BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hi!

Ik ben redacteur bij het BNN programma 'Je zal het maar hebben' en hiervoor op zoek naar jongens (tussen de 18-30) die werkzaam zijn bij een omroep en last hebben van ijdelheid. Ik hoop iemand te vinden die het aandurft om een kijkje in Valerio's leven te nemen.

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

Groeten,
    Mariska Dekker
    Redacteur ‘Je Zal Het Maar Hebben’
    Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
      Hi!

Ik ben redacteur bij het BNN programma 'Je zal het maar hebben' en hiervoor op zoek naar jongens (tussen de 18-30) die werkzaam zijn bij een omroep en last hebben van ijdelheid. Ik hoop iemand te vinden die het aandurft om een kijkje in Valerio's leven te nemen.

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

Groeten,
      Mariska Dekker
      'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by JeZalHetMaarHebben View Post
        Hi!

Ik ben redacteur bij het BNN programma 'Je zal het maar hebben' en hiervoor op zoek naar jongens (tussen de 18-30) die verslaafd zijn aan Body Building en last hebben van het Adonis Complex. Ik hoop iemand te vinden die het aandurft om Valerio een kijkje in zijn leven te geven.

Groeten,
        Mariska Dekker

[email protected]
        T - +31 356773796
        er zijn er genoeg die het adonis complex hebben ,maar die vallen onder de
        noemer losers

body building is een way of life en voor mensen die de dicipline op kunnen brengen om veel te doen en een hoop te laten
        en die lopen er echt niet mee te koop
        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

maakt niet uit wie je bent, maar je moet je eerst in de goede topic voorstellen tog....?

Comment

Originally posted by Boydgw View Post
            maakt niet uit wie je bent, maar je moet je eerst in de goede topic voorstellen tog....?
            en de stickies lezen....

en het topic van Ellie....

Comment

komt inderdaad over alsof ze iemand die veel met bodybuilding en gezondheid bezig is willen neerzetten als obsessief.
              Terwijl een obsessie vaak niks meer is dan een woord wat luie mensen gebruikten voor mensen met toewijding

Comment

Nog steeds geen woord gehoord van BNN????

Dat val mij best tegen eigenlijk...

Comment

Ik denk dat ze deze reclame wel op meerdere fora neergezet zullen hebben, en er verder niet naar omkijken.
                  Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Sejuiced View Post
                    komt inderdaad over alsof ze iemand die veel met bodybuilding en gezondheid bezig is willen neerzetten als obsessief.
                    Terwijl een obsessie vaak niks meer is dan een woord wat luie mensen gebruikten voor mensen met toewijding
                    Die gaat in mijn handtekening
                    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Heeft iemand hier al fucking lang in zijn sig, dan in het engels :P

Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated. Zoiets, volgens mij Kevster, don't blame me if wrong.

Vind hem in het engels een stuk beter klinken.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                        Heeft iemand hier al fucking lang in zijn sig, dan in het engels :P

Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated. Zoiets, volgens mij Kevster, don't blame me if wrong.

Vind hem in het engels een stuk beter klinken.
                        Ik kan het mis hebben maar is dat niet de quote die Zyzz altijd gebruikt? klinkt in het engels inderdaad beter.

Comment

Ik weet niet waar hij vandaan komt, weet wel dat het een bazenquote is en zeker een lintje verdient!
                          "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by leroyw View Post
                            wat ik gewoon echt IIIRRIII vind is dat ze iets neerposten en niet meer reageren zo van er komt toch wel iemand op af en mijn programma zit vol diegene verdient waarschijnlijk al genoeg en hoeft er zo niet eens moeite voor te doen.
                            Eens zelfde ook met mensen die onderzoek doen, ff snel aanmelden, topic maken met help mij en nooit mee reageren.

Heb je ook nog van die zieligerds die (graties) onderzoek gaan invullen, en er heel blij onder zetten "done" of iets dergelijks

da vin ik nog veel erger

Daarom idd wat schuift het anders opzouten. Alleen de zon komt voor niets op
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬
                            We like it
                            ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬

Comment

@Mauke, dat was ook het motto van Zyzz trouwens, maar dan in het Engels natuurlijk.
                              Laissez Faire

Comment

En ik maar denken dat ik wel een melding zou krijgen van al deze berichten in mijn e-mail box. Fout gedacht dus...sorry mannen (en meiden)!

Het duurde dus even, maar bij deze alsnog dus mijn uitleg.

Wij zijn elk seizoen op zoek naar bijzondere kandidaten. Het is van groot belang voor ons om de kandidaat zo veel mogelijk in zijn of haar waarde te laten. Hoe gek of apart de handicap/ziekte of aandoening voor omstanders of BNN kijkers ook is. Wij proberen met een mix van verschillende ziektes en aandoeningen en een kijkje in hun dagelijks leven, aandacht en begrip te vragen voor deze mensen.

Wij vinden het erg belangrijk dat de kandidaat sterk in zijn schoenen staat en een positieve kijk op het leven heeft...Voor somige kandidaten is dit niet altijd even makkelijk.

De vergelijking tussen body-builders en mensen die worstelen met bigorexia/ of het adonis-complex is ie**************** kort door de bocht. Maar het blijft een feit dat dit een aandoening is die zich voornamelijk onder sporters bevindt. Wij proberen aandacht te besteden aan zoveel mogelijk verschillende ziektes en aandoeningen en proberen ook mee te gaan met de maatschappij. Bigorexia is nu eenmaal een vrij onbekende en nieuwe aandoening en dus bijna onmogelijk om met mensen die dat hebben in contact te komen.

Ter verduidelijking. Wij zijn niet op zoek naar mensen die zich stelselmatig naar de vernielig helpen. Die rotzooi gebruiken en niet door hebben dat het bereiken van een sterk en gespierd lichaam ook op een gezonde manier kan. Nogmaals...wij zoeken iemand met een positieve kijk op het leven en iemand die sterk in zijn of haar schoenen staat.

Maar! We zijn wel op zoek naar iemand die erkent dat de druk van het alsmaar harder sporten, het groter willen worden...het te snel groter willen worden...er is. Iemand die erkent dat het soms erg aantrekkelijk is om die grens over te gaan en te kiezen voor illegale hulpmiddelen. Dan zijn wij nog steeds erg benieuwd naar jouw verhaal.

Wij willen absoluut niet het body-builden zelf in slecht daglicht te zetten. Wij willen juist verduidelijken dat het ook op een gezonde manier kan.

Dus vind je Valerio geen pannenkoek...ben je tussen de 18-30...en durf je deze uitdaging aan. Dan ben ik nog steeds erg benieuwd naar je verhaal!!!

Stuur mij dan een mailtje op [email protected]

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X