Originally posted by Shinenophetstrand
View Post
pijn!!!!
Collapse
X
-
Originally posted by quibus View PostZo denk jij erover, dat mag, ik vind dat als je al 10 van zulke posts plaatst je meteen je kans hebt verkeken.
Maar het was ook maar een advies he
Comment
-
Hallo Nex-
Waar zit het echt in je hak midden in ? Ik kreeg 3 jaar geleden na team dag van een hele dag lopen fietsen gek doen ineens paar dagen daarna last van mij voet... Niet er doorheen gegaan niks, na jaar heen en weer sturen. Zag de 2e orto gast dat ik stukje bot vergroeing had in me hak, de benaming weet ik er niet meer voor.
Zet hebben het toen met een operatie stukje weg gebeiteld... was niet goed gegaan, maar goed 2e x weer gedaan en na jaar revalideren is het dan toch echt weg.
Misschien heb je er wat aan!
mvg FrankEen dag niet getraind...
Comment
-
Originally posted by frankey View PostHallo Nex-
Waar zit het echt in je hak midden in ? Ik kreeg 3 jaar geleden na team dag van een hele dag lopen fietsen gek doen ineens paar dagen daarna last van mij voet... Niet er doorheen gegaan niks, na jaar heen en weer sturen. Zag de 2e orto gast dat ik stukje bot vergroeing had in me hak, de benaming weet ik er niet meer voor.
Zet hebben het toen met een operatie stukje weg gebeiteld... was niet goed gegaan, maar goed 2e x weer gedaan en na jaar revalideren is het dan toch echt weg.
mvg Frank
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostOpvoeden doe je met de zachte hand, ik heb zelf ook kinderen en dat is mijn aanpak: ze moeten wel in leven blijven om iets te kunnen leren.
Originally posted by Shinenophetstrand View PostToen je Jo gasten en chicks zei stopte ik met lezen.
Comment
-
Originally posted by frankey View PostHallo Nex-
Het is overigens niet mijn hak. Dus midden hak zal het ook niet zijn denk ik.
mvg Frank
Het is mijn enkel wat doorloopt naar mijn voet ik snap niet echt wat je met midden hak noemt?
Ik zal volgende keer wel dames en heren neerzetten ik dacht ik breng het een beetje leuk.
Comment
-
Originally posted by quibus View PostAls je me pm stuurt maar mij blokkeert terug te sturen kun je wel vergeten dat ik normaal tegen jou ga doen.
Wil ik wat terugsturen heeft hij me geblocked.
Gelukkig heeft hij een ban.
Comment
-
Originally posted by Pallas View PostOpvoeden doe je met de zachte hand,.
Nex, ik kan je niet helpen maar ik wens je er heel veel sterkte mee!"Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzGister langs fysio geweest, overspannen pec minor is zijn diagnose > kan/mag gewoon alles doen, natuurlijk op geleide van eventuele pijn sensatie....
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door Muhammad FarrukhAn Assignment Writing Service In Pakistan offer service to students that need help in their course works. These services provide uniquely researched,...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
3 dagen geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
3 dagen geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
6 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
4 dagen geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
4 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment