pijn!!!!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Dit onderzoek beschrijft een vergelijkbare CK waarde voor een patient die dezelfde medicijnen voor hetzelfde probleem slikte, ook zijn verhoogde ck waarde verdween na het stoppen, dus je zou de CK-waarde los van je problemen kunnen zien..
    Leg wat ik zojuist gezegt het zeker voor aan de neuroloog als hij hier niet zelf mee aankomt, het kan je behandelplan stevig beinvloeden.

Comment

Originally posted by midget
      Erg veel medelijden met je. Moet toegeven dat dokters waardeloos zijn.
      Breng eens nuances aan in je posts je komt vrij dom over op dit moment..

Comment

Torque

Ja ik had twee jaar terug echter haren waar menig ontzettend jaloers op was. Hele dikke golvend lang haar. Deed er nooit gel in, old school style en ik voelde me geweldig. Dat was echt het enige waar ik ontzettend blij mee was van mezelf, samen met de good looks. It's all in the past but life goes on.

Nu is het bijna weg, nouja diffuse uitdunning en haarlijn die steeds meer omhoog. Heb het gemillimeterd.

Enaan Akito, zijn er meer onderzoeken? Want...

Reversible myalgia associated with significant hyperCKemia is a possible adverse reaction of finasteride therapy.

Zal het bij de neuroloog voorleggen.
        Last edited by Nex-; 29-08-2012, 20:38.

Comment

Heb het ff snel doorgelezen.

NEX, sterkte gozer!

Comment

Weer een bloedtest gehad terwijl ik de volledige uitslag van de vorige nog moet krijgen. Ik had het idee dat de neuroloog mij niet serieus nam. Ik had twee een hele a4 vol met met klachten en beschrijving opschreven. Deze nam ze voor 2 seconden (letterlijk) door. Niks van gezegd (had al het gevoel dat ik hier nooit meer wilde terug komen). 4 september toch een EMG test.

Ik moest ook bij haar spieroefeningen doen. Na 4 x vroeg ik of ik mocht stoppen omdat het teveel pijn deed, ik moest nog even doorgaan. Haar conclusie: je kunt het op zich wel dus dat ziet er verder goed uit. Met ontzettend veel pijn en moeite de oefening uitgevoerd.

Mijn gezichtsuitdrukking: WTF?????????????????????????????????????
            Heb verder niks gezegd.

Mijn klachten had ze niet doorgenomen. Heb wel gewoon verteld (aangezien ze mijn lijst met klachten niet had doorgenomen) dat mijn kracht een stuk minder is geworden, veel pijn, rugklachten en de verzuring van de spieren. Daaruit is ze tot een conclusie gekomen om een spieraandoening toch niet volledig uit te sluiten. Vandaar de EMG test. (ze heeft er wel bij gezet dat ik de test zelf nodig achtte) en dat het niet haar idee was, dat kreeg ik iig te horen toen ik bij de administratie een afspraak moest maken. WTF??????????

Je ziet een jongen van nog geen midden 20 voor je, helemaal naar de klote, vol met pijn, loopt als een oude man van 102, kan niet fietsen, hardlopen of sporten. En dan kom je tot een conclusie dat het depressie kan zijn! Enkel omdat de ck waarde na een test weer gedaald is, is er opeens niks meer aan de hand?

Als er uit de EMG test niets uitkomt dan heb ik waarschijnlijk nergens last van en zit het gewoon tussen mijn hooft, de woorden van de neuroloog. Geweldige dokters hebben wij hier. Super. Dit soort mensen moeten inderdaad een ongelofelijk lekker bedrag op de bankrekening krijgen iedere maand.

Ik heb wel vertrouwen in de internist, hele goede dokter en die nam mijn problemen ook heel serieus. 29ste moet ik weer naar hem toe voor de definitieve bloeduitslagen.

Comment

Natuurlijk kan een psychische aandoening aanwezig zijn, maar dit is wel heel kort door de bocht :X Feit blijft dat jij het ervaart en het niet verzint en een arts moet dat dus ook serieus nemen. Als het al psychiatrisch is dan is het onbewust en zou je nog steeds behandeling moeten krijgen. Jouw lijst niet doornemen is ook gewoon lomp en een teken dat ze je niet serieus neemt. Ik zeg, meteen een andere arts zoeken, in plaats van zo'n koud ijskonijn.
              Train hard or go hormone

Comment

Originally posted by aktito View Post
                Breng eens nuances aan in je posts je komt vrij dom over op dit moment..
                Jij niet dan? met je nuances haha
                Hooligan = gay

Comment

Originally posted by midget View Post
                  Jij niet dan? met je nuances haha
                  Hooligan = gay
                  Lekker onderschrift hoor, respectloos etterbakkie!

Comment

Originally posted by Toph View Post
                    Natuurlijk kan een psychische aandoening aanwezig zijn, maar dit is wel heel kort door de bocht :X Feit blijft dat jij het ervaart en het niet verzint en een arts moet dat dus ook serieus nemen. Als het al psychiatrisch is dan is het onbewust en zou je nog steeds behandeling moeten krijgen. Jouw lijst niet doornemen is ook gewoon lomp en een teken dat ze je niet serieus neemt. Ik zeg, meteen een andere arts zoeken, in plaats van zo'n koud ijskonijn.
                    Ik heb eerder heel diep in een ander wereld gezeten, ontzettend depressief. Nooit geen last gehad van lichamelijke klachten, behalve heel erg moe en nergens zin in hebben.

