Trainen van borstspieren

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

misschien ben jij ook wel zo'n type die denkt '' ah hoemeer gewichten hoe sneller ik vooruitgang boek en voor de rest alle oefeningen verkeerd doet''.
    probeer eens 50kg bankdruken en dan GOED uitvoeren, ik heb bij mij op de sportschool zo'n sjaakie die meer doet dan hij kan en dan doet ie de oefeningen ook nog eens fout.. wauw wat ben ik stoer denkt ie zeker

Comment

Originally posted by Mrlilbaros12 View Post
      misschien ben jij ook wel zo'n type die denkt '' ah hoemeer gewichten hoe sneller ik vooruitgang boek en voor de rest alle oefeningen verkeerd doet''.
      probeer eens 50kg bankdruken en dan GOED uitvoeren, ik heb bij mij op de sportschool zo'n sjaakie die meer doet dan hij kan en dan doet ie de oefeningen ook nog eens fout.. wauw wat ben ik stoer denkt ie zeker
      zo was ik een half jaar geleden ook, maar op een gegeven moment dan realiseer je dat dit niet gaat helpen en je beter wat lager kunt gaan en de oefenig beter uitvoeren.

Comment

Originally posted by Mrlilbaros12 View Post
        Met bankdrukken kan je wel easy cheaten, denk dat als je met 90 kg kan cheaten(en toch borst aanraken) je 80 gemakkelijk kan strict.
        Lid van de 200 club

Comment

Mwa k doe de oefeningen niet fout.Zou ook niet verklaren hoe ik dan in 2-3 maanden van 12kg dumbells naar 34kg dumbells ga bovendien heb ik een tijdje personal training gedaan en werk ik zelf in een.sportschool waar alleen maar pters en instructeurs rondlopen die me erop wijzen als ik iets niet goed doe. Dus dat verhaal gaat niet op

Comment

Met die stats moet je toch zeker wel een borst hebben lijkt me.. wel vind ik de verhouding tussen flyes en dumbell press vreemd. Ik vermoed ook dat jouw flyes meer een soort van halve dumbell presses zijn en je teveel triceps gebruikt.

Ben nu erg benieuwd naar een foto!
            "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Originally posted by joachimrens View Post
              Met bankdrukken kan je wel easy cheaten, denk dat als je met 90 kg kan cheaten(en toch borst aanraken) je 80 gemakkelijk kan strict.
              Als er iemand achter je staat te deadliften wel, ja. Zonder zo'n menselijke kraan achter je gaat het lastig als je de stang je borst laat raken.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Originally posted by citral View Post
                Mwa k doe de oefeningen niet fout.Zou ook niet verklaren hoe ik dan in 2-3 maanden van 12kg dumbells naar 34kg dumbells ga bovendien heb ik een tijdje personal training gedaan en werk ik zelf in een.sportschool waar alleen maar pters en instructeurs rondlopen die me erop wijzen als ik iets niet goed doe. Dus dat verhaal gaat niet op
                Tja, van de gemiddelde pt'er hebben we hier niet een heel hoge pet op, laat staan van instructeurs.

Post eens een filmpje van je bench, dan kunnen we zien of je techniek goed is.

Comment

Post dan ook meteen een filmpje van je flights met 30 kg

ben benieuwd hoe dat eruit ziet

Comment

Originally posted by Cidious View Post
                    Met die stats moet je toch zeker wel een borst hebben lijkt me.. wel vind ik de verhouding tussen flyes en dumbell press vreemd. Ik vermoed ook dat jouw flyes meer een soort van halve dumbell presses zijn en je teveel triceps gebruikt.

Ben nu erg benieuwd naar een foto!
                    Niet de meest florissante foto maar goed .Dit is van een maandje geleden.
                    Attached Files

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X