Originally posted by Marv
View Post
Lijn tussen sterk en zwak
Collapse
X
-
Originally posted by Marv View PostZit geen logica in. Al je spieren zijn langer, dus minder sterke hefboom.
Ook de rug (/biceps).
Deadlift etc.. daar kan ik goed merken dat ik mn rug al verder ontwikkeld heb
Comment
-
200 bank(zal ik nooit halen)
350 deadlift(wie weet, in een volgend leven)
300 Squat (Wordt m ook niet)
Maargoed dit is sterk zoals de meeste niet kunnen worden dat is sterk, bw gelul is imo onzinnigIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View Post200 bank(zal ik nooit halen)
350 deadlift(wie weet, in een volgend leven)
300 Squat (Wordt m ook niet)
Maargoed dit is sterk zoals de meeste niet kunnen worden dat is sterk, bw gelul is imo onzinnigShut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Ik zeg imo Ik heb er niks mee, vind het indrukwekkend als iemand een mens een zo groot mogelijk gewicht kan verplaatsen.. Winnen in de -70 klasse zie ik als winnen in de speeltuin, just my opinionIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostIk zeg imo Ik heb er niks mee, vind het indrukwekkend als iemand een mens een zo groot mogelijk gewicht kan verplaatsen.. Winnen in de -70 klasse zie ik als winnen in de speeltuin, just my opinion
Zelf vind ik dat iemand van 90kg bw 150 benched indrukwekkender dan iemand van 120kg bw 150 benched. Maar ik begrijp jou standpunt ook wel.Shut Up And Squat!!! Status: Cutten
Comment
-
Met 90/150 120/150 ben ik het eens..
Is het echter 130/150 Of 90/130 vind ik het maximale gewicht belangrijker..
Maarja komt ook omdat je in sterkste man geen gewichtsklassen hebt, de sterkste wint geen gereken met wilks etcIn adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
vind ook dat als het gaat om het sterkste dat het niet om bw gaat maar om hoeveel je verplaatst. Zoals eerder gezegt is het knap als je met weinig bw veel kunt maar het blijft minder dan iemand die meer doet :P
mijn stats zijn pathetic maar is allemaal wel reps van 6.. nog nooit 1 rep geprobeerd.
bp: 0.8 x bw
dl: 1.2 x bw
sq: 1.5 x bw
Comment
-
Originally posted by tve90 View Postvind ook dat als het gaat om het sterkste dat het niet om bw gaat maar om hoeveel je verplaatst. Zoals eerder gezegt is het knap als je met weinig bw veel kunt maar het blijft minder dan iemand die meer doet :P
mijn stats zijn pathetic maar is allemaal wel reps van 6.. nog nooit 1 rep geprobeerd.
bp: 0.8 x bw
dl: 1.2 x bw
sq: 1.5 x bwCalisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by JGP91 View PostMensen die zwaarder zijn die zijn over het algemeen ook sterker.
Een maat van mij die minder fanatiek is dan ik met het sporten die drukt meer weg dan ik met de benchpress.
Mn broertje is 85/90kg 15% vet maar heeft nog nooit getraind.
Zn armen zijn erg lang en niet massief dus zal hij minder drukken dan een korter ongetraind persoon.
Misschien als je zelf wat minder (fanatiek) bench pressed, je cijfers wat omgoog gaan.Ssssmoking
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
19 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
3 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
4 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment