gewichthefschoenen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jjj7797 View Post
    ik squat en deadlift altijd op mn sokken of op blote voeten, voelt beter

tenzij iem me kan zegge waarom die slecht zou zijn?
    met oly schoenen heb je een hak dus kunnen je knieen verder en makkelijker naar voren.

maar op blote voeten squatten en deadliften is zeker niet verkeerd. alleen mag het in veel sportscholen helaas niet

Comment

Originally posted by Teddek View Post
      ik heb toevallig vandaag gemaild met Manfred Nerlinger voor de Power Perfect II

MANFRED NERLINGER | © 2008
      Ze zijn binnen!
      zitten heerlijk, lopen wat vreemd maar zijn super stabiel!
      focus on progression at all times, so when you are able to, load the bar.

Comment

Ze zijn binnen!
        zitten heerlijk, lopen wat vreemd maar zijn super stabiel!
        Dat is altijd wennen schoenen met een verhoogde hak. Had je de maat in 1x goed gekozen? Hoe voelt het met squatten? Je squat dan zeker high bar?

Ikzelf zit te twijfelen om ze aan te schaffen, omdat ik momenteel low bar squat, maar misschien dat ik ooit nog naar high bar en/of front squats weer overga als ik weer een ander schema pak.
        "Straight outta gym"

Comment

heb nog niet gesquat, ga ik morgen doen. heb natuurlijk wel een aantal kniebuigingen gemaakt om te proberen en de balans is gewoon heel goed.

ik squat highbar, maar ik doe tegenwoordig voornamelijk front squats.

voor de maat ben ik naar Scapino gegaan en diverse adiddasjes gepast, dit was op aanraden van Manfred Nerlinger.
          maat 7.5 paste bij elk model perfect, dus die besteld. ze leken op het oog wat groot toen ik ze uit de doos haalde maar vallen perfect.

Comment

heb nog niet gesquat, ga ik morgen doen. heb natuurlijk wel een aantal kniebuigingen gemaakt om te proberen en de balans is gewoon heel goed.

ik squat highbar, maar ik doe tegenwoordig voornamelijk front squats.

voor de maat ben ik naar Scapino gegaan en diverse adiddasjes gepast, dit was op aanraden van Manfred Nerlinger.
            maat 7.5 paste bij elk model perfect, dus die besteld. ze leken op het oog wat groot toen ik ze uit de doos haalde maar vallen perfect.
            Ah okay, ik ben benieuwd naar je bevindingen bij de front squat dan. Wat voor adidas schoenen heb je dan bijv. gepast die vergelijkbaar zijn qua maatvoering?
            "Straight outta gym"

Comment

Ik zou er zoizo meerdere passen.

deze heb ik oa gepast:
              Adidas BB NEO Skool LO heren sportschoenen | Scapino.nl
              Last edited by Teddek; 06-02-2013, 19:30.

Comment

nou heb ze uitgeprobeerd en beste aankoop dit jaar, simpel.

Comment

Ik heb ze een jaar of 8 geleden gekocht in Duitsland bij Manfred Nerlinger (oud gewichtheffer), op die site zat ook een maat tabel voor je voeten bij, want het is belangrijk dat je ze niet te groot koopt! Ze mogen de eerste trainingen best een beetje pijn aan de voeten doen!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X