BNN zoekt kandidaat Je Zal Het Maar Hebben; Body Building Verslaafden/ Adonis Complex

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ach, volgens de nieuw DSM-catalogus is iedereen gek
    Ik vind het wel apart dat er in de media zo veel aandacht is voor de excessen van de sport. Een programma dat wederom ingaat op de ongezonde benadering van de sport schrikt mensen af en werkt alleen maar vooroordelen in de hand. We hebben shock-docs gehad over vrouwelijke bodybuilders, de vent die elke avond in de gym zat en zijn gezin verwaarlooste, nu gaat het weer over iemand die te ver gaat.

Wanneer is de laatste keer dat jullie een positieve benadering hebben gezien? Deze sport zorgt er ook voor dat mensen een gezond en gedisciplineerd leven leiden, ik zou willen dat men dat eens liet zien.
    Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

We kunnen wel klagen, maar dat heeft geen zin voor de sport. Als we de sport een beter imago willen geven, zou een serieuze bb'er dit gewoon moeten doen die goed kan uitleggen dat het geen ziekte is etc en zodoende het imago wat omhoog krikken. Hier hebben we veel meer aan, en ik denk dat er dan niets mis mee is om de kijker te laten oordelen en je zo ook een leuk programma krijgt.

Comment

Originally posted by Triple Aces View Post
        Doel = bb'ing of 'hoe je het wilt noemen'- community in een negatief daglicht zetten, zoals nog al is gebeurd door zelfde soort programma's.
        Haha, no shit.

De chips-wretende-bankhangers zullen zich weer kunnen vermaken.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

MIschien brengt dit ze op andere gedachte..... ahhaha

Verander het naar ''had ik het maar''

Comment

Ik spuit 10x/dag 12g whey in men aderen (verdunning van 12g whey + 10ml fysiologisch water natuurlijk).. Ben ik geschikt?
            On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Misschien leuk idee voor een aflevering "Je zal het maar hebben": totale desinteresse in je eigen gezondheid en een gebrek aan discipline en zelfrespect.

Zou je kandidaten genoeg voor moeten kunnen vinden, ik zou zeggen: ga eens op een gemiddelde zaterdag de markt over.
              Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                Misschien leuk idee voor een aflevering "Je zal het maar hebben": totale desinteresse in je eigen gezondheid en een gebrek aan discipline en zelfrespect.

Zou je kandidaten genoeg voor moeten kunnen vinden, ik zou zeggen: ga eens op een gemiddelde zaterdag de markt over.
                Daar heeft sbs6 toch al 'je echte leeftijd' of 'de afvallers' voor?
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

alweer? valerio heeft dit al gedaan... was dan wel op tmf met valerio duikt onder in de bodybuild scene
                  Last edited by Beachboy; 05-09-2011, 16:43.

Comment

alsof professioneel bodybuilden gezond is? ik snap best dat ze hier een special over doen, mensen willen nou eenmaal extremen zien.

Een positief beeld zul je nooit zien omdat te weinig mensen fan zijn van bodybuilding, dat achterlijke voetbal word iedereen maar door de strot gedrukt dus dat is ook 1 van de weinige sporten die positief in de media naar voren zullen komen.

Comment

Triest

Originally posted by JeZalHetMaarHebben View Post
                      Hi!

Ik ben redacteur bij het BNN programma 'Je zal het maar hebben' en hiervoor op zoek naar jongens (tussen de 18-30) die verslaafd zijn aan Body Building en last hebben van het Adonis Complex. Ik hoop iemand te vinden die het aandurft om Valerio een kijkje in zijn leven te geven.

Mocht je interesse hebben of iemand kennen die hier last van heeft, dan kun je me via onderstaande gegevens bereiken.

Groeten,
                      Mariska Dekker
                      Redacteur ‘Je Zal Het Maar Hebben’

[email protected]
                      T - +31 356773796
                      weet je wat het trieste is bnn, je zet hier een post neer daarop reageren jullie niet meer met informatie met andere woorden jullie zoeken iemand in die leeftijd die verslaafd zijn sporten? adonis? soms ook steroiden? ik kan je nu al vertellen als je dit op deze manier vraagt en kan filmen dat je iemand krijgt die tv geil is misschien en een beach boy op tv komt, daarbij wat kan valerio nou aan toegevoegde waarde geven aan dit programma die gaat weer van die zogenaamde grapjes maken met andere woorden de sporters die er echt voor gaan die gaan weer dingen zien die voor geen meter kloppen beetje vertekend beeld. Ik heb niet snel iets tegen dingen maar dit slaat kant nog wal dit word gewoon een programma neerknallen met domme informatie let maar op... wat eet je dan zoal? en hoeveel druk jij nou? waarom doe je dit? blah blah, alsjeblieft bnn blijf van onze sport af en ga wat nuttigs doen. en als het wel nuttig word reageer dan op onze berichten of laat valerio zelf reageren zodat mensen wat meer op de hoogte zijn.

Comment

Ik vind meestal de programma's van BNN wel o.k.

Het zou goed zijn als ze er serieus mee omgaan en inderdaad niet de cliche vragen stellen en laten zien..

Nu nog een geschikt iemand vinden die niet gelijk het oordeel bevestigd dat het alleen maar met anabolen te halen is en dat er genoeg mensen zijn die ook naturel goed bezig zijn..

Zou leuk zijn om alle vooroordelen aan te pakken en die nou eens te ontkrachten...

Succes BNN!!!!

Comment

@leroyw
                          Ja weet je wat het is, Marishka Dekker durft niet meer te reageren met al die felle reacties op de voorgaande drie pagina's
                          Natuurlijk zijn er mensen die ongezond bezig zijn (alhoewel anorexia me een stuk schadelijker lijkt dan wat welke bodybuilder dan ook doet), maar de meeste zijn gewoon bewust en kiezen voor een gezonde levensstijl.
                          Dat Adonis complex moet je ook met een korrel zout nemen; waar ligt de grens namelijk? Iedereen wil er toch zo goed mogelijk uit zien, sommigen bereiken het, andere helaas niet.
                          Laissez Faire

Comment

Ik vind juist dat er iemand mee moet doen die wel anabole steroiden gebruikt en wedstrijden draait en juist kan laten zien dat het ook leuk kan zijn en helemaal niet zo slecht is als de buitenwereld denkt. Als die persoon dit ook nog een beetje leuk kan brengen is het helemaal goed.

Comment

hmm hier mankeert motivatie
                              --> BIGGER = BETTER

Lijkt we ook weinig kans dat dit programma ons imago zal veranderen en btw CARE wat de andere mensen zeggen over onze sport. Wij hebben tenminste een doel in ons leven in plaats van die hersenloze zombies die geen doel voor ogen hebben...
                              I'm not special, but not the same as you.
                              Because I do things you will never do.
                              SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

Ik heb geen complex, ik ben adon1s?
                                In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X