(Alternatieve) visie op het (opbouwen van) fysiek

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Toph View Post
    Dit soort shit kan ook alleen maar bedacht worden door dit soort zweefteven he!? Wat gebeurt er toch met veel vrouwen boven een bepaalde leeftijd dat ze hun haren gaan verven in een slecht rode kleur, sjaaltjes gaan dragen, van die te wijde broeken en zich gaan verdiepen in allerlei geleuter wat met geen mogelijkheid bewezen kan worden of ook maar is gestoeld op enige logica. Je zou maar zo'n mens naast je in bed hebben liggen.

Zo...

"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Burnedice View Post
      Mooi hoofd heeft ze ook.

Die foto mogen ze wel op me grafsteen zetten

Comment

Originally posted by quibus View Post
        Positieve mindsetting is enorm belangrijk en kan je echt verder helpen, zoals genoemd lijkt het op de secret, mooie levensopvatting, echter zou men anderen daarmee moeten helpen ipv afzetten.

Een personel coach is heel geaccepteerd, in de sportwereld heb je ook personel psychos, niks mis mee om je gedachte de goede kant op te krijgen, maar noet op deze manier
        Moet hier zeker even op inhaken, een personal coach kan voor een hoop mensen echt helpen, en een positieve mindset zal op meer gebieden helpen dan je voor mogelijk had gehouden. Dat maakt echter niet dat er een direct verband bestaat tussen dik zijn en je mindset direct. Het is niet zo dat je door hetzelfde te eten met een lach minder dik zult worden dan datzelfde eten met een kop als een zerk.
        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Nee dat klopt ook helemaal, zo was het ook niet bedoelt hoor.was het maar zo haha

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
            Grote goden. Emotie leidt op zijn slechtst indirect tot vetmassa (emo-eter). Buiten dat is het natuurlijk gewoon vrouwentaal voor dat ik dik ben is niet mijn schuld, maar de schuld van mijn gevoelige kant. Zolang je dat serieus gelooft, verdien je het om opgelicht te worden.
            Wat ben jij toch ongevoelig. Ik heb me in jou vergist, wat jammer nou.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by kojak View Post
              hoe kom je ten eerste in godsnaam op die site :s
              Haha ja terechte vraag, via mijn vakantiewerk kwam ik deze vrouw tegen ze had namelijk van alles op haar auto geplakt om mensen aan te spreken. Was me een eer om haar te ontmoeten natuurlijk.. maar de tekst die in haar auto stond aangeplakt betreffende "de vrouw die eet als een bouwvakker en maar niet aankomt" sprak me nogal aan en toen vertelde ik al dat naar mijn idee je motivatie en "mindset" natuurlijk belangrijk is maar dat slechts een schakel is. En daarbij dat ik zelf op deze manier ook het huidige fysiek heb opgebouwd en ik qua visie zeker niet alleen sta. Maar zij viel voornamelijk terug op iets wat einstein al gezegd zou hebben via de wet van aantrekking en daar denkt zij uit op te kunnen maken dit op elke wetenschap is los te laten ;D

Zij kwam trouwens van anorexia af meen ik en had nu een "normaal" postuur en begeleidde vooral vrouwen met overgewicht, vrouwen die dus eigenlijk niet weten hoe of wat en dan maar flink neerleggen voor iets waarvoor je geen studie gedaan hoeft te hebben.

Comment

Ik kan het tot op zekere hoogte (!) wel volgen.

Je gedachten sturen je gedrag en je gedachten bestaan nu eenmaal niet alleen uit ratio, maar ook uit emotie. Je kunt wel weten (ratio) dat je je gedrag moet aanpassen om een bepaald resultaat te behalen, als je daar niet achter staat (emotie), ga je het gewenste gedrag niet vertonen.

Als die mevrouw het voor elkaar krijgt om op een stel vrouwen in te praten zodat ze zichzelf 'waard' vinden om weer goed voor hun fysiek te zorgen, mag ze daar van mij best haar geld mee verdienen. Ik geef soortgelijk advies gratis, zelfs aan vrouwen van 60+ met geverfd haar en sjaaltjes.

Prosperity: happiness is not so much in having as sharing. We make a living by what we get, but we make a life by what we give.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                  Wat ben jij toch ongevoelig. Ik heb me in jou vergist, wat jammer nou.

Comment

@ Inferno
                    . Je hebt helemaal gelijk, ik zal voorts mijn vrouwelijke zijde wat meer naar de voorgrond laten treden.
                    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      @ Inferno
                      . Je hebt helemaal gelijk, ik zal voorts mijn vrouwelijke zijde wat meer naar de voorgrond laten treden.
                      Misschien heb je dan wat aan dit topic: http://forum.bodynet.nl/alles-wat-of...rok-thuis.html
                      Veel waardevolle info denk ik!

Comment

Ik zeg DOEN!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X