Opzich wel goed te horen dat meerdere mensen soms wel en soms geen spierpijn heeft. Dacht dat het aan mij lag dat ik de oefening niet goed deed / te licht! haha
Trainen/spierpijn
Collapse
X
-
Originally posted by nofearnl View PostOpzich wel goed te horen dat meerdere mensen soms wel en soms geen spierpijn heeft. Dacht dat het aan mij lag dat ik de oefening niet goed deed / te licht! haha
zolang je tijdens je oefening je spieren lekker laat branden dan maak het niet uit of je geen of wel spierpijn heb erna... maar voel je niks tijdens het trainen pak je wellicht wel te licht...Bodybuilding is an art form to me painters have their canvas,
musicians have their instruments and voice, I HAVE MY BODY
Comment
-
Originally posted by Wengstertje View Postzolang je tijdens je oefening je spieren lekker laat branden dan maak het niet uit of je geen of wel spierpijn heb erna... maar voel je niks tijdens het trainen pak je wellicht wel te licht...Het laten branden van de spieren is belangrijker dan zwaar te trainen, want als je te zwaar traind dan voer je de oefening waarschijnlijk niet goed uit.
Comment
-
Originally posted by Fossah View PostDaarom vind ik het onzin om je training als goed of slecht te kwalificieren op grond van het wel of niet hebben van spierpijn > dus fabeltje.
Dat het laat zien dat je je spieren op hun flikker heb gegeven, lijkt me wel logisch.
Comment
-
Originally posted by nofearnl View PostOpzich wel goed te horen dat meerdere mensen soms wel en soms geen spierpijn heeft. Dacht dat het aan mij lag dat ik de oefening niet goed deed / te licht! haha
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostAls je twijfelt of je een oefening nou wel of niet goed uitvoert moet je het of googlen of aan anderen mensen vragen of je het goed doet (niet altijd betrouwbaar btw). Of je spierpijn hebt verschilt denk ik per persoon net als je bouw zegmaar en je stofwisseling etc.
oke thanks, ja ik fitness bij fit for free weinig kans dat ze je uit gaan leggen hoe je het moet doen! ik gaat maar even op internet kijken sowieso weet ik dat ik een oefening te zwaar pak waardoor ik met het gewicht gaat gooien en me rug ga gebruiken waardoor ik vorig jaar last van me rug heb gekregen!
Wat ik wel heb is dat ik nu een soort van pijn/spierpijn gevoel heb in me ellebogen! dit is niet echt goed denk ik...
Comment
-
Originally posted by nofearnl View Postoke thanks, ja ik fitness bij fit for free weinig kans dat ze je uit gaan leggen hoe je het moet doen! ik gaat maar even op internet kijken sowieso weet ik dat ik een oefening te zwaar pak waardoor ik met het gewicht gaat gooien en me rug ga gebruiken waardoor ik vorig jaar last van me rug heb gekregen!
Wat ik wel heb is dat ik nu een soort van pijn/spierpijn gevoel heb in me ellebogen! dit is niet echt goed denk ik...
Welke oefening had je dan gedaan waardoor je pijn/spierpijn hebt in je elleboog?
Comment
-
Originally posted by Jay1993 View PostExrx is een goede site en dit ook om voor oefeningen te kijken. Het is trouwens helemaal niet erg als je licht traint, het goed doen van de oefening is belangrijker anders krijg je blessures als je een oefening voor langere tijd fout doet. En geen andere spieren gebruiken om het aantal sets te halen, gewoon de spiergroepen die je moet trainen.
Welke oefening had je dan gedaan waardoor je pijn/spierpijn hebt in je elleboog?
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostAls het aan achterkant zit kan het je tricepspees zijn. Hier heb ik zelf een paar maanden last van gehad. Gooi dan alle tricepisolatie eruit.
het pijltje geeft aan welke spier het is als je je spieren aanspant wordt dit hard. bij mij is dit nu hard als ik me arm beweeg.Attached Files
Comment
-
Originally posted by joachimrens View PostWordt het hard als je je triceps aanspant? Dat is de spier op de achterkant van je bovenarm. En ik bedoel dat je alle oefeningen waarbij je alleen je arm strekt(dus bijv een kabel naar beneden duwen) eruit moet gooien.
Ja klopt dan wordt die spier hard ja. Oke dus geen oefeningen doen waar bij ik een rechte arm moet maken? thanks want vindt het best klote, ben vorig jaar gestopt met een blessure aan me rug en nu ben ik een kleine 4 weken weer bezig en heb hier weer last van. wou het graag weer goed op gaan pakken. Met voeding en dergelijke!
Comment
-
Dit dus niet. Misschien is elke oefening waar triceps bij betrokken is onverstandig, zoals bankdrukken. Dat moet je zelf aanvoelen. Rek je triceps door met je arm boven je hoofd je rug aan te raken. Biceps curls kunnen wel helpen denk ik, doe veel herhalingen om je ellebogen goed te doorbloeden.Lid van de 200 club
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 91kg 10x
- Box goblet squat 6kg 50x
One legged paused calf raise:
- BW 20x,...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door OiukyuranGreen Street CBD Gummies Canada The official website and authorized retailers offer the assurance of genuine products backed by the brand’s quality...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
door ROGAnusHey allemaal,
Ik ben momenteel bezig met een cut en wil mijn vetpercentage verlagen terwijl ik zoveel mogelijk spiermassa...-
Kanaal: Dagelijkse voeding
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 4x
- hindu squat BW 30x
Deficit wide grip SL DL:
- 120kg 3x
-...-
4 dagen geleden -
-
door TioKatloisStallion X Gummies United Kingdom This customer-centric approach has led to continuous improvement and innovation, ensuring that the gummies consistently...
-
4 dagen geleden -
-
door RonaldglehartOFFICIAL FACEBOOK LINK@@ https://www.facebook.com/CBD.Gummies.Highline.Wellness/
Highline Wellness CBD Gummies:- outstanding....-
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C nog die ik afgelopen zondag gedaan had:
Training C:
Pin zercher squat:
- 100kg 5x
- Box goblet squat 4kg 50x...-
6 dagen geleden -
-
door stevenjohnsBuy cenforce 150 mg online is a popular medication used to treat erectile dysfunction (ED), containing sildenafil citrate, the same active ingredient...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 90.5kg 8x
-Box squat BW 100x
One legged calf raise:
- BW + 51.25kg 15x, 11x...-
1 week geleden -