1 jaar training geen nut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by cihad42 View Post
    hoe bedoel je niet echt optimaal?
    Dat een training van drie uur niet zo goed voor je is als die van bijvoorbeeld een uur. Drie uur trainen, je zit lang zonder voedsel, verbruikt veel en je cortisol(spier afbraak hormoon) levels zijn lekker hoog. Niet echt optimaal dus.
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Ik geloof niet dat hij 3 uur traint......en dan weinig eten...en toch een hangbuik die weg moet?
      In een training van 3 uur per keer dan moet je toch echt na een paar maandjes al je vet wel kwijt zijn.

Gewoon voeding goed op orde maken, minimaal 30cal per kilo lichaamsgewicht(liever zo'n 40cal maar goed) voldoende eiwitten eten en vetten, de rest van de voeding mag koolhydraten zijn, complexe koolhydraten dan he.
      En elke training een uur lang keihard traine met zware gewichten en niet piepen.

Sporten kost nu eenmaal flinke inspanning, anders is het geen sporten maar bezig zijn met wat dan ook.
      succes.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Dat een training van drie uur niet zo goed voor je is als die van bijvoorbeeld een uur. Drie uur trainen, je zit lang zonder voedsel, verbruikt veel en je cortisol(spier afbraak hormoon) levels zijn lekker hoog. Niet echt optimaal dus.
        Of het hele hormoon verhaal klopt zijn de laatste tijd vraagtekens bij gesteld door wetenschappers. Maar sowieso is het gewoon niet nodig om 3 uur te trainen. In 90 minuten kun je je training gedaan moeten hebben, anders is er iets mis met je training.

En daar komt dan inderdaad het voedingsverhaal nog bij. (inb4 'ik-eet-maar-4-keer-op-een-dag-en-doe-aan-IIFYM-en-het-boeit-allemaal-niks-en-ik-groei-lekker-toch-ooooowwww-dolletjes-wat-is-het-toch-leuk-om-lekker-tegendraads-te-zijn')
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

maar voordat ik naar fitness ga eet ik goed, en fitness 3uur, ik doe wel volgende keer 2uur.
          en voordat ik omkleed drink ik mijn weigt-gainer van 912 kcal per service.

ik denk dat dit niet verkeerd is, en wanneer ik thuis ben eet ik + maaltijd.

Comment

Mast3rmind, vergeet eerste deel van quote maar, sorry, dacht dat jij 3 uur traint.....excuses.
            onderste deel heb je wel wat aan.

Cihad doe eens normaal joh, 3 uur lang fitnessen........ga dat nou niet lopen te verkopen want 3 uur slaat nergens op.
            Je mag een keer met mij trainen........30/45minuten en je wil liever dood dan verder trainen. Geloof me maar en ik denk dat je 3 dagen later nog niet echt zin hebt om weer te gaan trainen.

Originally posted by marnop View Post
            Ik geloof niet dat hij 3 uur traint......en dan weinig eten...en toch een hangbuik die weg moet?
            In een training van 3 uur per keer dan moet je toch echt na een paar maandjes al je vet wel kwijt zijn.

Gewoon voeding goed op orde maken, minimaal 30cal per kilo lichaamsgewicht(liever zo'n 40cal maar goed) voldoende eiwitten eten en vetten, de rest van de voeding mag koolhydraten zijn, complexe koolhydraten dan he.
            En elke training een uur lang keihard traine met zware gewichten en niet piepen.

Sporten kost nu eenmaal flinke inspanning, anders is het geen sporten maar bezig zijn met wat dan ook.
            succes.

Comment

Originally posted by marnop View Post
              Mast3rmind, vergeet eerste deel van quote maar, sorry, dacht dat jij 3 uur traint.....excuses.
              onderste deel heb je wel wat aan.

