Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Vraag eens aan haar wat gestoord is aan 3 á 4 keer per week trainen, en letten op wat je ongeveer aan macronutriënten binnen krijgt. (En niet te vergeten: alcohol laat staan, want dát vinden de meesten gestoord.)
Misschien dat mijn eigen geest compleet twisted is, verneukt door alle pesterijen en brede actiefiguren die op tv te zien waren, maar ik vind bovenstaande niet echt raar.
Over diegenen die kuren omdat ze ondanks 100kg @ 10% @ 1,85, zich nóg te klein vinden, kán ik me een dergelijke uitspraak wel voorstellen. Maar dan heb je een kleine selectie van de bodybuildwereld te pakken.
Zo zijn anorexiapatiënten ook allemaal gestoord, maar is iedereen die een paar kilotjes kwijt wil - ondanks een gezond gewicht - ook ziek in zijn hoofd?
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Natuurlijk berust dit op waarheid. Omdat er zeker mensen zullen zijn die hebben meegemaakt wat zij beschrijft. Dit geld natuurlijk niet voor iedereen die fitness/BB beoefend.
Ik ben overigens wel erg benieuwd naar de theorieen die haar docent hierover heeft. Toch altijd leuk als ze je weer eens in een hokje willen duwen.
Mocht je die kunnen uploaden oid. graag ^^
There are no shortcuts to any place worth going
178cm 88kg BP 120kg SQ 150kg DL 160kg
(L'important n'est pas ce qu'on fait de nous, mais ce que nous faisons nousmême de ce qu'on a fait de nous.)
het is niet belangrijk wat men van ons maakt, maar wat wij zelf maken van wat ze van ons gemaakt hebben,
een citaat van jean paul sartre;
dit is de filosoof die op mij de grootste indruk heeft nagelaten met het boek:
het zijn en het niet.
een massief werk van 833 blz,
(heb er in de tijd een 55euro voor moeten dokken, maar prijs/kg valt het nog mee)
dit is iets wat iedereen die iets over hoe je kijkt en bekeken wordt moet gelezen hebben, mischien kan je het op marktplaats of dergelijke op de kop tikken, tis een monument,
(L'important n'est pas ce qu'on fait de nous, mais ce que nous faisons nousmême de ce qu'on a fait de nous.)
het is niet belangrijk wat men van ons maakt, maar wat wij zelf maken van wat ze van ons gemaakt hebben,
een citaat van jean paul sartre;
dit is de filosoof die op mij de grootste indruk heeft nagelaten met het boek:
het zijn en het niet.
een massief werk van 833 blz,
(heb er in de tijd een 55euro voor moeten dokken, maar prijs/kg valt het nog mee)
dit is iets wat iedereen die iets over hoe je kijkt en bekeken wordt moet gelezen hebben, mischien kan je het op marktplaats of dergelijke op de kop tikken, tis een monument,
Zo trayn, ga je lekker? Je schrijft dit "ik het beetje moeilijk heb met die generalisaties over gehele groepen" en dan ga je daarna ff lekker generaliseren "vrouwen willen altijd". Fraai staaltje retoriek. Not. Maar als vrouw zijnde, erger ik me niet, en verwonder ik mij slechts.
ik had het hier over de keuze van vrijheid, de beschikking over een xy of een xx chromosoom valt eerder binnen de grenzen van de biologie:
door te leren welke verschillen er zijn kunnen mannen en vrouwen dichter tot elkaar komen, dat maakt het hele ding juist zo verwonderlijk,
een generalisatie om mee af te sluiten; a man falls in love through his eyes, a woman through her ear, that's why woman use make up and man lies
"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
Er zijn ook mensen met hersenen Tal, die vinden dit wél interessant.
Tja, misschien zijn bodybuilders wel allemaal gestoord, maar zolang ze zich happy voelen en anderen met rust laten heb ik daar totaal geen problemen mee, eerlijk gezegd.
