Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Zit geen logica in. Al je spieren zijn langer, dus minder sterke hefboom.
Ook de rug (/biceps).
Misschien zo voor jou niet maar ik neem aan dat ik toch zelf wel weet tov anderen!
Deadlift etc.. daar kan ik goed merken dat ik mn rug al verder ontwikkeld heb
Ben ik helemaal met je eens.. natuurkunde is voor allemaal gelijk!
Maar door het hebben van een lange rug heb ik hem al vrij veel getraind door te werken etc..
Ikzelf verwacht dat ik daardoor sterker ben met rugoefeningen
Als je in verhouding een lange rug heb, heb je dan korte ledematen? Mensen met lange ledematen(zoals ik) hebben in verhouding een klein torso en dus een kleine rug.
Ik zeg imo Ik heb er niks mee, vind het indrukwekkend als iemand een mens een zo groot mogelijk gewicht kan verplaatsen.. Winnen in de -70 klasse zie ik als winnen in de speeltuin, just my opinion
In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Ik zeg imo Ik heb er niks mee, vind het indrukwekkend als iemand een mens een zo groot mogelijk gewicht kan verplaatsen.. Winnen in de -70 klasse zie ik als winnen in de speeltuin, just my opinion
Ja zo kan je het ook bekijken natuurlijk.
Zelf vind ik dat iemand van 90kg bw 150 benched indrukwekkender dan iemand van 120kg bw 150 benched. Maar ik begrijp jou standpunt ook wel.
vind ook dat als het gaat om het sterkste dat het niet om bw gaat maar om hoeveel je verplaatst. Zoals eerder gezegt is het knap als je met weinig bw veel kunt maar het blijft minder dan iemand die meer doet :P
mijn stats zijn pathetic maar is allemaal wel reps van 6.. nog nooit 1 rep geprobeerd.
bp: 0.8 x bw
dl: 1.2 x bw
sq: 1.5 x bw
vind ook dat als het gaat om het sterkste dat het niet om bw gaat maar om hoeveel je verplaatst. Zoals eerder gezegt is het knap als je met weinig bw veel kunt maar het blijft minder dan iemand die meer doet :P
mijn stats zijn pathetic maar is allemaal wel reps van 6.. nog nooit 1 rep geprobeerd.
bp: 0.8 x bw
dl: 1.2 x bw
sq: 1.5 x bw
het gaat natuurlijk over je 1rm niet om je 6rm, wel is er een formule voor om je 1rm dan te berekenen.
Mensen die zwaarder zijn die zijn over het algemeen ook sterker.
Een maat van mij die minder fanatiek is dan ik met het sporten die drukt meer weg dan ik met de benchpress.
Je bedoeld waarschijnlijk mensen met meer spieren zijn sterker.
Mn broertje is 85/90kg 15% vet maar heeft nog nooit getraind.
Zn armen zijn erg lang en niet massief dus zal hij minder drukken dan een korter ongetraind persoon.
Misschien als je zelf wat minder (fanatiek) bench pressed, je cijfers wat omgoog gaan.
Buy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
Let's brainstorm a discussion around pediatric nursing dissertation topics. The ever-evolving landscape of child healthcare presents numerous opportunities...
Cenforce is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED) in men. As a widely recognized brand, it contains Sildenafil Citrate, the same...
Comment