Linker borst, blijft maar kleiner dan de rechter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Linker borst, blijft maar kleiner dan de rechter

Hey , Mijn linker borst blijft kleiner dan me rechter borst!

En in hetmidden van me borst, heb ik geen streep, maar het lijkt als of ik me botten zie, Mischien weinig vet?

Want ik ben namelijk droog getraind

1,76 15 jaar 58 KG

nee je moet nog door gainen, en alvast dit je borst zal bijna nooit even groot als de ander worden. het is bij iedereen zo, ene is heel klein beetje groter dan de ander. en je moet door trainen op gegeven moment zie je vanzelf dat de tussen- streep dichter bij elkaar komt.

maar je leeftijd gezien doe rustig aan.

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
      nee je moet nog door gainen, en alvast dit je borst zal bijna nooit even groot als de ander worden. het is bij iedereen zo, ene is heel klein beetje groter dan de ander. en je moet door trainen op gegeven moment zie je vanzelf dat de tussen- streep dichter bij elkaar komt.

Oh zo dus, Bedankt voor je reactie man!

Comment

K ben net 17 en heb t zelfde probleem train nu zn 1,5 jaar waarvan half jaar serieus maar heb ook nog steeds zichtbaar borstbeen ipv lijn, ook is mijn linker borst anders dan rechts, rechts in voller.
        What you put in you get out.

Comment

Originally posted by Juul94 View Post
          K ben net 17 en heb t zelfde probleem train nu zn 1,5 jaar waarvan half jaar serieus maar heb ook nog steeds zichtbaar borstbeen ipv lijn, ook is mijn linker borst anders dan rechts, rechts in voller.
          Jah precies same problem

Comment

was van de week ook een jongen bij mij in de sportschool met hetzelfde probleem

hij hield zijn barbell ongeveer in deze houding / iets overdreven scheef dus

was nog nooit iemand die hem daarop aangesproken had zei die

kijk ook ff naar je houding en laat iemand anders ook ff kijken om dit uit te sluiten
            Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

Originally posted by Yassinn View Post
              Hey , Mijn linker borst blijft kleiner dan me rechter borst!

En in hetmidden van me borst, heb ik geen streep, maar het lijkt als of ik me botten zie, Mischien weinig vet?

Want ik ben namelijk droog getraind

1,76 15 jaar 58 KG
              heb ik ook last van mijn linker arm en borst is voller. dan rechts moet ook kijken wat ik foud doe . kan ook wel een goede tip gebruiken

Comment

Originally posted by cihad42 View Post

heb ik ook last van mijn rechter arm en borst is voller dan mijn recher kant . ik kan ook wel een goede tip gebruiken .

Comment

@jannie

rechts is groter en voller dan rechts?

tip: schaf een linkerkant aan
                  Soms moet er iets gebeuren voordat er iets gebeurt.

Comment

iets meer gewicht gebruiken aan je zwakker kant
                    All you need is the heart off a Champion!

Comment

je hebt niet echt veel tip, gewoon door trainen na paar maanden zie je automatisch dat het groter wordt, en dichter bij elkaar komt.

en bijvoorbeeld mijn linker voet is heel klein beetje groter dan mijn rechter, mijn linker schoen zit daardoor meer strakker/smaller. maar dat is bij iedereen zo, het verhouding is bijna nooit hetzelfde, mijn rechter borst is klein beetje groter dan mijn linker (maar linker heeft meer uithoudingsvermogen) het zit ingewikkeld.

gewoon 2x per week borst pakken als je voor spiermassa wilt gaan, en 3 oefeningen per training voor borst is meer dan genoeg voor beginneling, later 4 oefening enzovoort enzovoort.
                      en probeer mind muscle contact te maken, dan voel je nog beter dat je bij je borst voelt.

Comment

Originally posted by zespak View Post
                        iets meer gewicht gebruiken aan je zwakker kant
                        dat zou ik niet doen, probeer gewoon hetzelfde gewicht als bijde kanten trainen, anders gaan ze scheef groeien. gewoon hetzelfde gewicht niet linker meer gewicht dan de rechter ofzoiets

Comment

Met dumbbells oefeningen doen helpt ook, aangezien beide parts afzonderlijk worden aangesproken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X