Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Gespierde dames kunnen ook heel mooi zijn, alleen vind ik siliconen een enorme afknapper. Als je laag in BF% zit dan blijft er niet zo veel borst over, en sommige dames besluiten dan om moeder natuur een handje te helpen. Not my cup of tea helaas.
Gespierde dames kunnen ook heel mooi zijn, alleen vind ik siliconen een enorme afknapper. Als je laag in BF% zit dan blijft er niet zo veel borst over, en sommige dames besluiten dan om moeder natuur een handje te helpen. Not my cup of tea helaas.
jah das idd een nadeel van een laag bf% blijft niet veel meer over maar dat hou ik maar voor lief...siliconen is daar geen oplossing voor dacht ik zo ;-)
ik hou er juist helemaal niet van. vind dat lief en lekker zacht als meiden beetje vet op hebben. kun je lekker mee knuffelen niet zodat de kwabben ernaast hangen maar zichtbare spieren vind ik minder. wij mannen moeten de vrouwen beschermen
(en ja ik weet dat vrouwen onafhankelijk willen zijn maar ik vind het een mooi beeld zo)
Het lijkt het 2e mooie vrouwen topic wel met al die foto's.
Ik ben geen man en zou niet weten of mannen het wel of niet mooi vinden, maar ik weet wat ik zélf mooi vind en daar gaat het vooral om. En wat dat betreft wil ik nog veel gespierder worden.
(En als je vriend daarover zeurt, hang je maar een foto van een vet wijf boven zijn bed, heeft hij ook wat. )
"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment