gewicht van partner.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Een vrouw moet een beetje vlees hebben.
    (Zware) overgewicht is daarentegen een no go.
    Carpe Diem

Comment

Silk - Freak me - Official music video HD - YouTube
      Last edited by GeneralIx; 19-04-2012, 22:02.
      Mind is everything.

Comment

Gewicht kan me weinig schelen. Levensstijl wel.

Serieus overgewicht gaat voor mij gewoon gepaard met een ongezonde levensstijl (behalve dan een uitzonderlijke en extreme uitzondering). Als je van iemand houdt dan wil je toch dat diegene zo lang mogelijk bij je is? Hoe krom is het dan, als je zegt: neeeee bij echte liefde maakt overgewicht (en dus een foute levensstijl) niet uit.
        Daar tegenover vind ik het prachtig als een man erg uuhm mannelijk is. Maar ik zou het net zo goed niets vinden als hij koste wat het kost groot is geworden, en groot blijft.

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
        Zekerheden zijn er niet. Behalve de dood dan.
        En de belastingdienst ^^

Comment

@ Resike
          Topic is een serieus topic nog. Wil je schone deernes posten, doe dit dan in de daartoe bestemde topics.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ik kan me er wel bij aansluiten dat gewicht niet zo uitmaakt, levensstijl wel. Kan me weinig schelen als een meid wat gezet is, zolang ze maar niet een aantal keren per week flink vette hap naar binnen werkt, niet sport etc etc. Bovendien kan stevig / gezet af en toe verdomd sexy zijn tot in zekere zin ;p
            "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X