Spier scheur?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Spier scheur?

Hallo iedereen,

3 dagen geleden na een fitness training had ik op eens heel veel last van m'n linker borst waar hart zit en lats. Eerste 3 dagen deed het heel veel pijn maar nu voel ik als ik iets doe bijvoorbeeld iets oppak met m'n linker hand.Dan trekt daar binnen iets samen bij borst en het gaat helemaal door tot rug bladen... Het lijkt ook soms dat m'n ademing bemoeilijkt wordt alsof ik alleen met m'n rechter long kan ademen... Ook als ik lig te slapen dan kan ik alleen op m'n linker kant slapen. En als ik gewoon beweeg dan voel ik daar binnen iets samen trekken echt een heel raar gevoel! Ik had vandaag naar de huisarts gebelt en ik zei dat ik mogelijk een spier had verscheurd en ze zeiden dat ze er eigennlijk niks aan kunnen doen en ik moet rust houden...
    Ik denk dat het komt door lat pull downs of bankdrukken of bij buik training waar z'n machine tegen je borst drukt daar had ik 100kg op gedaan...
    Ik ben op dit moment echt bang dat ik nooit meer kan fitnessenn omdat het lijkt alsof het nooit over gaat...

Weet iemaand wat dat kan z'n?? Misschien een geklapte long of gekneusde ribben ofzo?

Alvast bedankt mensen

Heb je de arts alleen gebeld of ben je er nou ook geweest? Anders kun je dat beter even doen lijkt me
    "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Het lijkt erop dat je een tussenribspier hebt verrekt zoals jij het beschrijft. Dat kan enorm pijn doen.

Maar het beste is natuurlijk om een arts te gaan raadplegen. Zeker even doen!

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
        Heb je de arts alleen gebeld of ben je er nou ook geweest? Anders kun je dat beter even doen lijkt me
        Nee ik had alleen gebelt en zei dat ik pijn aan me borst had en mogelijk een spier scheur had ofzo ze zei dat ze er niks aan kunnen doen en dat ik rust moest houden en dat ik woensdag terug moest bellen... Maar ik ga morgen weer bellen want ik wil het toch laten nakijken. Ik voel me ook een beetje duizelig in me hoofd of misschien komt het door stress en denk ik dat

Comment

Originally posted by erik1982 View Post
          Het lijkt erop dat je een tussenribspier hebt verrekt zoals jij het beschrijft. Dat kan enorm pijn doen.

Maar het beste is natuurlijk om een arts te gaan raadplegen. Zeker even doen!
          Ja ik dacht ook dat er iets met m'n ribben is maar kan het genezen?? Want volgens mij kunnen ze er weinig aan doen..

Comment

ALs het inderdaad een tussenribspier is geneest dat gewoon. Een gekneusde rib geneest ook, maar dat duurt wel een aantal weken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X