Trainen of niet...

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trainen of niet...

Hoi iedereen,

Ik ben sinds gister weer lekker verkouden geworden en ben vannacht een stuk of 4 keer wakker geworden. Voel me de hele dag al futloos. Toch wil ik echt graag trainen straks, maar ben bang dat ik het maximale er niet uit kan halen door het futloze. Ook denk ik dat t misschien een minder goed idee is omdat ik mijn lichaam beter kan laten rusten?

Wat denken jullie?
    All time PRs: 195/135/232,5
    Meet PRs: 185/132,5/232,5

Ik zal een lekker dagje rust pakken kerel, pak een warm bad en optijd naar je nest. Om nou op de sportschool als een zombie rond te lopen heeft geen zin

Comment

thuisblijven. Niet alleen beter voor jezelf, maar ook beter voor je medesporters. Want de kans is erg groot dat jij hun aansteekt als je wel gaat.
      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Eet maar lekker wat sinaasappels en vandaag niet trainen, je zit vol cortisol, je training zal ws bagger zijn en geen nut hebben en je steekt alleen maar anderen aan.
        Eerst even herstellen is beter.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by Mushrambo View Post
          Hoi iedereen,

Ik ben sinds gister weer lekker verkouden geworden en ben vannacht een stuk of 4 keer wakker geworden. Voel me de hele dag al futloos. Toch wil ik echt graag trainen straks, maar ben bang dat ik het maximale er niet uit kan halen door het futloze. Ook denk ik dat t misschien een minder goed idee is omdat ik mijn lichaam beter kan laten rusten?

Wat denken jullie?
          ik heb er de gehele vorige week last van gehad.
          ik heb er maar een de-load week van gemaakt, is me nog goed bevallen ook want had dat nog nooit gedaan en ben nu een stuk sterker dan 2 week terug
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Goed punt allemaal, bedankt

Helaas, maar het moet maar!

Comment

Voel me hele week al slapjes, ook steeds wakker worden.
              Gelukkig voel ik me na een pwo en als ik bezig ben in de gym een stuk beter, maar als ik daarna thuis kom crash ik enorm :P

Comment

Ik lig al vanaf Maandag met griep en koorts en spierpijn door heel me lichaam op bed.
                Krijg ook zowat niks door me keel, dus ff een weekje rust dan maar.
                Het gaat nu wel weer wat beter op een pijn in me nek en keelpijn na.
                Zaterdag ken ik denk weer volle bak er tegen aan.

Comment

Als je wel zou doortrainen ben je langer ziek,omdat je de genezings energie dan gebruikt voor trainen ipv herstel ziekte.

Comment

Beterschap voor alle zieken!

heb een paar uur geleden ff heerlijk versgeperste sinasappelsap naar binnen gewerkt, jummie

Comment

Lekker keertje uitrusten, en je lichaam de kans geven zich te focussen op het beter worden. verder gewoon goed blijven eten.

Comment

Als je verkouden bent zou ik gewoon gaan, tijdens de training merk ik er helemaal niks van en in futloze toestand zet ik vaak de meeste pr's. Dit is mijn persoonlijke ervaring.
                        sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X