Ik ben op dit moment depressief door mijn lichamelijke klachten. En de neuroloog zegt heel blij dat mijn symptomen overeen komen met psychische klachten. Hoe kan een dokter deze conclusie geven zonder ook maar even de klachten door te nemen (alle klachten die ik op papier had voor haar)?

Als ik een dokter was en ik zou het volgende lezen:
                    (niet specifiek maar even als indicatie)

Jongen 23 jaar. Klachten:

Kan niet sporten, hardlopen, fietsen of voor langere afstanden lopen.
                    Kan niet meer dan 2,4 zinnen achter elkaar schrijven op papier zonder een korte pauze.
                    Steken in de borstkas, rug en vooral onderrug.
                    Lichamelijk kracht wordt met de tijd minder.
                    Hangende oogleden (rechteroog)
                    Verzuring van spieren die blijft toenemen.
                    Steken in de hoofd (zelfde klachten als een patiënt met migraine).
                    Ontzetten moe de hele dag door, moet meerder malen op bed liggen, rust nemen en slapen.

Over mijn voet en enkel maar te zwijgen maar goed daarvoor zit ik bij de orthopeed en op 4 september een MRI scan.

Dit zijn niet alle klachten maar kijk eens naar de leeftijd. Ik ben natuurlijk geen 105 jaar oud. Ik laat dit topic op 29 september ook aan de internist zien (hele aardige dokter die mijn problemen serieus neemt)!
                    Last edited by Nex-; 02-09-2012, 21:39.

Comment

• Keertje bij de zorgverzekering klagen ofzo? Kun je je HA niet vragen of hij je naar iemand anders wilt doorverwijzen?
                      There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

• Nog steeds helemaal niks veranderd en het wordt erger en erger. Ik ga mijn kuur weer voortzetten deca en test 250 en 200mg per week. Had het idee dat deze iets hielp. Ben doorverwezen naar de pijnpolie.

Ik ben er wel een beetje klaar mee vandaar dat ik nu gewoon mijn eigen ding ga doen. De neuroloog weet het niet, wilt geen mri scan doen omdat ze er weinig verstand van heeft. Ze weet niet waar ze naar moet zoeken. Daarom wordt ik ook doorgewezen naar de neurologen in Utrecht. Daar zou ik een belletje over krijgen. Nu twee weken later heb ik nog niks gekregen. Als het uiteindelijk toch iets is wat ernstig is dan zal ik de neuroloog aanklagen.

Mijn vraag aan jullie. Ik ben hier op het forum nog wijzer geworden dan bij de dokters. Wat kan allemaal de reden zijn dat de spieren zo snel verzuren? ik wil weer sporten!! Ik ben me hele leven kwijt op het moment!

Comment

• Zou toch voor een second opinion gaan.
                          Train hard or go hormone

Comment

• Originally posted by Nex- View Post
                            Nog steeds helemaal niks veranderd en het wordt erger en erger. Ik ga mijn kuur weer voortzetten deca en test 250 en 200mg per week. Had het idee dat deze iets hielp. Ben doorverwezen naar de pijnpolie.

Ik ben er wel een beetje klaar mee vandaar dat ik nu gewoon mijn eigen ding ga doen. De neuroloog weet het niet, wilt geen mri scan doen omdat ze er weinig verstand van heeft. Ze weet niet waar ze naar moet zoeken. Daarom wordt ik ook doorgewezen naar de neurologen in Utrecht. Daar zou ik een belletje over krijgen. Nu twee weken later heb ik nog niks gekregen. Als het uiteindelijk toch iets is wat ernstig is dan zal ik de neuroloog aanklagen.

Mijn vraag aan jullie. Ik ben hier op het forum nog wijzer geworden dan bij de dokters. Wat kan allemaal de reden zijn dat de spieren zo snel verzuren? ik wil weer sporten!! Ik ben me hele leven kwijt op het moment!
                            lees al een tijdje mee met je topic, maar omdat ik niks zinnigs/toegevoegde waarde kon zeggen hield ik mijn mond en bleef ik lezen.

misschien een gek idee maar je spieren verzuren heel snel geef je aan.
                            Is het proces wel in orde in je lichaam om melkzuur af te breken en je energiesysteem opnieuw op te laden.
                            dus is de bloedtoevoer wel goed om het melkzuur af te voeren naar de nieren.
                            werken de nieren wel goed genoeg om het melkzuur af te breken.

Of normaal stopt de melkzuurproductie vrij snel naar sporten, is er geen defect dat dit helemaal niet stopgezet word.

Natuurlijk kan jij dit niet testen of het allemaal in orde is maar het is maar een idee wat er in mijn hoofd omging, toch nog wat geleerd op school jaren terug.
                            Calisthenics / Street workout

Comment

• Memeber

Tijd voor een kleine update:

2 november moet ik naar de pijnpoli in sint jansdal en vrijdag 16 november naar de neuromusculaire ziekten in Utrecht. Ondertussen heb ik het redelijk onder controle met tramadol, diazepam en ibuprofen. Ik kan weinig doen maar dat de pijn al een stuk minder is is al heel erg fijn!

Comment

• Blij dat te horen pik. Laat maar weten als ze wat kunnen vinden in Utrecht. Maar kun je nu ook al weer meer op een dag of is het nog steeds gewoon niks, simpel pijnbeperking?
                                "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X