@Trayn: Toevallig ooit Simone de beauvoir gelezen met tous les hommes sont mortels? Als je toch van existentionalisme houdt, raad ik je die aan. Dat boek heb ik een jaar geleden voor frans moeten lezen, en het was het énige boek wat me ooit tot langdurig nadenken heeft gezet. (en de teerling is geworpen van jean paul sartre vond ik destijds ook wel aardig.)
een generalisatie om mee af te sluiten; a man falls in love through his eyes, a woman through her ear, that's why woman use make up and man lies
9gag?
Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Ik zie niet zo het probleem om het maximale rendement uit je lichaam te willen halen? De ene wil hard kunnen lopen, de ander wil de beste voetballer worden en weer een ander wil zo sterk en groot mogelijk worden.
Zijn er mensen met een complex binnen onze sport? Natuurlijk zijn die er. Zijn er mensen met een complex die iedere dag geobsedeerd aan het tennissen zijn om de beste te willen worden? Yep, die zijn er ook.
Onze sport is gewoon altijd zichtbaar, je draagt je extra spiermassa altijd mee. Dat doet een honkballer of ballerina niet waardoor het niet zo in het oog springt.
Gewoon lekker doortrainen en laat de rest maar allerlei theorieen er op na houden!
Ik had deze week met men vrouw een hevige discussie, mijn vrouw is psygoloog van opleiding en ze is van oordeel dat IEDEREEN die bodybuilding doet als kind complexen/trauma had en nu dit wil overcompenseren door supergroot te worden... het is een soort van ziekte omgekeerde van anorexia... (ze had er naam voor maar ben ik al kwijt)
Nu had ik veel zin om haar op haar bek te slaan maar goed dat deden we uiteraard niet
Ze vertelde ook dat haar prof op haar vroeger school er ook al eens had over uitgeweid dat BB psygologische problemen hebben over het algemeen...
Nu vraag ik me af steunen jullie vrouwen jullie of doen die ook meestal moeilijk?
stress= BAD
ja en nee. lou ferigno, 80% doof had iets te compenseren, hij wilde iets zijn, voor zichzelf. mike katz werd vroeger gepest (bron Pumping Iron, 2 x gezien) verder had arnold een strenge vader. gezien de tijd waarin hij opgroeide, kan het zijn dat hij veel klappen kreeg. verder groeide franco columbo op in een arm gezin en stonden zijn ouders eerst niet achter zijn sporten.
een goede sporter heeft veel moeten lijden voor het resultaat wat hij heeft behaald. je lichaam opbouwen kan dus zijn omdat je iets wilt doen wat niemand anders heeft. niemand in mijn klas (sport en bewegen) is zo zwaar en groot als ik. ben nog niet tevreden over mijn lichaam, wel over mijn progressies. ben tijdens het cutten aangekomen en zie 2 grote lappen boven mijn onderrug, die zich uitspreiden tot onder mijn armen. jezelf uit een burn-out sporten? zo'n laag zelfbeeld en zoveel twijfels die je door sporten uit de weg ruimt?? bodybuilden om te compenseren wat je vroeger is overkomen??? ja. gestoord? nee. ik doe het voor mezelf, ik weet nu wat ik waard ben en DAT ik veel ga bereiken in het leven. die dikkerd die niet kan sporten is niet meer wie ik nu ben. ik ben niet meer onzeker over hoe ik er uit zie of wat ik nog kan bereiken in het leven. sporten geeft mensen tijd om na te denken, of juist even niet. het laat je zien wat je fysiek kunt of kunt bereiken. sporten verandert levens. laat iedereen maar denken wat ze willen, beoefen gewoon de sport de je leuk vind. het zij bodybuilding, powerlifting, boksen, vboetbal, dammen, judo, wielrennen, vissen, noem het maar op. maar doe het voor jezelf en niet voor de vrouwtjes in de zomer, of om te laten zien aan een ander wat je waard bent.
"is it not largely by the ecxercise of will-power that most things are achieved?" - Eugen Sandow
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment