aantal dagen tussen alcohol en training

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Faabjan View Post
    Daarom ben jij geen agent en hij wel
    Over 2-3 jaar loop ik als het goed is wel als agent over straat, wil uiteindelijk rechercheur of inspecteur worden ben overigens totaal niet agressief
    BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Originally posted by derek93 View Post
      hey hoi,
      Ik wil weer beginnen met trainen maar op dinsdag avond en vrijdag avond drink ik altijd wel wat bier(minimaal 4 glazen). Stel ik zou maandag en donderdag trainen maak ik dan wel progressie? Gaat me puur om spieropbouw, vetpercentage is niet van belang ben toch heel mager.
      zou maandag,donderdag beter zijn of woensdag, zaterdag.
      Hoop er graag wat info te krijgen. En op dinsdag en vrijdag niet drinken zit er zoiezo niet in.
      groetjes
      Drink elke avond een halve krat en je zult een enorme hoeveelheid spiermassa opbouwen.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
        Drink elke avond een halve krat en je zult een enorme hoeveelheid spiermassa opbouwen.
        de rechter bicep ... indien je eraan denkt telkens met de andere hand je glas te heffen bij het volgende glas, maak je kans dat beide biceps groeien
        was ik maar een vrouw, dan was ik tevreden geweest met mijn huidig gewicht

Comment

Het beste kun je gewoon NIET drinken.. maargoed, ik drink zelf ook in het weekend..
          mijn ervaring is dat als ik op bijvoorbeeld zaterdag ga stappen, sporten op zondag een No- go is.. maar maandag kan ik gewoon weer vol aan de bak

t zal misschien ten koste gaan van je overall progressie, tijdens het trainen zelf ben ik iig weer topfit.

Maar dat hangt natuurlijk van de persoon af
          18 jr/179cm/81kg/bf 11%
          SQ 1x90 BP 1x100 DL 1x140
          Living the dream that's called "my life"!

Comment

Originally posted by mynameisbob View Post
            Het beste kun je gewoon NIET drinken.. maargoed, ik drink zelf ook in het weekend..
            mijn ervaring is dat als ik op bijvoorbeeld zaterdag ga stappen, sporten op zondag een No- go is.. maar maandag kan ik gewoon weer vol aan de bak

t zal misschien ten koste gaan van je overall progressie, tijdens het trainen zelf ben ik iig weer topfit.

Maar dat hangt natuurlijk van de persoon af
            en als je vrijdag dan traint en zaterdag gaat stappen?

Comment

Originally posted by derek93 View Post
              en als je vrijdag dan traint en zaterdag gaat stappen?
              Train nooit op vrijdag:P , Vrijdag ga ik vaak naar m'n ouders (student) daar ff blokkie hardlopen en zaterdag gewoon op stap.

Voor je progressie is het niet optimaal dat weet ik zelf ook, maar ik kan het mooi 'combineren' zo
              18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

'Vroeger' dronk ik ook aardig wat in het weekend.
                Trainen na een avondje stappen was voor mij echter wel een probleem, kon m'n kop er ook niet bijhouden.
                Verder ging ik wel aardig vooruit, maar kon beter.

Sinds een jaar of 8 (na m'n studententijd) leef ik een stuk gezonder, soms een biertje, maar echt met mate. Trainen gaat echt lekker.
                Maar zoals hiervoor al gezegd is, het is persoonlijk.
                Purist
                Verzuren zonder kuren
                ...ilse weet alles...

Comment

Originally posted by R2D2 View Post
                  'Vroeger' dronk ik ook aardig wat in het weekend.
                  Trainen na een avondje stappen was voor mij echter wel een probleem, kon m'n kop er ook niet bijhouden.
                  Verder ging ik wel aardig vooruit, maar kon beter.

Sinds een jaar of 8 (na m'n studententijd) leef ik een stuk gezonder, soms een biertje, maar echt met mate. Trainen gaat echt lekker.
                  Maar zoals hiervoor al gezegd is, het is persoonlijk.
                  jaa ik merk ook als ik gedronken heb dat ik netzo goed niet had kunnen gaan trainen, dat doe ik dus ook sws niet meer.

verder ga ik goed vooruit, maar dat zal waarschijnlijk ook vele malen beter kunnen. Maar gezien het feit dat ik 18 ben, en nog student drink ik graag 'n biertje, zal met de leeftijd inderdaad ook wel minder worden
                  18 jr/179cm/81kg/bf 11%

Comment

nul tolerantie!!! Nuuuuuuuul

I'm not special, but not the same as you.
                    Because I do things you will never do.
                    SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)

Comment

als je echt serieus progressie wilt boeken gewoon stoppen met zuipen.
                      het is gewoon niet goed voor je maar dat wist je natuurlijk al :-)

Comment

Originally posted by mynameisbob View Post
                        ...Maar gezien het feit dat ik 18 ben, en nog student drink ik graag 'n biertje, zal met de leeftijd inderdaad ook wel minder worden
                        Wijsheid komt met de jaren
                        Purist
                        Verzuren zonder kuren
                        ...ilse weet alles...

Comment

Als ik zaterdag een flink biertje dronk en dan maandag ging trainen, dan had de sportschool niet genoeg gewichten in huis (bij wijze van dan he.......). Dan ging ik echt als een beer. Qua progressie merkte ik er dus niet veel aan.
                          Maar goed, dat was dan ook een aantal jaartjes geleden. Weet niet of ik dat nu nog steeds kan doen.
                          Denk dat de jaren ook gaan tellen voor zo'n bulletproof body

Neemt overigens niet weg dat je je leven vooral leuk moet houden. Dus als jij geniet van je biertjes en het trainen: vooral doen!
                          "Strength does not come from winning. Your struggles develop your strengths. When you go through hardships and decide not to surrender, that is strength.” - Arnold Schwarzenegger

Comment

Ik heb altijd dat als ik op vrijdag hard train en die avond ga zuipen dat ik de volgende dag van de vloer te rapen ben. Dit omdat ik dan en veel sneller dronken ben + ik spierpijn voor het leven krijg. Soms zelfs zo erg dat ik amper kan lopen of bewegen haha. Trainen met een brute kater is de andere kant van het verhaal, ook niet altijd even lekker. Maar als je je zover krijgt om je door die kater heen te pushen ben je daarna de rest van de dag wel heel fit.

Maar goed, iedereen reageert hier anders op
                            Pain is temporary, Pride is forever

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X