Ben er zeker van dat de meeste het hier hebben. Maar na een lange tijd van zwaar trainen, (maanden, jaren) komt je buik precies wat naar voor staan. Ik veronderstel dat dit je buikspieren zijn, die dikker worden door het zware trainen en omdat je die telkens opspant bij al de oefeningen. Nu had ik in een interview van ronnie coleman onlangs gezien dat een riem dragen tijdens het trainen dit een beetje zou tegen gaan. Is dat zo of zijn er nog andere dingen die hier tegen helpen of is het gewoon normaal door dat je buikspieren dikker worden en kan je hier niets tegen doen.
Niet dat het mij stoort ofzo maar vroeg het me gewoon af aangezien ik aan het cutten ben en zie de eerste 4 blokjes van mijn buik maar met t shirt aan lijkt het alsof ik een buikje heb als ik mijn buik niet volledig in trek.
En misschien nog een tweede vraagje, dan hoef ik geen tweede topic te maken: Bestaat het cross over effect ? Had over laatst een discussie met een fitness coach. Iedereen heeft een minder sterke kant en die is ook wat minder gespierd maar dit zou bij trekken door het cross over effect. Heeft iemand hier een link naar een artikel want vond niet echt iets via google, wel wat engelse teksten maar stonden heel wat moeilijke woorden in.
Thanks alvast. Karma enzo van die dingen voor mensen die kunnen helpen.
Niet dat het mij stoort ofzo maar vroeg het me gewoon af aangezien ik aan het cutten ben en zie de eerste 4 blokjes van mijn buik maar met t shirt aan lijkt het alsof ik een buikje heb als ik mijn buik niet volledig in trek.
En misschien nog een tweede vraagje, dan hoef ik geen tweede topic te maken: Bestaat het cross over effect ? Had over laatst een discussie met een fitness coach. Iedereen heeft een minder sterke kant en die is ook wat minder gespierd maar dit zou bij trekken door het cross over effect. Heeft iemand hier een link naar een artikel want vond niet echt iets via google, wel wat engelse teksten maar stonden heel wat moeilijke woorden in.
Thanks alvast. Karma enzo van die dingen voor mensen die kunnen helpen.
Comment