Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Stiekem grappig vind ik dat ik, de eerste keer dat ik zo'n film met Taylors sixpack zag, ik onder de indruk was van zijn fysiek........en bij de laatste film niet meer, eigenlijk. Haha, ik ken inmiddels teveel écht brede gasten, denk ik.
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Stiekem grappig vind ik dat ik, de eerste keer dat ik zo'n film met Taylors sixpack zag, ik onder de indruk was van zijn fysiek........en bij de laatste film niet meer, eigenlijk. Haha, ik ken inmiddels teveel écht brede gasten, denk ik.
klopt, zo verleg ik ook steeds verder mijn oordeel. toen ik begon met fitnessen zag ik mensen lopen en dacht ik, jeetje die zijn best gespierd. Nu denk ik, valt eigenlijk ook best wel mee.
het grootste nadeel van het hele fitnissen vind ik toch dat je niet direct resultaat ziet van je inspanningen, je moet gewoon constructief blijven trainen, ik dank dat de meesten mensen daarom na een klein maandje de brui der aan geven, ik had gehoord dat je na 3 maanden pas de eerste resultaten kon zien, en dat houd ik als maatstaf. dus de training die ik vandaag doe ga ik pas over 3 maanden zien, dat blijft de motivator binnen mij
"I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."
het grootste nadeel van het hele fitnissen vind ik toch dat je niet direct resultaat ziet van je inspanningen, je moet gewoon constructief blijven trainen.
Dit is voor mij het grootste voordeel, blijven bouwen, naar je lichaam luisteren, opzoek naar de perfecte timing of macro's van voeding.
Dat maakt het zo mooi, het constructief bezig zijn met je lichaam en gezondheid.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment