Weer beginnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weer beginnen

Door een operatie aan mijn neus heb ik 5 weken niet getraind en slecht gegeten. Ik las in een post van 5 jaar geleden dat het beter was na zo'n periode om voor het trainen een eiwitshake met bcaa te pakken en na het trainen de koolhydraten. Normaal doe ik dat andersom.. Heeft iemand tips mbt shakes en voeding om zo snel mogelijk weer op mn oude niveau te komen?

een goed trainings en voedingsschema hanteren. Ikzelf heb 9 maanden niet getraind, en ben nu na twee maanden trainen alweer bijna op mijn oude niveau. dus als je vijf weken niet hebt getraind, heb je hooguit 2 weken nodig om weer op niveau te komen (ik ga ervan uit dat je voeding, supplementatie en training altijd goed zit. als die altijd al goed was, is er niets wat je hoeft te veranderen).

probeer je niet te haasten met terug komen op oude niveau. dat werkt blessures in de hand. gewoon rustig aan opbouwen, en binnen enkele weken ben je weer de oude.
    More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
    X