Discussie kans berekeningen %

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kansbereking

Comment

• Originally posted by talalelh15 View Post
      hahaha...die had ik al gelezen net..

o.k. vraag aan jou..

kun jij dan berekenen hoeveel % kans jij heb om te sterven volgen de mogelijkheden van een paar posten terug???

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
        hahaha...die had ik al gelezen net..

o.k. vraag aan jou..

kun jij dan berekenen hoeveel % kans jij heb om te sterven volgen de mogelijkheden van een paar posten terug???
        Ik vond wiskunde heel leuk, maar heb het nu wel allemaal gehad. Als ik weer een beetje stof leer zou ik het kunne. Atm niet.

Dus nee XD

Comment

• slotje zou werken, wat een tijdverspilling zeg.
          Hij begrijpt alleen zijn eigen vage redeneringen...

Nibor, heb je nou nog een antwoord op mijn vraag? wat heb je voor opleidingen gevolgt en wat doe je voor werk? En stel nu niet weer een tegenvraag.

Comment

• Hahahaha wat een topic zeg.. Ik mag toch echt hopen dat je niet serieus denkt dat je steeds een kans hebt van 50% ... In dat geval zou ik nooit, maar dan ook nooit meer iets over statistiek zeggen...

Jij gaat namelijk uit van een binomiale verdeling. Deze stelt dat er 2 mogelijkheden zijn: succes en geen succes. Dit wil natuurlijk nog niet zeggen dat de kansen behoord bij beide mogelijkheden even groot zijn!!!

De kans dat jij een loterij wint is 1/het aantal deelnemers.
            De kans dat jij een loterij verliest is 1- (1/het aantal deelnemers).

En om nu nog maar te zwijgen van de variantie en correlatiecoëfficienten die door jouw manier van rekenen zouden ontstaan.. Het is maar goed dat jij niet werkzaam bent bij het cpb

Comment

• Als je hier meer over zou willen leren, ik heb nog wel een paar leuke formules voor je waar ik tegenwoordig mee bezig ben

Comment

• Originally posted by Fitness-maniak View Post
                slotje zou werken, wat een tijdverspilling zeg.
                Hij begrijpt alleen zijn eigen vage redeneringen...

Slotje is niet nodig.. is geen troll topic dus.

Nibor, heb je nou nog een antwoord op mijn vraag? wat heb je voor opleidingen gevolgt en wat doe je voor werk? En stel nu niet weer een tegenvraag.

is niet relevant aan dit topic ,maar om jouw vraag te beantwoorden..

L.T.S Bouwkunde (geslaagd met 5 zevens en 2 achten)
                K.M.B.O Bouwkunde (geslaagd binnen 1,5 jaar terwijl de opleiding normaal 2 jaar duurt)
                O&S ( Wiskunde c nivo een 7 en Natuurkunde D nivo een 8 )

M.T.S (helaas niet afgerond wegens onvoldoende voor Duits..voor de rest allemaal voldoende's)

Momenteel helaas werkeloos..

Tevreden nu???

.....

Comment

• Originally posted by Damn View Post
                  Hahahaha wat een topic zeg.. Ik mag toch echt hopen dat je niet serieus denkt dat je steeds een kans hebt van 50% ... In dat geval zou ik nooit, maar dan ook nooit meer iets over statistiek zeggen...

Volgens statistieken zou je bijvoorbeeld met afrijden voor je auto rijbewijs 60% kans hebben dat je het de 1e keer haal..

Dus jij ga er dan vanuit dat jij 60% kans heb?

Of jij haalt het wel in 1x of niet...dus nog steeds 50% kans..

Of denk jij dat je veeeeeel beter rijd dan de gemiddelde bestuurder en dat je dus 80% kans heb?

Nog steeds heb je 50% kans dat je keihard zakt ...

Jij gaat namelijk uit van een binomiale verdeling. Deze stelt dat er 2 mogelijkheden zijn: succes en geen succes. Dit wil natuurlijk nog niet zeggen dat de kansen behoord bij beide mogelijkheden even groot zijn!!!

De kans dat jij een loterij wint is 1/het aantal deelnemers.
                  De kans dat jij een loterij verliest is 1- (1/het aantal deelnemers).

En om nu nog maar te zwijgen van de variantie en correlatiecoëfficienten die door jouw manier van rekenen zouden ontstaan.. Het is maar goed dat jij niet werkzaam bent bij het cpb
                  .....

Comment

• Ja dat is een fatsoenlijk antwoord.
                    En je bent dus ongeveer net zo slim als hoe ik je inschatte.

Comment

• Geweldig dit :')
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

• Nibor, voer eens een empirisch onderzoek uit naar het roulette verhaal. Dan kan ik je namens heel bodynet de darwin award toekennen.
                        Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

• Originally posted by Kevster View Post
                          Sorry hoor Nibor maar heb je nou werkelijk echt het IQ van een kauwgum?
                          Van 'een kauwgum' nog wel.

Comment

• jullie kunnen lullen wat jullie willen maar nibor heeft gewoon gelijk hoor

wat een verschrikkelijke oetlul is het ook
                            sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

• Liet dit net aan wat vrienden zien en ze kunnen niet stoppen met lachen

Comment

• Originally posted by nibor76nl View Post
                                Ik had een poosje geleden een discussie met een vriend..

Het ging over hoeveel % kans.

Je hoor meestal dingen zoals : je heb 40% kans ..of 10% kans enz..enz..

Stel:

Je vlieg 10x ergens heen...hoeveel kans heb je dat je neerstort??

Je doe russisch roulette...hoeveel kans heb je dat je de kogel tref??

Je doet mee aan de loterij..hoeveel kans maak je dan???

Ik zei dat er geen andere mogelijk is dan in alle gevallen: 50% / 50%

Namelijk op alle vragen met betrekking tot kans berekenen heb je volgens mij maar 2 mogelijkheden.

JA of NEE !!!
                                Ik heb nu al meerdere posts van jou gelezen en mijn vraag aan jou is nu.

Doe je het met opzet of vergeet je per ongeluk letters te schrijven achter werkwoorden?

vb: Je hoor meestal dingen zoals...
                                Je vlieg 10x ergens heen...
                                Je doe russisch roulette...

Heb het al verschillende keren gezien en doe je dit gewoon omdat je schrik hebt om dt fouten te maken of vergeet je ze gewoon?
                                Stop sitting back thinking, saying yeah man that 'd be cool, that 'd be cool, I want to be this I want to be that, grab your fucking nuts and be it!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X