Flexen @ gym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Flexen @ gym

Hey yall,
    Vroeg me ff af hoe mensen bij jullie reageren als je flext in de gym.
    Doe het bij mijn sportschool altijd ff in de spiegel en daar vinden ze het al beetje raar.
    Nu ging ik vandaag met een maatje mee naar zijn sportschool en daar ging ik flexen, ondertussen kwam een "instructeur" van die gym met dat maatje van me praten en zeggen dat die ging zuipen van het weekend en nog geen 2 weken zonder alcohol kon en watniet. Deze instructeur sport zelf niet en hij vond het vreemd dat ik zelf alleen heel af en toe nog drink.
    Toen ik weg was had die aan dat maatje van me gevraagd of ik aan de anabolen zat omdat ik stond te flexen en zo "op mezelf aant geilen was" in de spiegel.

Ik neem aan dat dit niet in elke gym zo gaat? Het zijn beide geen hardcore gyms natuurlijk maar toch, can i enjoy my progress?

Originally posted by Rolla View Post

Ik neem aan dat dit niet in elke gym zo gaat? Het zijn beide geen hardcore gyms natuurlijk maar toch, can i enjoy my progress?
    Thuis voor de spiegel een optie?
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Wat een pussy's.
      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Flex zelf niet in de gym, doe het alleen thuis in de spiegel.

Comment

Ik ook niet, vind het een beetje overdreve XD. Maarja lijkt me wel lekker om ff je schouders te bekijken na een goede training.Maar shirt helemaal uit, nee.

maar raar is het niet hoor, doe gewoon wat jij wilt doen. Lekker boeiend wat mensen van je denken, pff.

Comment

Hey yall,
            Vroeg me ff af hoe mensen bij jullie reageren als je flext in de gym.
            Doe het bij mijn sportschool altijd ff in de spiegel en daar vinden ze het al beetje raar.
            Nu ging ik vandaag met een maatje mee naar zijn sportschool en daar ging ik flexen, ondertussen kwam een "instructeur" van die gym met dat maatje van me praten en zeggen dat die ging zuipen van het weekend en nog geen 2 weken zonder alcohol kon en watniet. Deze instructeur sport zelf niet en hij vond het vreemd dat ik zelf alleen heel af en toe nog drink.
            Toen ik weg was had die aan dat maatje van me gevraagd of ik aan de anabolen zat omdat ik stond te flexen en zo "op mezelf aant geilen was" in de spiegel.

Het enige waar ik een beetje rekening mee houd is dat ik mijn hemd aan houd in de sportcentra als er nog fit en health volk rondloopt, maar anders.......
            Flexen....komop, je hebt toch geen boodschap aan wat anderen daar van vinden wel?
            Je doet aan een sport waarbij je je lichaam verbetert, dat doe je om er beter uit te zien, waarom zou het dan niet gezien mogen worden,....flauwekul.

Ze vinden het vaak ook maar niks dat je zware gewichten pakt en hard traint....komop, het is SPORT!
            Of mag je alleen in je blote kont op het strand met overgewicht? Dat vinden ze wel goed om te zien? Hypocriet volk af en toe..........

Anyway, als je wil flexen gewoon doen, daar beoefen je je sport voor!
            Als je in je slip of boxer wil staan dan wachten tot (bijna) iedereen weg is, of een zaaltje pakken dat leeg is.
            1e Masters Superbody YBF 2011!
            Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Dat dacht ik marnop! Ik loop overigens gewoon in mn hemdje te flexen.

En wat je zie over hard trainen, ik deed afgelopen week wat incline db presses en die laatste rep moest ik uiteraard persen als een gek, ik produceerde een hele harde zucht en toen ik mn dumbells neerlegde werd ik gewoon aangekeken door 3 mensen met een kop van: wtf ben jij aant doen.

Wordt echt tijd voor een echte gym man:P

Comment

Dat dacht ik marnop! Ik loop overigens gewoon in mn hemdje te flexen.

En wat je zie over hard trainen, ik deed afgelopen week wat incline db presses en die laatste rep moest ik uiteraard persen als een gek, ik produceerde een hele harde zucht en toen ik mn dumbells neerlegde werd ik gewoon aangekeken door 3 mensen met een kop van: wtf ben jij aant doen.

Wordt echt tijd voor een echte gym man:P
                heb ik altijd als ik ga deadliften word ik door mensen aangekeken
                met ooh god die is weer met gewichten aan het smijten, dat kan hij niet aan, zijn ego is super groot anders pakt hij wel minder gewicht

zoiets denk ik dat ze vaak denken
                There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Originally posted by kabaffel View Post
                  heb ik altijd als ik ga deadliften word ik door mensen aangekeken
                  met ooh god die is weer met gewichten aan het smijten, dat kan hij niet aan, zijn ego is super groot anders pakt hij wel minder gewicht

zoiets denk ik dat ze vaak denken
                  Vaak is dat wel zo hoor, maarja als je techniek correct is. Dan lulle ze ja

Comment

Who cares zou ik zeggen. Zit misschien meer tussen je oren dan dat mensen zich er werkelijk druk om maken.
                    Train hard or go hormone

Comment

Kijk, als je 180 cm en 60 kg bent en tijdens iedere herhaling zit te kreunen en tussen ieder setje Arnold poses doet dan snap ik dat mensen raar opkijken, maar als je nette vooruitgang boekt en af en toe even je lichaam wil bekijken dan kan het wel. Je werkt er namelijk hard voor!

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                        Vaak is dat wel zo hoor, maarja als je techniek correct is. Dan lulle ze ja
                        tis niet eens veel gewicht als ik 100kg ga deadliften dan kijken ze je al zo aan
                        niet dat ik veel hoger ga als 100kg techniek is goed veel geoefent met licht gewicht
                        There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Doe wat je zelf wilt. Thuis zie je er toch niet zo bruut uit als op de sportschool
                          tijdens een training, geniet er van.
                          You can be part of my meal tonight.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X