Willen beginnen met trainen.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Willen beginnen met trainen.

Hallo,

Ik ben net nieuw op dit forum,
    Ik zat te denken om 3x in de week te gaan trainen.

Ben 187cm lang,
    95 kg zwaar.
    Als ik koud me buik aanspan kan ik dr 4 tellen,
    Ben van kinds af aan al redelijk breed.

Mijn vraag is hoe hard ik moet beginnen met trainen.
    na 2 jaar niks hebben gedaan aan sport.
    druk ik NU op de bank max 3x8 op laaste 8 keer drukken 80 kilo. ( dan kom ik met verzuurde armen onder weg)

Mijn spier conditie is slecht.

Hoe zou ik ong. moeten beginnen?

Met een standaard basis massa en kracht schema, 3 daagse split en gewoon rustig aan beginnen met gewichten die je goed kan handelen.
    Hier: http://forum.bodynet.nl/trainingssch...tml#post782163 staat er 1 voor je.

succes man.
    1e Masters Superbody YBF 2011!
    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Wat Marnop zegt.

Ga verder gewoon naar de sportschool en leer de techniek rustig aan. Ga redelijk hoog in de herhalingen zitten de eerste maanden. Luister naar je lichaam en vooral doorzetten.

Succes en welkom in de wereld die pijn heet, waar mensen je jaloers aankijken en fluisteren dat je aan de anabolen zit als je een Whey shake pakt, waar de meeste wegen naar Rome leiden en waar je zelf nooit tevreden bent.
      "Er zijn geen domme vragen, alleen achterlijke lui die falen door domme vragen te stellen... hm, misschien zijn er toch domme vragen."

Comment

hahaha Fluisteren beste Mohr?
        Over mij wordt het nog wel eens uitgeroepen op fora, en......als je zou geloven wat er geroepen wordt, Volgespoten/platgespoten/infuus....bla bla bla, dan had ik minstens al net zo groot moeten zijn als Jay Cutler, of iig ruim Arnold voorbij.
        1e Masters Superbody YBF 2011!
        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X