Originally posted by [b
Bb'rs bak???
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 10 2004,17:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 10 2004,14:16)]arie in een alto??
suzuki alto dan he??
dat lijkt me een leuk gezicht haha
greetzz
wat doe je alfatje mr.c 0-100Who's the Chef
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 12 2004,17:39)]Originally posted by [bCitaat[/b] (ariekanarie @ Sep. 10 2004,17:07)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 10 2004,14:16)]arie in een alto??
suzuki alto dan he??
dat lijkt me een leuk gezicht haha
greetzz
 wat doe je alfatje mr.c 0-100
maar dan wil ik wel een bi-turbo erin hebben!
@offtopic
sonck heeft vandaag wel een hele mooie goal gemaakt maar we spelen evengoed 3-3......WAT EEN DRAMA!!
het is gewoon zwaar k*t dat ze zlatan verkocht hebben
het gaat een lang en moeilijk jaar worden.
greetzz
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 12 2004,17:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 11 2004,11:40)]ach zo, tja dan trek ik mijn woorden terug geen alfa wil ook zeggen geen karakter en geen hart he
Grtz
Grtzstil growing
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 12 2004,20:06)]Originally posted by [bCitaat[/b] (been @ Sep. 12 2004,17:40)]Originally posted by [bCitaat[/b] (snipke @ Sep. 11 2004,11:40)]ach zo, tja dan trek ik mijn woorden terug  geen alfa wil ook zeggen geen karakter en geen hart he
Grtz
Grtz
hoe rap is ie 0-100Who's the Chef
Comment
-
Op nat wegdek zijn ze wel sneller weg als de gewone versie eh snipke. Bijkomend voordeel van 4x4 is dat ge uw vermogen veel beter op de baan kunt krijgen als ge begint met uwe motor serieus te tunen. Dan krijgt ge da extra vermogen zonder 4x4 niet meer tegoei op de baan omdat de wagen direct begint te patineren. Nadeel is idd dat de wagen met 4x4 zwaarder is en meer wrijving maakt wat natuurlijk vermogensverlies met zich meebrengt. De nadelen wegen mijn inziens toch niet op tegen de voordelen.
Comment
-
Vond zelf altijd achterwiel aandrijving super om mee te rijden maar dat is al een hele poos niet meer.
Wat betreft dat vermogen op de weg brengen valt dat mee vind ik, mijn gtv brengt de 245pk keurig voorwiel aangedreven op de weg..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Wat weegt tie dan Cur? dat telt ook mee natuurlijk... mn golfie trekt alle kanten uit als ik teveel gas geeftIt is scientificaly proven that the surface of the wings of a bumblebee is too small to fly, but the bumblebee doesnt know this and she flies
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
23 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
1 day ago -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
4 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...3 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment