Ik ben nu al een paar maanden bezig met krachttrainen maar ik krijg het maar niet voor elkaar om fatsoenlijke borstspieren te ontwikkelen. Ik benchpress nu zon 95kg en dumbell press met 34kg (zwaarder is er niet) flyes doe ik met 30kg. Alleen valt er nog bar weinig te zien van borstspieren. Iemand enig idee hoe ik dit beter zou kunnen doen ? Ik train nu meestal 2x per week borst waarbij ik de ene dag alles recht doe (bankdrukken,dumbell press, flyes) en de andere dag schuin. Ik ben 1.95m en weeg op het moment ong 93kg. Ik kom ook heel makkelijk gewicht aan. IK doe 3 sets van 8 herhalingen. Ik ben ook in zo'n 2,5 maand van 16kg naar 34 gegaan ik zie der alleen bar weinig van ik hoop dat iemand er een antwoord op weet
Trainen van borstspieren
Collapse
X
-
Ik denk dat jij je fly's verkeerd uitvoert. Apart dat je niet zou groeien maar wel enorm in kracht toeneemt. Zit het niet gewoon een beetje tussen de oren dat je te weinig groeit? Is je lichaamsgewicht wel flink gestegen?"People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
-
heb je foto's van voor je begonnen bent met training en foto's van op dit moment? Zoals FitnessBoer zegt, het kan ook tussen de oren zitten, als je elke dag in de spiegel kijkt, dan zie je je vorderingen niet zo goed. Kijk je echter 3 maanden niet in de spiegel, dan zul je schrikken hoe vooruit je bent gegaan (of achteruit, maar daar gaan we in dit voorbeeld niet van uit ;-))
Comment
-
mijn vetpercentage zit rond de 15% dat wil ik graag verder naar beneden hebben maar ik wil ook graag veel grotere spieren aangezien ik het gewoon geen gezicht vind om lang te zijn maar geen fatsoenlijke zichtbare spieren te hebben. Dat het tussen de oren zit betwijfel ik, ik heb zon maand geleden voor het eerst echt fotos gemaakt en was van plan dat na 3 maanden weer te doen maar van voor die tijd heb ik dat dus niet gedaan. Ik ben er wel vrij zeker van dat borst vrij weinig vooruit is gegaan kwa wat je ziet, bij mij armen schouders etc zie ik wel een groot verschil daarom vind ik het zo vreemd. Ik werk zelf ook in een sportschool dus alle kennis etc. heb ik ook voor handen, en toch wil het op dat gebied maar niet lukken. Voor zover ik weet zijn er ook niet echt oefingen om je borst op een bepaalde manier te trainen zodat je meer bezig bent met groter maken of juist dikker maken, of zit ik er nu naast ? Me lichaams gewicht is van zo'n 83kg naar 93 nu maar ik ben altijd heel dik geweest (120kg) dus ik heb veel moeite gewoon alleen kracht te trainen zonder tussendoor te denken ik moet weer gaan cardiooen want ik word te zwaar (dit heb ik gewoon een half jaar lang 4 uur per dag gedaan zonder kracht te trainen) vandaar dat mijn lichaams verhouding totaal niet klopt. Ik vind het ook een ramp om buikvet weg te krijgen, vandaar dat ik heel erg twijfel over mijn manier van trainen. Moet ik eerst gaan voor het vet percentage omlaag brengen of is het beter om het toch maar eerst veel groter te trainen ? Ik heb gewoon zo'n hekel aan vet en dat mijn lichaams verhouding niet klopt dat ik blijf twijfelen over de manier van trainen.
Comment
-
Tja, bij mij groeit alles wel behalve mijn armpjes blijven klein. Iedereen heeft wel iets wat minder snel meegaat met de rest.
Als je nu op een 15% staat zou ik, als ik jouw was, eerst dat nog een paar procentjes laten dalen. Daarna kun je echt aan het bouwen beginnen. Voeding is hierbij wel erg belangrijk, weet niet hoe het nu met je eetpatroon zit maar denk dat je daarmee al het verschil kunt maken in jouw geval."People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."
Comment
-
Originally posted by alimalo View Postik heb hetzelfde gehad bij mij kwam het omdat ik explosief trainde langzaam omlaag snel omhoog , nu doe ik langzamer uitdrukken 1,5 sec langer als normaal belast je borst spier meer.
misschien helpt dit , beetje variërenI know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
- Dave Tate
Comment
-
Het eten gaat opzich wel goed. Ik minimaliseer het gebruik van koolhydraten wel ik eet nooit. brood, aardappelen en pasta. Ik probeer bij elke maaltijd groente en eiwit te eten. Ik heb toen ik net begon alle oefeningen heel langzaam gedaan en elke oefening maar 1 set. Nu doe ik het inderdaad meer explosief omhoog en langzaam terug. Ik zal het dan eens proberen met de oefeningen wat langzamer doenkijken of dat werkt. Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben maar als kind zijnde heb ik ook.een.middenrif breuk gehad wat inhoud dat is borstkas net een knikkerpotje is. De keuze was toen opereren of vanzelf laten genezen ik heb toen het laatste gedan maar dit zou denk i kbest invloed.kunnen hebben op het trainen van mijn borstspieren nu.
Comment
-
Originally posted by citral View PostHet eten gaat opzich wel goed. Ik minimaliseer het gebruik van koolhydraten wel ik eet nooit. brood, aardappelen en pasta. Ik probeer bij elke maaltijd groente en eiwit te eten. Ik heb toen ik net begon alle oefeningen heel langzaam gedaan en elke oefening maar 1 set. Nu doe ik het inderdaad meer explosief omhoog en langzaam terug. Ik zal het dan eens proberen met de oefeningen wat langzamer doenkijken of dat werkt. Ik weet niet of het er iets mee te maken kan hebben maar als kind zijnde heb ik ook.een.middenrif breuk gehad wat inhoud dat is borstkas net een knikkerpotje is. De keuze was toen opereren of vanzelf laten genezen ik heb toen het laatste gedan maar dit zou denk i kbest invloed.kunnen hebben op het trainen van mijn borstspieren nu.
Comment
-
Originally posted by Guusd View PostWaarom wil je amper koolhydraten binnen krijgen? Die heb je ook voldoende nodig
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
4 dagen geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
1 week geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
1 week geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment