Originally posted by kojak
View Post
Nooit junkdag erg?
Collapse
X
-
Originally posted by beat-boxer View PostNou, jij zegt als je junked ben je pussy. Dus alle mensen die junk eten zijn allemaal pussys? of is dat nie waaar?
Originally posted by kojak View Postechte pussy's junken
als je er echt voor gaat laat je dat achterwege
Jij junkt veel, zeker?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Dank beaudien voor de uitleg aan de heer b-b want ik had er zelf echt geen zin in om het uit te leggen.
Maar ff serieus. Junken is toch alleen een mentaal iets? Al begrijp ik dat al helemaal niet..dat je junk voedsel nodig hebt om er weer een hele week er tegen aan te kunnen.
Voor mij is het zo: hoe vaker je junkt, hoe minder serieus je de sport neemt.
Groeten.sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
Comment
-
Originally posted by punani View Postik ben heel strikt maar ik zou niet kunnen leven zonder ijs en pizza
blijft verdomd lekker...
zolang je het wat vroeger op de dag neem is het minder erg dan dat je het om 22:00 zou doen..
en voor de rest hou ik er ook wel rekening mee met de rest van mijn eten op de dag...
PIZZA RULES!!!!!!!!!
Comment
-
Originally posted by Milestone View PostDit was mijn gewone maaltijd laatst, prima voedingswaarden en zeker de naam 'junk' niet waardig.
150 gram varkenshaas
150 gram biefstuk
Anderhalve ui, 1/4 rode paprika, 1/4 gele paprika en 2 handen kastanje champignons
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View Postheb er nu 1 in de oven zitten...
blijft verdomd lekker...
zolang je het wat vroeger op de dag neem is het minder erg dan dat je het om 22:00 zou doen..
en voor de rest hou ik er ook wel rekening mee met de rest van mijn eten op de dag...
PIZZA RULES!!!!!!!!!“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
haha ik lees die dingen nu van de wc enzo, ik heb soms ook als ik de hele week strak aan het schema zit en dan op zaterdag een broodje donner of mac ofzo eet. Dat ik dan de volgende dag ook op de wc doorbreng
edit: ga wel elke week uit maar eet dan nooit iets erna... behalve 1x in de maand ofzo danLast edited by Rubens; 03-12-2011, 17:04.In this life, you don't have to prove nothin' to nobody but yourself. And after what you've gone through, if you haven't done that by now, it ain't gonna never happen.
Comment
-
new york pizza avondmeal:
Large:
1/2 hot tondori
1/2 shoarma
knoflook erop en knallen haha
en nog 2 cheese slide van mijn vriendin gepikt.
Morgen weer strikt. Heb wel vandaag 1,5 cardio en uurtje rug gedaan.
PS: Als je junked ga ik dan ook niet opletten, dan moet t zo lekker mogelijk
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 115kg 3x (VPR)
- 105kg 2x
Deficit wide grip SL DL:
- 100kg 5x
- 100kg...-
Kanaal: Trainingslogjes
9 uur geleden -
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
2 dagen geleden -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
3 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
4 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
3 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment