Jong beginnen, enkele vragen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Jong beginnen, enkele vragen

Beste,

ik ben een jongen van bijna 15 (maart) en ik hef ongeveer al 1 jaartje een gewichtje van inprinciepe zo goed als niets, ik pomp en doe ook regelmatig set-ups. Op zich ben ik van mijn eigen al redelijk gespierd. Toch zou ik graag mijn biceps en algemeen de borst toch nog meer willen trainen, aangezien ik nog niet in een fitness binnen mag zou ik graag nog tot mijn 16de thuis willen trainen met al-te-niet duur fitnessaparatuur. Graag had ik wat tips gehad wat het beste is wat ik zou doen, eventueel aanpassingen aan mijn eetgewoonten en als er fitnessaparatuur aan te pas komt waar ik het best aparatuur koop. (Ik woon in België tegen Gent)

Ik heb al opzoekwerk gedaan, dus reactie's met links naar o.a. http://forum.bodynet.nl/sticky-onder...ybuilding.html < hier wil ik graag vermijden. Alleszins bedankt voor de tips en hulp!

Met vriendelijke groet,
    Stijn.

Originally posted by WanabieBodybuilder
    Zijn er gevolgen als ik op mijn 15de begin met trainen, als ik 21-22 ben?

Zyzz - Ye, your bigger.
    Ik heb al op verschillende sites gelezen dat het "schijnt' het een praatje is. Dat het zelf gezond zou zijn, natuurlijk moet je wel niet overdrijven.

Hiermee wel nog geen antwoord op mijn vragen.

Comment

Originally posted by StijnDB View Post
      Toch zou ik graag mijn biceps en algemeen de borst toch nog meer willen trainen
      De overige spiergroepen niet verwaarlozen he! Is nogal een (te)veel gemaakte fout.
      Dumbells build a bigger chest
      Barbells build a bigger ego

Comment

Bedankt voor de goede reactie's!

Comment

Waarom mag je de fitness nog niet in? Krachtrtaining op jonge leeftijd kan geen kwaad zolang je een goede techniek hanteerd en voldoende rust neemt...

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
            Waarom mag je de fitness nog niet in? Krachtrtaining op jonge leeftijd kan geen kwaad zolang je een goede techniek hanteerd en voldoende rust neemt...
            Geen idee, ik vind het ook maar dom. Maar in de meeste fitness-clubs mag je pas binnen vanaf de 16/17 jaar.

Comment

Originally posted by StijnDB View Post
              Geen idee, ik vind het ook maar dom. Maar in de meeste fitness-clubs mag je pas binnen vanaf de 16/17 jaar.
              vroeger dacht men dat de groeischrijven dicht groeide als je ging trainen.
              nu weten we allang dat het niet zo is alleen oudere hebben nog steeds niet door dat het wel mag.

mijn stukje stond niet in het de link die je stuurde (waarom geen idee maar gaat ook over tieners)
              http://forum.bodynet.nl/lees-eerst/2...ybuilding.html

verder wat voor vragen heb je nog?
              kosten om goed te trainen thuis dan zit je toch snel al aan de 1.000,-
              Calisthenics / Street workout

Comment

Op 15-jarige leeftijd wordt dat je ouders heel lief aankijken en je vader motivere te trainen..
                Lid van de 200 club

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X