik, als jullie koos spee voor eeuwig van de buis halen zijn er vast mensen bereid om mee te doen
            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Ik denk dat het moeilijk is iemand te vinden die het fanatieke bodybuilden als een ziekte beschouwd. Voor veel buitenstaanders is dit misschien zo, maar als je je in deze levensstijl verdiept, zul je zien dat het lang niet zo extreem is als iedereen denkt. Voor veel mensen is het namelijk een ontzettend leuke hobby, ook om wedstrijden te draaien. En bij sommige wedstrijden is het normaal om anabolen te gebruiken, om de prestatie te verhogen, maar om dit gelijk een ziekte te noemen gaat me wat ver. Ik hoop gewoon dat jullie hier goed rekening mee houden tijdens het programma, om het bodybuilden misschien een iets beter imago te kunnen geven.

Toen ik net wat informatie las, zag ik ook dit staan: ''Volgens de Amerikaanse psychiater Harrison Pope behoren bodybuilders die zichzelf te klein vinden ook tot de mensen met een Body Dismorphic Disorder. Ze zouden volgens Pope psychiatrische hulp nodig hebben in plaats van anabolen''

Bron: Adonis complex, bdd, body dysmorphic disorder

Zelf ben ik verre van zo fanatiek, alleen sinds ik me er iets meer in verdiep, merk ik gewoon dat er een verkeerd beeld bestaat van het bodybuilden. Dit wilde ik even kwijt, want het stoort me dat veel mensen het als een ziekte zien om heel fanatiek met een gezonde levensstijl bezig te zijn

Comment

Jippie, altijd leuk die vooroordelen Als jullie even goed hadden rondgesnuffeld hier hadden jullie gezien dat de meeste mensen hier trainen voor hun gezondheid en een goed gevormd lichaam, niet omdat ze psychische problemen hebben.
                Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Nee, ik denk wel dat ze goed zitten, want de mensen die die problemen hebben, zullen waarschijnlijk hier wel zitten. Het enige wat ik belangrijk vind, is dat ze in hun achterhoofd houden dat veruit de meeste mensen die deze sport beoefenen geen enkele problemen hebben, of zelfs andere problemen hiermee aanpakken. (overgewicht, stress, bloeddruk, trainen van het hart, etc)

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                    Jippie, altijd leuk die vooroordelen Als jullie even goed hadden rondgesnuffeld hier hadden jullie gezien dat de meeste mensen hier trainen voor hun gezondheid en een goed gevormd lichaam, niet omdat ze psychische problemen hebben.
                    Dat vraag ik me soms wel eens af hiero.......doelend op spuitjunkie/mindgamer/karwan/ubenplees/nasarnl/etc.etc.etc......
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

Karwan?

Karwan is baas.

Comment

Haha, weeral typisch.

Even voor alle mensen met een snel oordeel: discipline en toewijding is niet hetzelfde als obsessie of verslaving of een psychische stoornis of wat dan ook.

Doen jullie ook afleveringen over mensen die graag piano spelen en daarin beter willen worden dus elke dag veel oefenen? Of over mensen die graag ver op reis gaan en daarom 10maand hard werken en sparen om dan een mooie vakantie te hebben?
                        Dacht het niet. Dat is 'sociaal geaccepteerd' zeker? Sporten toch ook? Gezond willen zijn toch ook? Of goed willen zijn in je sport toch ook?

Altijd die vooroordelen.
                        Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Haha epic..
                          Wat is je doel van die aflevering?

Moet ik een doktersbriefje kunnen voorleggen dat ik de adonis ziekte heb?
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                            Haha epic..
                            Wat is je doel van die aflevering?

Moet ik een doktersbriefje kunnen voorleggen dat ik de adonis ziekte heb?
                            Doel = bb'ing of 'hoe je het wilt noemen'- community in een negatief daglicht zetten, zoals nog al is gebeurd door zelfde soort programma's.
                            Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105

Comment

Okidoki: 't probleem is dat de helft van wat je opnoemt meer last heeft van de hormonen die beginnen te spelen tijdens de puberteit, dan van echt psychische problemen.

Maar ik aan de BNN-heren (of vrouwen, uiteraard): Ik zou een privébericht sturen naar snuff-san. Hij is een steroïdegebruiker van het ergste soort, dus vast wel een tv-hit. Dan kunnen jullie tevens lekker londen eye bezoeken.

@ De boze reacties boven me: Het mooie is dat eer iemand gek is verklaard, alles wat diegene zegt komt omdat hij gek is. Niet omdat hij misschien de harde waarheid kent. Al dat geklaag bevestigt dus alleen maar de obsessie. Werk liever een beetje mee, zodat we ervoor kunnen zorgen dat men vooral niet gaat proberen aan diens lichaam te werken, waardoor het niet meer speciaal is.
                              Last edited by scoobydoo; 05-09-2011, 16:16.
                              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X