BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ff

ff voor de duidelijkheid lees deze tekst even goed:

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

dus er last van heeft... dit gaat dus niet om wie het leuk vind en goed vind maar wie er last van heeft...

Comment

Originally posted by Marv View Post
      Persoonlijke ervaring;
      Alle vegetariërs die ik ken hebben een ik-ben-oke-de-rest-niet houding.
      Alsof zij wel weten hoe de wereld werkt en wij niet.

Dat las ik terug in die opmerking. Ik ben oke, de rest niet.

btw: Jij hebt toch abz?
      alle vegetariers die ik ken voelen zich ook beter, maar alle carnivoren eigenlijk ook, de mannen dan, enkel vrouwelijke carnivoortjes doen het wat met schuldgevoel ^^

denk dat veggie's hun grootste motivatie uit hun ethische distantiëringsdrang putten, behalve als ze het puur voor een al dan niet gezonde voedingsvisie doen...

Comment

Originally posted by stealthy View Post
        je zal het maar hebben, super gespierd zijn
        haha idd wat vervelend nou..

maar wanneer ben je nou adonis of niet.. als je psychische problemen krijgt er door? want de meesten hier zijn tog gewoon gemotiveerd en werken hard om gespierd te worden..
        ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Slotje plz, TS gaat toch niet meer reageren.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by leroyw View Post
            ff voor de duidelijkheid lees deze tekst even goed:

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

dus er last van heeft... dit gaat dus niet om wie het leuk vind en goed vind maar wie er last van heeft...
            Ze zijn inderdaad bij voorbaat negatief, maar ik blijf denken dat het mooie gelegenheid kan zijn om te laten zien dat het helemaal niet zo negatief hoeft te zijn. Maar je hebt misschien wel gelijk, en ben ik gewoon veeeeeeel te naief. Ik vind gewoon het programma ''je zal het maar hebben'' meestal goede inhoud hebben en heb het idee dat je hier ook best serieus wat dingen kan vertellen. Het programma ''help mijn man heeft een hobby'' vind ik bijvoorbeeld al een heel ander verhaal. Maar ik moet bekennen, hoe langer ik erover nadenk, hoe meer ik denk dat ik een naief ventje ben.

Comment

--

precies ts gaat niet reageren omdat het ze geen flikker boeit wie er komt het gaat om een programma vullen, vind het gewoon ziekelijk dat ze dat op forums gaan vragen...

en dan nog wat Valerio hoe grappig hij soms ook kan overkomen het is en blijft een pannekoek eerste klas die de ballen verstand heeft van zaken...

en viking nee is niet naief maar als je goed de regels leest van wat ze willen zie je gewoon dat dit zo'n belachelijk makend programma word.

ik heb ze gister gebeld maar toen waren ze weg helaas...

ik snap niet waarom ik me er zo druk om maak eigenlijk maar ja blijft maar terug komen, DOM PROGRAMMA en aangezien ik deze sport heel lang heb beoefend en weet hoeveel fucking discipline het vraagt van sporters vind ik het gewoon niet terecht hoe ze dit willen gaan uitzenden....

Ik ben benieuwd wanneer het programma hier word neergezet als het geweest wat eruit is gekomen en hoe diegene zichzelf voor lul zet, daarbij als je 23 bent en daar op tv komt wat zal je dan uberhaupt echt al weten van die sport, tuurlijk uitzonderingen daargelaten maar denk niet dat je op je 23ste al alles weet om een zogenaamde adonis te kunnen zijn en daar dan ook nog een s LAST van hebt want als je er last van hebt ga je toch niet sporten?

BNN PANNEKOEKEN.... als jullie hier nou met een tegenargument komen kunnen we misschien overtuigd worden.. misschien ga ik ze morgen nog een keer bellen om te zeggen dat ze hier moeten reageren als ze dit soort artikelen neerzetten... adem in adem uit pffffff

Comment

Ik snap trouwens niet waarom hier zo heftig op gereageerd wordt. Van BNN vind ik juist dat ze een goed beeld van de maatschappij geven. Er is al eens een soortgelijke aflevering geweest, dat ging over boksen. Ik kan niets anders zeggen dan dat de passie en inspanning van die sport zichtbaar werden, vele malen meer als bij andere programma's.
                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                  Ik snap trouwens niet waarom hier zo heftig op gereageerd wordt. Van BNN vind ik juist dat ze een goed beeld van de maatschappij geven. Er is al eens een soortgelijke aflevering geweest, dat ging over boksen. Ik kan niets anders zeggen dan dat de passie en inspanning van die sport zichtbaar werden, vele malen meer als bij andere programma's.
                  Ik vindt het ook een goed programma, maar bij dat boksen ging het denk ik niet over dat ze er last van hadden of een adonis complex hadden...

