Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Straks komt er een klein groepje dat 500pond kan drukken vertellen dat je moet liften met een vinger in je kont, want dan bouw je meer spanning op en druk je beter en meer .......... gaan we dat dan ook maar als absolute wet aannemen?
Waarom doen ze die arch uberhaupt?
De enige reden die ik me kan bedenken is net wat meer kg'tjes weg te duwen dan wanneer je flat ligt.
Als ik zwaar ga benchen en ik begin leeg te raken, wil ik bij de laatste of één na laatste rep wel eens archen... maar constant??
Dat heeft nagenoeg iedereen Maas, ik ook, maar dus alleen als het te zwaar wordt. Als het niet te zwaar is zie ik ook totaal geen reden om die flauwekul allemaal aan de hand te halen.
Even over de krentenbaard, aangezien ik inhoudelijk niets kan toevoegen aan de bankdruktechniek:
Ook wel impetigo genoemd en wordt meestal veroorzaakt door Staphylococcus Aureus. Dus gewone huidbacterien. Kan je krijgen door wondjes. Goed je handen blijven wassen om anderen niet te besmetten Verder is dit niet ongewoon op latere leeftijd, dus komt niet alleen bij kinderen voor.
niet om het 1 of ander maar ik bijvoorbeeld wil juist de bb manier correct uitvoeren pl heb ik weinig intresse in, gewicht is voor mij gewoon een product van.
nu raak ik helemaal in de war wat nu wel correct is
over 1,5 uur sta ik in de gym en wil ik mn techniek graag beoefenen.
Lee Hayward legt hier duidelijk uit hoe het een en ander werkt.
De beste man is een naturel bodybuilder en geinteresseerd in massa:
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Waarom doen ze die arch uberhaupt?
De enige reden die ik me kan bedenken is net wat meer kg'tjes weg te duwen dan wanneer je flat ligt.
Als ik zwaar ga benchen en ik begin leeg te raken, wil ik bij de laatste of één na laatste rep wel eens archen... maar constant??
schouder staat dan in een natuurlijkere en sterkere positie. Minder kans op blessures. En ja meer kracht uitoefenen. Arch heeft niks met ego te maken, maar met zo efficient mogelijk presteren
Lee Hayward legt hier duidelijk uit hoe het een en ander werkt.
De beste man is een naturel bodybuilder en geinteresseerd in massa:
Strong statement. Ik twijfel eraan.
@ Iguana: Iedereen kan zeggen wat ie wil, maar als je zo lang mogelijk blessurevrij wil banken kun je gewoon beter de powerlift manier pakken. Dan maar iets minder borst aanspreken, wel blessure vrij blijven!
Als er mensen bang zijn dat ze met arch minder borstmassa kweken dan doen ze er maar lekker een isolatieoefeningetje extra achter om te pompen? Het is een compound he jonges, dus je traint er sowieso meer dan 1 spier mee, en waarom ga je er niet van uit: hoe meer hoe beter? moeten die triceps dan niet groot zijn?
Veiligheid gaat voor denk ik zo, en schouderblessures zijn echt geen lachertje, je kan haast niks meer doen dan.
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Pas toch op man, straks wordt dat weer een punt van discussie.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Hier een filmpje met de juiste techniek....juiste techniek me reet..... Straks komt er een klein groepje dat 500pond kan drukken vertellen dat je moet liften met een vinger in je kont, want dan bouw je meer spanning op en druk je beter en meer .......... gaan we dat dan ook maar als absolute wet aannemen?
anyway...hier, lijkt wel een soort rugtraining ipv borst oefening.
en nog eentje die de form perfect vindt....dit is ook gewoon een idiote manier van bankdrukken.
- het is voornamelijk voor de pecs afcourse de oefening.
- 5-10 cm boven de borst is inderdaad stoere 15 jarige bankdruk style. zoals je in het filmpje kan zien kom ik rond de 2cm. behalve de laatste reps, dus daar kan nog aan gewerkt worden.
- zoals aangekondigd zitten hier de voeten op de bank vanwege de hoogte van het bankje, en ik anders me rug te veel arch. wat je ziet in de replyy van marnop met de vinger in de kont. vandaar dat ze voeten omhoog gaan om me rug recht te houden.
dus hiervoor zal ik proberen weer even iets te vinden zodat me benen niet zo zwabberen
- betreft naar het brengen van onderkant borst. wat is daar de reden van of is tepelhoogte ook best?
- bedankt voor jullie feedback
Even over de krentenbaard, aangezien ik inhoudelijk niets kan toevoegen aan de bankdruktechniek:
Ook wel impetigo genoemd en wordt meestal veroorzaakt door Staphylococcus Aureus. Dus gewone huidbacterien. Kan je krijgen door wondjes. Goed je handen blijven wassen om anderen niet te besmetten Verder is dit niet ongewoon op latere leeftijd, dus komt niet alleen bij kinderen voor.
betreft naar het brengen van onderkant borst. wat is daar de reden van of is tepelhoogte ook best?
op die manier is het makkelijker om je ellebogen 'tucked in' te houden, met barbell naar midden van borst ga je gewoon in die T-vorm liggen => zo kan (ik zeg KAN, aangezien sommigen het al 100j doen zonder blessures) je riskeren schouderkwetsuur te krijgen.
En gewoon stevige benenpositie zoeken, hoog bankje is idd soms wel moeilijk, anderen vinden het net makkelijker op een hoger bankje..
Raw 235-180-275 totaal 690kg 413.7 wilks @ IPF -105
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Comment