Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Een ding is zeker, ik lijd niet aan bigorexia. Een ander ding wat ik weet is dat ik misschien wel zo erg met sporten bezig ben door dingen uit m'n jeugd. In de jaren dat elk kind tikkertje speelt en aan voetbal doet heb ik met krukken en een rolstoel altijd toe moeten kijken door een heupziekte. Nu ik sinds anderhalf jaar weer alles mag doen wil ik ook uitblinken in een sport. Dat is wel iets waar ik naar streef, uitblinken, tot op een zeker niveau. Wellicht dat dit komt omdat ik altijd maar toe kon kijken hoe iedereen goed kon voetballen en ik kon nooit iets doen.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Dat het leven je tekent is bekend. Met generaliserende uitspraken zoals deze zeg je eigenlijk net niets. Het zal wel een laag-niveau psycholoog zijn.
In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."
If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.
Zo trayn, ga je lekker? Je schrijft dit "ik het beetje moeilijk heb met die generalisaties over gehele groepen" en dan ga je daarna ff lekker generaliseren "vrouwen willen altijd". Fraai staaltje retoriek. Not. Maar als vrouw zijnde, erger ik me niet, en verwonder ik mij slechts.
en dat zij moet laten zien dat ze aan JOUW standaards kan voldoen, (dit is basis evolutie-theorie) een vrouw zal nooit iemand kiezen die onderdaniger is dan haar (status van de man is belangrijker dan uiterlijk) dit geld op fysiek, kapitaal, aanzien, etc.
:
Deze is ook erg ouderwets Enneh... Nooit van downdaten gehoord?
Zijn hier ook nog vrouwen die niet door hun man gesteund worden?
Nee, mijn man laat mij volkomen mijn ding doen hierin.
Ik vind het altijd ongelooflijk lief hoe hij ermee omgaat, want ook voor mijn gezin heeft het aanpassingen qua voeding bijvoorbeeld. En veel vrije tijd uiteraard zit nu in het trainen, inclusief op zondag. En mijn man is alleen in het weekend thuis en ik werk vaak op zaterdag, dus ik zou me kunnen voorstellen dat hij ervan zou balen.
Maar hij zegt echt letterlijk " ik zie dat het jou gelukkig maakt en dan maakt het mij ook gelukkig".
En hij vindt het wel mooi ook. En stoer.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
je hoeft er dus niet bij te zeggen dat je vrouw psychologie gestudeerd heeft in de tak van de psychoanalytische psychologie, daar zitten ze allemaal met verwrongen gedachtegangen over het oedipuscomplex en andere freudiaanse bull,thantanos vs libidos, waarbij de grondlegger freud was, en zijn opvolger carl gustav jung, freud heeft ooit een thesis geschreven over over cocaïne (niet over de verslaving) maar als hulpmiddel etc. (naar het schijnt was hij zelf verlekkerd van het columbiaans wonderpoeder) Sigmund 'cocaine en dan neuken?' Freud - Grenswetenschap.nl
, en c.g. jung op zijn beurt zijn beroemde karakteristieken is gaan lenen uit zowaar de tarot-kaarten (yomanda stijl) https://sites.google.com/site/maaike.../crowley-tarot,
dit geheel ter ondersteuning waarom ik het beetje moeilijk heb met die generalisaties over gehele groepen, je kan pas over een mens iets weten als je hem of haar persoonlijk hebt ontmoet, dit lijkt mij toch de eerste vereiste,
ik daarintegen; ben meer overtuigd van de filosofie,
hier een lapje tekst over de inleiding tot de verwondering:
Wie tot verwondering inleidt, moet meer inspirerend en agogisch optreden
dan informerend. Een inleiding tot een bepaalde geconstitueerde wetenschap zal
daarom een heel ander karakter hebben dan een inleiding tot het devote leven of
de wijsbegeerte. Een introductie tot de verwondering is dan ook niet een half
voltooide of zich tot de hoofdzaken beperkende verhandeling over de verwondering;
of als zij ook dat noodzakelijk moet zijn vanwege de wijze waarop zij wordt
meegedeeld, mondeling of schriftelijk, dan is dat niet haar eigenlijke betekenis. Die
bestaat hierin, dat zij een zodanige activiteit is, dat degene die daarbij betrokken
wordt, zich tenslotte zelf verwondert en zich aan die verwondering overgeeft. Daarom
bevat zij een agogisch element. Zij wil brengen tot verwondering, de verwondering
propageren in een bestaan vol vanzelfsprekendheden. Dat is natuurlijk een riskante
onderneming. Want niet alleen is het moeilijk dit te doen zonder in vals lijkende
lyriek te vervallen, maar men kan ook aannemen dat een geest alleen maar in die
mate tot verwondering te brengen is waarin hij haar kan verwerken, dat wil zeggen:
waarin hij de schok die zij teweeg brengt, kan verwerken. Boven die maat is elk
agogisch optreden nutteloos en zonder enig effect. Wie in het wilde weg tot
verwondering opwekt, bereikt waarschijnlijk niet dat die verwondering ook tot filosofie
leidt; ofwel zij blijft in een onvruchtbare verbijstering steken, ofwel, wat meer
waarschijnlijk is, hij wordt zelf voor een gek aangezien. De kunst om alleen in zijn
geest toe te laten wat die kan verwerken, is in de loop van de
beschavingsgeschiedenis tot grote perfectie gekomen en is op zichzelf een bron
van cultuur geworden.
maar om op je vraag te antwoorden:
vrouwen willen altijd testen of hun kerel nog altijd sterk in zijn schoenen staat, dus wat jij moet doen is laten zien dat het jou niet stoort wat ze ervan denkt en dat je weet dat je blijft groeien als mens, (op welk gebied dan ook) en dat zij moet laten zien dat ze aan JOUW standaards kan voldoen, (dit is basis evolutie-theorie) een vrouw zal nooit iemand kiezen die onderdaniger is dan haar (status van de man is belangrijker dan uiterlijk) dit geld op fysiek, kapitaal, aanzien, etc.
btw je moet je niet bewijzen door iemand op de bek te slaan, je moet bewijzen dat in je omgeving durft te relaxen, omdat je weet dat niemand het in zijn hoofd haalt om jou aan te vallen, dus kan je socializen met iedereen, is het duidelijk zo ???
Heb deze post aan men vrouw laten lezen en ze vond het een zinnige post waar ze zich kon in schikken. Ze past haar zin aan naar "meeste" bodybuilders zijn gestoord, niet allemaal... ik ben er niet op in gegaan, en ben men kip met rijs beginnen eten
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment