BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viking18 View Post
    Als die persoon dit ook nog een beetje leuk kan brengen is het helemaal goed.
    Ver bij weg blijven.
    Ik knip en plak je dat zodanig dat je zwaar voor lul staat al doe je nog zo je best.

10% van de bevolking is maar normaal. De andere 90% heeft, klein of groot. wel ergens last van. Wat zegt dat over de definitie normaal.

Comment

Originally posted by Viking18 View Post
      Ik vind juist dat er iemand mee moet doen die wel anabole steroiden gebruikt en wedstrijden draait en juist kan laten zien dat het ook leuk kan zijn en helemaal niet zo slecht is als de buitenwereld denkt. Als die persoon dit ook nog een beetje leuk kan brengen is het helemaal goed.
      Beter zou zijn dat ze dan een kuurder nemen en een naturel...

Komen beide aspecten van de sport aan bod....

Comment

bullshit

jongen lul nou niet zo uit je nek... het gaat er niet om wat jullie het gaat erom wat bnn wilt, als hier nog mensen zijn die er heil in zien vraag ik me af wat jullie hiermee willen bereiken..

dan gaan zeggen ik wil graag een bodybuilder, of steroiden, wat denken jullie dat ze een winkel zijn?

een gewaarschuwd mens telt voor 2 dus ga jezelf maar lekker voor lul zetten op tv... misschien krijg je nog een carriere je weet maar nooit.

Wees ff reeel dit soort programmas voegen echt helemaal niets toe..

ik hou me van dit topic af succes ermee zonde van me energie

Comment

Haha mensen zoeken met een bepaald complex. Best lastig als je bedenkt dat de meeste mensen met psychische problemen, stoornissen, etc het óf niet weten óf het er niet mee eens zijn.

Iedereen die hieraan mee doet wordt gewoon neergezet als iemand met een complex, of ie er nu wel een geen heeft. De kijker doet de rest en voor je het weet ben je een of andere psychisch gestoorde freak in de ogen van de NL.

Comment

Originally posted by nbtp View Post
            . Wij hebben tenminste een doel in ons leven in plaats van die hersenloze zombies die geen doel voor ogen hebben...
            Niet de vegetarier gaan uithangen.
            Zeggen dat de rest niets weet en wij alles weten.
            Heb trouwens wel meer doelen in mn leven dan grotere biceps.
            Ssssmoking

Comment

Is jullie trouwens niet opgevallen dat alle tv over losers gaat?
              -losers die niet kunnen zingen
              -losers die niet kunnen dansen
              -losers zonder talent
              -losers die niet kunnen klussen
              -losers met een hobby

LoserTV...
              Ssssmoking

Comment

Ben het zeer eens met Leroy.
                Als je nu eens nadenkt, wat voor programma's heeft BNN zoal? Veelal programma's waar je om kunt lachen. Bijvoorbeeld Loverboys, prachtig programma omdat ze net doen alsof ze serieus zijn terwijl iedereen achter de buis weet dat de kandidaten vaak zwaar voor lul gezet worden. (Kijk alleen al naar de figuren die er vaak komen)
                BNN zoekt sensatie en wil nu graag een doorgeslagen kerel van 25 vinden die het liefst dagelijks een overdosis roids pakt. Met wat geknip en geplak zorgen ze er dan voor dat vooral de "bizarre" dingen voorop komen. (Wie kijkt er nu naar BNN om een bber serieus bezig te zien zijn?)
                Valerio stelt een paar vragen om vervolgens naar de camera te kijken met een blik van "Wat een mongool.", en je programma is klaar.

Is BNN zo informatief dat sommige denken dat ze de sport een goede naam geven?
                BNN>informatief?

Met telefoon getypt, kans op meerdere fouten hehe.
                Last edited by Maasproductions; 06-09-2011, 10:46.

Comment

Je zal het maar hebben is echt een heel serieus programma over het algemeen. Kan me wel een paar hele aangrijpende afleveringen herinneren van mensen met een hele erge ziekte die totaal niet belachelijk werden gemaakt.

Punt is dat ze er hier bij voorbaat al negatief ingaan, terwijl dit nou net iets is wat niet negatief hoeft te zijn, terwijl dit bij veel andere gevallen natuurlijk wel logisch is. Benieuwd hoe ze dit gaan aanpakken. Wellicht leuk als die ''jezalhetmaarhebben'' ook gewoon even reageert, want dit is gewoon laf.

Comment

Ik vind het onderwerp bodybuilding ook niet echt passen in het programma...

Hun willen iemand met een adonis complex ( die dan aan bodybuilding doet)

Er is niets mis met bodybuilding opzich dus de titel "jezalhetmaarhebben" is niet van toepassing vindt ik..

Het gaat nu puur omdat adonis complex en dan wordt er helaas gelijk een link gelegd met bodybuilding...

Voor de rest ben ik het met viking eens dat het best een goed programma is opzich...

Comment

Originally posted by Marv View Post
                      Niet de vegetarier gaan uithangen.
                      Zeggen dat de rest niets weet en wij alles weten.
                      Heb trouwens wel meer doelen in mn leven dan grotere biceps.
                      Wat heeft dat met vegetarier te maken?

En tuurlijk ik wil ook wel abs.

TROLOL
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Originally posted by gleke View Post
                        Wat heeft dat met vegetarier te maken?

En tuurlijk ik wil ook wel abs.

TROLOL
                        Persoonlijke ervaring;
                        Alle vegetariërs die ik ken hebben een ik-ben-oke-de-rest-niet houding.
                        Alsof zij wel weten hoe de wereld werkt en wij niet.

Dat las ik terug in die opmerking. Ik ben oke, de rest niet.

btw: Jij hebt toch abz?
                        Ssssmoking

Comment

Originally posted by Marv View Post
                          Persoonlijke ervaring;
                          Alle vegetariërs die ik ken hebben een ik-ben-oke-de-rest-niet houding.
                          Alsof zij wel weten hoe de wereld werkt en wij niet.

Dat las ik terug in die opmerking. Ik ben oke, de rest niet.

btw: Jij hebt toch abz?
                          Ik ga niet om met vegetariërs, schijnt besmettelijk te zijn..

Ik heb nu nog maar de helft abz van vroeger, bulken!!
                          Ik weet niet of ik ooit nog lager in bf wil staan ook, eventueel als ik deftige massa heb, maar dat zal wel nog een tijdje duren
                          On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

----

nibor en viking gebruik ff je verstand

weet niet wat jullie nog meer kijken: The - a - team?

Comment

Originally posted by JeZalHetMaarHebben View Post
                              Hi!

Ik ben redacteur bij het BNN programma 'Je zal het maar hebben' en hiervoor op zoek naar jongens (tussen de 18-30) die verslaafd zijn aan Body Building en last hebben van het Adonis Complex. Ik hoop iemand te vinden die het aandurft om Valerio een kijkje in zijn leven te geven.

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

Groeten,
                              Mariska Dekker
                              Redacteur ‘Je Zal Het Maar Hebben’

[email protected]
                              T - +31 356773796
                              bel gewoon die juicy heads van de reeks Jersey shore op of ze nederlandse gabbers hebben, guido people zijn totally gemaakt voor uw onnozel programma, hopelijk komt het er van, want das lekker lache

Comment

je zal het maar hebben, super gespierd zijn
                                Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X