Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zijn Oma en familie gaan er misschien dus niet voor. Hij doelt duidelijk op mensen die trainen en die zijn, in zijn ogen, pussy's als ze junken, als je er echt voor gaat, laat je dat achterwege.
Jij junkt veel, zeker?
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Dank beaudien voor de uitleg aan de heer b-b want ik had er zelf echt geen zin in om het uit te leggen.
Maar ff serieus. Junken is toch alleen een mentaal iets? Al begrijp ik dat al helemaal niet..dat je junk voedsel nodig hebt om er weer een hele week er tegen aan te kunnen.
Voor mij is het zo: hoe vaker je junkt, hoe minder serieus je de sport neemt.
Groeten.
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
haha ik lees die dingen nu van de wc enzo, ik heb soms ook als ik de hele week strak aan het schema zit en dan op zaterdag een broodje donner of mac ofzo eet. Dat ik dan de volgende dag ook op de wc doorbreng
edit: ga wel elke week uit maar eet dan nooit iets erna... behalve 1x in de maand ofzo dan
In this life, you don't have to prove nothin' to nobody but yourself. And after what you've gone through, if you haven't done that by now, it ain't gonna never happen.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment