Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik ga voortaan deadliften en dan ongeveer tot de helft van de beweging en weer de bar weer laten vallen..
Das net zo gestoord als waar jullie discussie over voeren..
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Ik ga voortaan deadliften en dan ongeveer tot de helft van de beweging en weer de bar weer laten vallen..
Vergeet niet om alleen de bovenste 90 graden van je barbell curls te doen. Als je onderarmen onder parallel aan de vloer komen..... ()
Ga je dan voor alle 12 tot 15 reps de barbell steeds weer oppakken? lijkt me erg vermoeiend.
Met bankdrukken leg je toch ook niet bij elke rep de barbell weg......?
+1 volledig mee akkoord!
I'm not special, but not the same as you. Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
De deadlift heet niet voor niks de deadlift, tussen iedere rep hoort ie dood op de grond stil te liggen.
Als je je armen in T vorm houdt dan schijn je ook sneller tendonitis te krijgen aan je biceps omdat door die vorm ook je bicepspees onnatuurlijk verkracht wordt. Ken veel mensen die daar door altijd last hebben van hun "schouders". Gewoon door kuttechniek voor maanden in de prijzen hangen. Wil je ook niet lijkt me.
The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
zie dat dit topic net een eigen leven is gaan leiden, zal maar niet dan ook nog deadlift filmpje posten
maar denk wel dat het nu redelijk goed duidelijk is hoe de correcte vorm van bankdrukken is.
ik kan er tenminste weer even mee vooruit.
Het bankdruk gedoe gaat totaal nergens heen. Tenminste.....voor mij en bodybuilding niet in ieder geval.
Het gaat in veel discussies nooit meer over de spiermassa bouwen.
Je zal ook maar zeer weinig zien dat er een filmpje is met de titel improve your pec's......het gaat altijd om de uitvoering waarmee je zoveel mogelijk kan drukken en dan zoveel mogelijk op een bepaalde veilige manier.
Is er nog wel iemand over die nog een fuck geeft om de spiermassa opbouwen?
Waar het heen gaat met benchpressen.......heel langzaam maar zeker MOET iedereen de PL style overnemen.
Het lijkt nergens meer op. Het heeft allemaal geen ruk meer te maken met bodybuilding. Het gaat er in bodybuilding niet om dat je een X gewicht moet kunnen drukken of liften.
Doe gewoon de uitvoering die werkt voor je doelen. Wil je massa bouwen op je pec's dan zal je aan de pec's moeten werken zo simpel is het. Wil je zoveel mogelijk gewicht kunnen verplaatsen dan ga je aan de techniek werken om zoveel mogelijk kilo's in 1 beurt te kunnen drukken of liften of trekken.
Er is niets mis met drukken op de manier waarmee je zoveel mogelijk de pecs laat werken en minder de rest van je lichaam. Als je een betere borst wil hebben dan laat je je pec's werken en niet zoveel mogelijk de rest van je lichaam.....lijkt me.
Hier een filmpje met de juiste techniek....juiste techniek me reet.....hiermee ga je geen 4x12 tot 15 zware reps maken, daarmee verneuk je dus wel degelijk je rug. Kijk maar een stuk verderop in het filmpje. Willen we werkelijk daar naartoe? Want dit is de volgende stap die we dan moeten maken.
Straks komt er een klein groepje dat 500pond kan drukken vertellen dat je moet liften met een vinger in je kont, want dan bouw je meer spanning op en druk je beter en meer .......... gaan we dat dan ook maar als absolute wet aannemen?
anyway...hier, lijkt wel een soort rugtraining ipv borst oefening. http://www.youtube.com/watch?v=a__wM...eature=related
en nog eentje die de form perfect vindt....dit is ook gewoon een idiote manier van bankdrukken.
niet om het 1 of ander maar ik bijvoorbeeld wil juist de bb manier correct uitvoeren pl heb ik weinig intresse in, gewicht is voor mij gewoon een product van.
nu raak ik helemaal in de war wat nu wel correct is
over 1,5 uur sta ik in de gym en wil ik mn techniek graag beoefenen.
Stallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Comment