Nu gaat het dus over adonis complex en bodybuilding...en dat is beetje jammer...

Nu wordt makkelijk de link gelegd terwijl 90 % dat totaal niet heeft...

Comment

@ Leroy, opzich wel goed dat je ze belt, mits je wel rustig blijft, hehe. Vind inderaad namelijk ook dat die mevrouw van BNN best eens zou kunnen uitleggen wat het idee precies is, want nu laat ze ons alleen maar wat gissen. Als ze hier nou uitgebreid komt vertellen dat het meer een soort van documentaire wordt en ze je bijvoorbeeld een hele dag volgen waarin je traint/eet en leuke andere dingen doet en je de kans krijgt een paar minuten te vertellen over de sport, bijvoorbeeld op terrasje of thuis op de bank, dan denk ik nog steeds dat best informatief kan worden. Dus hup BNN, waar blijf je?

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                      helemaal mee eens !
                      Beest in opleiding

Comment

goed bezig

Comment

Het topic komt naar mijn idee ook wat lomp over, deels omdat het hier niet geposteerd is met het idee van er zullen hier wel een aantal, zo niet meer personen zijn die het zullen hebben. Vergelijk het met de situatie dat dat je op zoek bent naar iemand die lijdt aan anorexia op een forum waar vrouwen juist die strakke bikini lijn willen halen. Het is in mijn ogen dus best begrijpelijk dat je hevig kan reageren hierop, je zet je in en ondertussen komt iemand aanzetten die even n leuk programma'tje wil maken die even (een deel van) het forum etiketteert.

Desondanks is het programma an sich best redelijk, al moet ik zeggen dat het op sommige punten toch de draak steekt met sommige onderwerpen. Zo kwam een man voorbij die als hobby het maken van visvoer had en dit vervolgens zelf op at, zelfs naast zijn bed had hij een bakje staan. Daarbij komt dat er een vrouw voorbij kwam die haar eigen haar op at, je kunt bij deze onderwerpen wel zeggen "Je zal het maar hebben" maar eigenlijk weet iedereen dat het niets met medelijden in die zin te maken heeft. Als het nou om een chronisch aangeboren ziekte zou gaan of een fobie a la, maar je moet je afvragen of je in een programma moet willen komen waarin zulke onderwerpen al voorbij zijn gekomen..

Comment

Ik haat mensen met vooroordelen, maar iedereen heeft ze... vaak gecreëerd door de vooroordelen en/of meningen van anderen... weinig aan te doen denk ik.
                            Al helemaal niet door deel te nemen aan een programma die niet in het leven is geroepen om vooroordelen uit de wereld te helpen, maar om deze te versterken door het in een slecht daglicht te zetten

Dit met uitzondering op afleveringen van gehandicapten.
                            Last edited by Mauke; 06-09-2011, 22:04.
                            189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                            Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

adonis complex kan je toch geen ziekte noemen
                              ik heb wel volle vertrouwen in bnn dat ze er een mooie aflevering van maken.

Comment

programma

het gaat hier ook niet om het programma van Bnn maar om de inhoud....

Het heeft gewoon geen zin hier discussies te voeren met voor en tegenstanders...

wat ik gewoon echt IIIRRIII vind is dat ze iets neerposten en niet meer reageren zo van er komt toch wel iemand op af en mijn programma zit vol diegene verdient waarschijnlijk al genoeg en hoeft er zo niet eens moeite voor te doen.

dit is lijkt mij een forum om dingen aan elkaar uit te leggen en er beter van te worden en niet een of ander reclame bureau waar je gewoon wat mensen van een forum afplukt..

maar voor degene die het wel interessant vinden waarom meld je je dan niet aan?of gaat dat weer net te ver?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X