Tv Fitnessapp verkoop.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tv Fitnessapp verkoop.

Jullie zien het vast de heledag als je zit te zappen. De heledag door tot aan zn 4 uur heb je op elke zender van die verkoop fitness apparaten waar de een nog weer beter en meer resultaat heeft dan de ander...

Voorbeeldje:
    - App circle pro
    - Total gym shaper
    - Ab solution pro

Ik ben wel benieuwd wat jullie als bbers daar nou van denken.
    Werken hebben deze apparaten echt? en geeft t zn goed resultaat als wordt verteld op tv? heeft iemand hier ervaring mee? hebben ze nadelen of iets?
    What you put in you get out.

Word jij ook zo moe van deadliften? Die squat nu toch eens beu? De stang op je kop gekregen bij het benchpressen en ben je het nu echt zat?

Koop dan nu een tell-sell aparaat en krijg zonder dat bulken en cutten, zonder de moeite die in echt bodybuilden kruipt en krijg dat lichaam waar Jay Cutler zo hard voor heeft gewerkt!
    TellSell, ik vind het goed voor de lach spieren, maar de rest?

Comment

Stuk voor stuk bullshit, al zijn de verkoopsters vaak wel de moeite waard om naar te kijken.
      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Die dingen staan volgens mij niet voor niets bij veel mensen ongebruikt in de schuur
        Ik ben niet dom... Alleen blond...

Comment

als je iets wilt, neem dan aub losse gewichten, halters bankje etc. daar kom je verder mee, veeeeel verder
          "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

ik weet niet wat je thuis wilt aan schaffen ofzo, maar check deze thread ff, mis vind je hier wel antwoord, anders ff op t forum zoeken onder home gym of iets,

http://forum.bodynet.nl/algemeen/476...m-eruit-5.html
            "I challenge you to make your life a masterpiece. I challenge you to join the ranks of those people who live what they teach, who walk their talk."

Comment

Originally posted by trayn View Post
              ik weet niet wat je thuis wilt aan schaffen ofzo, maar check deze thread ff, mis vind je hier wel antwoord, anders ff op t forum zoeken onder home gym of iets,

http://forum.bodynet.nl/algemeen/476...m-eruit-5.html
              Nee ik wil het niet aanschaffen ofzo, gewoon naar de gym, maar het is er gewoon altijd voor en k kijk er ook nog altijd na totdat je het je realiseert :P Maar wie weet werkt het wel.
              What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
                Ik ben wel benieuwd wat jullie als bbers daar nou van denken.
                Werken hebben deze apparaten echt? en geeft t zn goed resultaat als wordt verteld op tv? heeft iemand hier ervaring mee? hebben ze nadelen of iets?
                Duidelijk gewoon marktwerking. Het hoeft niet te werken, zolang het maar verkoopt. Het enige nadeel is dat ze te duur zijn voor het resultaat wat ze leveren.
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Telsell moet je niet al te serieus nemen, is meer voor de mensen die snel resultaat willen,
                  zonder er al te veel voor willen doen.
                  keep the focus going!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X