Originally posted by seanl94
View Post
Discussie kans berekeningen %
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Itt: op is a fag.
Itt: op heeft het iq van een schuifpui.
Mijn god. Nibor. Beste jongen. Pak een dobbelsteen. Gooi 100x. Schrijf steeds op welk cijfertje je pakt. Zet dit in een staafdiagram. Kijk of je 50% zes gooit. Ik denk het niet.
Verder zijn alle (ALLE) onderzoeken op mensen en dieren in ieder geval statistische analyses. Je rukt wat cijfers uit de database, streept random wat weg, laat daar een analyse op los, vergelijkt de uitkomst et je p-waarde (significantieniveau), en indien eronder-->kans op toeval is dusdanig laag dat we de hypothese H0 aannemen. Indien groter--> H0 verwerpen cq H1 aannemen.
Addendum:
Wr squat= 500 kg.
50% kans dat het 550 wordt.
Wr wordt 550.
50% kans dat het 600 wordt.
Wr wordt 600 etc.
--> over 100 jaar is het wr 2462192kg.Last edited by GeneralIx; 04-04-2012, 15:37."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by seanl94 View PostZie mijn post, daarin leg ik dat ook uit.Every athlete, coach and trainer should have his own philosophy of training based on where he’s going. - Dave Tate
Comment
-
Originally posted by GeneralIxItt: op is a fag.
Mijn god. Nibor. Beste jongen. Pak een dobbelsteen. Gooi 100x. Schrijf steeds op welk cijfertje je pakt. Zet dit in een staafdiagram. Kijk of je 50% zes gooit. Ik denk het niet.
Verder zijn alle (ALLE) onderzoeken op mensen en dieren in ieder geval statistische analyses. Je rukt wat cijfers uit de database, streept random wat weg, laat daar een analyse op los, vergelijkt de uitkomst et je p-waarde (significantieniveau), en indien eronder-->kans op toeval is dusdanig laag dat we de hypothese H0 aannemen. Indien groter--> H0 verwerpen cq H1 aannemen.
er blijven maar 2 kansen per gooi beurt.. wel of geen 6..
het gaat hier om kansen...niet om statistieken en praktijk uitvoeringen.
nog een voorbeeld:
iedereen gaat ooit dood.. 100%
Maar volgens de statistieken gaan er bijvoorbeeld voor 60% mensen dood door kanker.
En 30% door een verkeersongeluk en 10% door andere oorzaken..ouderdom enz...
Hoeveel % heb jij nu de kans om te sterven door kanker?
Hoeveel % door een verkeers ongeluk?
Hoeveel % door andere oorzaak?
In alle gevallen heb je 50% kans...
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostItt: op is a fag.
Addendum:
Wr squat= 500 kg.
50% kans dat het 550 wordt.
Wr wordt 550.
50% kans dat het 600 wordt.
Wr wordt 600 etc.
--> over 100 jaar is het wr 2462192kg.
Comment
-
Ik ga daar niet eens op in. Ik kan het niet meer jip en janneke maken dan ik deed. Verder raadseltijd:
Je hebt drie deuren (dicht). Achter een staat een auto. Zodra je hebt gekozen gaat er een deur open. Achter die deur staat sowieso de auto niet. Na het openen van die deur mag je van keuze wisselen, dus je kan de andere nog dichte deur kiezen. Moet je na het openen van die deur wisselen, statistisch gezien?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by nibor76nl View PostMaar volgens de statistieken gaan er bijvoorbeeld voor 60% mensen dood door kanker.
En 30% door een verkeersongeluk en 10% door andere oorzaken..ouderdom enz...
Hoeveel % heb jij nu de kans om te sterven door kanker?
Hoeveel % door een verkeers ongeluk?
Hoeveel % door andere oorzaak?
In alle gevallen heb je 50% kans...
Moet je na het openen van die deur wisselen, statistisch gezien?Last edited by scoobydoo; 04-04-2012, 15:48.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Hahahahahaha.
@ topic.
Nibz, als we jouw lijn van denken doorzetten is het mogelijk. Jij hebt namelijk een discreet model tot de oneindigheid. De normale mens hier hanteert de ouderwetse bell curve."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostIk ga daar niet eens op in. Ik kan het niet meer jip en janneke maken dan ik deed. Verder raadseltijd:
Je hebt drie deuren (dicht). Achter een staat een auto. Zodra je hebt gekozen gaat er een deur open. Achter die deur staat sowieso de auto niet. Na het openen van die deur mag je van keuze wisselen, dus je kan de andere nog dichte deur kiezen. Moet je na het openen van die deur wisselen, statistisch gezien?
50% dat ik de juiste deur kies..
Comment
-
[quote=nibor76nl;947495]
er blijven maar 2 kansen per gooi beurt.. wel of geen 6..
quote]
Klopt, er zijn 2 kansen. Maar het is niet 50% kan dat je 6 gooit en 50% kans dat je 1,2,3,4,5 gooit. De kans dat je 6 gooit is 1 op de 6 (1:6=0,167)
De kans op 6 is dus 0,167 en de kans op 1,2,3,4 en 5 is (1-0,167=0,833) 0,833.Don't ever let somebody tell you, you can't do something.
People can't do something themselves, they wanna tell you, you can't do it.
BP: 1x120 kg SQ:1x190 kg DL: 1x200 kg
Comment
-
@ nibbels
Ik wist dat je daar in zou trappen. Kijken of iemand anders hier hem wel snapt.
@ sean
Klinkt alsof jij wel een idee hebt."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...4 uur geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
6 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
Kanaal: Algemeen
10 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 125kg 1x (PR'!, uitvoering kon iets netter, dus opschonen komende weken)
- 105kg 1x
...-
3 dagen geleden -
-
door akashsinghA Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...3 dagen geleden
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...5 dagen geleden
-
door flotillaiotGary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....5 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 82.5kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 80kg 6x
Wide grip bent...-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat: