Originally posted by Viranelly
View Post
Nooit junkdag erg?
Collapse
X
-
1x in de week een junkmaaltijd is totaal niet verkeerd. Dit is zelfs heel goed...
Let wel op waarmee je bezig bent...Als je flink aan het cutten bent zou ik het niet doen..maar bij massatoename wel.
Als je 6 dagen per week heel clean eet van maandag tot zaterdag en je mag op zondag junken heb je zowiezo iets om naar toe te leven in de week...Je geeft jezelf een beloning (dus mentaal wordt je sterker) en je stofwisseling wordt flink omhoog gejaagd omdat je vetten en dergelijke binnen krijgt die je lichaam niet wilt hebben of kan herkennen...I don't train to be second because failure is not a option.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postik eet zo vaak junkfood op tijden die niet bodbybuilding verantwoordt zijn
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Postik eet zo vaak junkfood op tijden die niet bodbybuilding verantwoordt zijn
Comment
-
Originally posted by Viking18 View PostIk heb nu al een aantal keer (keertje of 10 gok ik, als het niet meer is) gelezen dat jij het niet zo nauw neemt qua producten en tijden, zolang je macro's goed zijn,
Ja, echt he? Vertel eens Viranelly, wat heeft jou zo van mening doen veranderen eigenlijk? Want in eerste instantie was je toch heel strikt met je voeding?"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Oh wacht, ik bedoelde het helemaal niet negatief ofzo, maar ben gewoon benieuwd naar wat meer informatie omdat je het maar blijft verkondigen dat we allemaal overdrijven en het allemaal niet nodig is zolang je niet het podium op wilt. Zomaar wat vraagjes die in me opkomen:
Begon je met IIFYM toen je al eenmaal je doel had bereikt en wil je je fysiek nu gelijk houden?
Denk je dat IIFYM ook kan als je wilt cutten?
Wat denk je dat de nadelen zijn van IIFYM?
Let je wel goed op het aantal eiwitten/carbs/vetten?
Heb je nog goed vooruitgang geboekt sinds IIFYM?
Heb je dus inderdaad een foto van je fysiek atm?
Een foto van iemand die altijd IIFYM doet en natural is lijkt me ook nog wel leuk
Dus nogmaals, no offence, ben gewoon benieuwd naar jouw ervaringen en motivatie, want volgens mij heb je er goede argumenten voor.
Comment
-
Originally posted by Plato View Post1x in de week een junkmaaltijd is totaal niet verkeerd. Dit is zelfs heel goed...
Let wel op waarmee je bezig bent...Als je flink aan het cutten bent zou ik het niet doen..maar bij massatoename wel.
Als je 6 dagen per week heel clean eet van maandag tot zaterdag en je mag op zondag junken heb je zowiezo iets om naar toe te leven in de week...Je geeft jezelf een beloning (dus mentaal wordt je sterker) en je stofwisseling wordt flink omhoog gejaagd omdat je vetten en dergelijke binnen krijgt die je lichaam niet wilt hebben of kan herkennen..."You are what you eat..."
That's strange I don't think I've eaten any sexy beasts today...
Comment
-
-
Originally posted by Viking18 View PostIn hoeverre doe jij aan IIFYM?
Ik zorg er eerst voor dat ik meer dan genoeg eiwitten en vetten binnenkrijg (3 gram / 1,5 gram per kg bw) en genoeg kh om lekker te kunnen trainen (niet veel aangezien dat bij mij averechts werkt).
Met het getal dat er overblijft (500-1000 kcal) kan ik eten wat ik wil zonder vetter te worden.
Maar, pizza en patat gaan er bij mij absoluut niet in vanwege het transvet.
edit: Foto's komen wel als ik er echt goed uitzie, ben dit jaar van 62 naar 72 gegaan op 1,78 dus ik ben nog steeds skinny.Last edited by Viranelly; 04-12-2011, 13:25.
Comment
-
01-02-2023, 12:33This reply by WanabieBodybuilder has been deleted by Admin Bodynet
If It Fits Your Macros
Wat betekend IIFYM?
Op internet kwam ik niet verder dan 'If It Fits Your Macros'
Maar snap daar niks van
Alvast bedankt!
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
7 uur geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...13 uur geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...2 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 2x
- 60kg 4x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 27kg 11x
...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 90 seconden
Tempo standing calf raise:
- BW + 75kg 12x (2 sec hold en stretch)...-
1 week geleden -
-
door devidwarner9001Silagra is a reliable and effective treatment for erectile dysfunction (ED), trusted by countless men worldwide. Its active ingredient, sildenafil citrate,...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 0x (durfde niet, laatste w-up was 110kg 1x)
SL DL:
- 160kg 2x (meer reguliere...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 81kg 3x
1 sec paused safety bar squat:
- 75kg 6x
Wide grip bent...-