tips qwa eten en training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• tips qwa eten en training

een goede dag mensen ik zou graag wat tips willen ik ben 27 1.90 cm en ik weeg 62 kilo ik eet me wezeloos aan van alles en nog wat en kom niet aan (snelle schildklier of spijsvertering) daarom wil ik gaan fitnessen in de sport school iemand enig idee welke aparaten ik het best kan gebruiken ik zou graag een bredere borst kast krijgen en armen een sixpack hoeft niet zo komt vanzelf wel en welke voeding ik het best kan eten thx

allereerst Welkom en taalkundig zou een aantal "enters" tussen je zinnen fijn zijn.
    heb je al eens opgeschreven wat je nu echt eet? het is niet op onze handen te tellen hoe vaak mensen zeggen "Ik eet al zoveel!" terwijl hun dagvoorraad bij sommige van ons hun ontbijt is.

zoek even naar de sticky's en vul het voedingsschema in, meten is weten dus pak de weegschaal en meet je brood, beleg, aardappelen, pasta etc.
    de meeste hanteren 30/40/30 % als e/k/v (eiwit/koolhydraten/vet)

voor het trainingsgedeelte lijkt mij een full-body schema eerst goed (aangezien je geen fitness ervaring hebt als ik begrijp). hierbij leer je de oefeningen, je grenzen en hoe je de oefening goed uitvoert. De sportschoolinstructeur zou hierbij kunnen helpen

succes

EDIT: dit stukje heb ik zo kant en klaar uit een andere post gekopieerd.
    eiwitten: 2.5 a 3 gram per kilo vetvrije massa. Je bepaalt dus eerst je vetvrije massa en vermenigvuldigt dat met 2.5 (of 3).
    vetten: tussen de 50 a 100 gram per dag. Vaak wordt ook hier gezegd: 1 gram vet per kilo vetvrije massa.
    koolhydraten: bereken de hoeveelheid kcal van de eiwitten en vetten die je eet. Trek dit af van je dagtotaal dat jer wilt eten. Het resterende besteed je aan koolhydraten.

oftewel, er staat al heel veel info op de site, lezen maar
    BP: 90/DL:130/SQ:125

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X