Cihad doe eens normaal joh, 3 uur lang fitnessen........ga dat nou niet lopen te verkopen want 3 uur slaat nergens op.
              Je mag een keer met mij trainen........30/45minuten en je wil liever dood dan verder trainen. Geloof me maar en ik denk dat je 3 dagen later nog niet echt zin hebt om weer te gaan trainen.
              ik vindt het best. en ondertussen ik ben nu 4 maanden bezig, mijn minimale tijd tot-nu-toe is 2uur trainen. ik had zelfs tijden gehad dat ik 4 uur bezig was met fitness.

Graag wacht ik eerst af totdat mijn pols genezen is, zwaar overbelast en daardoor licht gekneust.

Comment

Originally posted by Mast3rmind View Post

Mijn schema
                Dag 1

8:00 uur
                2 of 3 broodjes met gekookt ei in plakjes, beker halfvolle melk.

10:00 uur
                1 schep whey Eiwit met 300 ml halfvolle melk. 1 kleine banaan

13:00 uur

1 blikje tonijn op waterbasis, 100 gram met brood

16:00 uur
                2 brood met kipfilet

19:00 uur

2 brood met salade

22:00 uur
                1 bakje magere franse kwark
                ben je nou aan het cutten ,wat met dit schema kom je om van de honger volgens mij
                wat jij op een dag eet eet ik in 1 keer
                Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

Originally posted by brillant View Post
                  ben je nou aan het cutten ,wat met dit schema kom je om van de honger volgens mij
                  misschien wat overdreven maar het is veel te weinig.

bereken je kcal behoefte en je zult weten wat wordt bedoelt.
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik vindt het best. en ondertussen ik ben nu 4 maanden bezig, mijn minimale tijd tot-nu-toe is 2uur trainen. ik had zelfs tijden gehad dat ik 4 uur bezig was met fitness.

Graag wacht ik eerst af totdat mijn pols genezen is, zwaar overbelast en daardoor licht gekneust.
                    hmmmm,
                    polspijn...bandje er om voor versteviging en gaan!
                    Maar we spreken dan een keer af, weet niet waar je helemaal woont....maar ik train in Zwaag(bij Hoorn) en in Lelystad, dus 2 opties een eind uit elkaar.
                    Dus bij deze ben je uitgenodigd.
                    In Lelystad train ik benen en borst meestal en Zwaag gewoon alles. Maar in Lelystad kan je ook getraind worden door mijn trainer, die doet hetzelfde als ik, net zo intensief.
                    Ik hoor dan wel een keer van je.
                    Last edited by marnop; 21-09-2011, 10:01.

Comment

Ik zou wel eens willen zien hoe zo'n sessie van jou eruit ziet. Een halve werkdag in de sportschool is op z'n minst bijzonder te noemen.
                      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                      - Dave Tate

Comment

Originally posted by brillant View Post
                        Gewoon wat meer broodjes erbij doen.

Comment

Bij benen lig ik na een half uur al te huilen van de zweet. En dan moet ik nog een half uur,......(afzien)

Comment

Weet je wat, laten we ergens afspreken waar we kunnen sporten, en mensen die geïnteresseerd zijn om te komen zijn welkom volgens mij. alvast geef ik mijn info door:
                            leeftijd:19
                            gewicht:67kilo
                            lengte:179cm
                            woon in Utrecht

ik ben ongeveer nog een newbie dus
                            ik train ongeveer 1.5jaar maar laatste 4maanden sirieus (met discipline)

maar graag zou ik wel willen trainen met jou marnop

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                              Bij benen lig ik na een half uur al te huilen van de zweet. En dan moet ik nog een half uur,......(afzien)
                              Misschien traint hij met hele lage gewichten en neemt hij na elke set een kwartier rust om op adem te komen.
                              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                              - Dave Tate

Comment

Ik heb vandaag na me kracht training + cardio te veel gegeten omdat de verleiding te sterk was het was rijst met burger en gebakken aardappel in olie.

Hoe lossen jullie zo een situatie op.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X